Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mono R hiisi  (Luettu 3547 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dasaroth

Mono R hiisi
« : 02.03.12 - klo 20:17 »
Goblineita tässä olen kasaillut joten vähän neuvoja tarvitsisi vielä. Pidemmittä puheitta tässä on deckki.

Cretut:
4x Goblin piledriver
4x Goblin lackey
4x Goblin matron
4x Goblin ringleader
4x Goblin warchief
1x Goblin sharpshooter
3x Mogg war marshal
3x Goblin chieftain
2x Siege gang commander
2x Gempalm incinerator
1x Stingscourger

Artifactit:
4x Aether vial

Instat:
3x LiBo
3x Tarfire

läänit:
4x Wasteland
14x Mountain

Side:
4x Red elemental blast
3x Blood moon
4x Smah to smithereens
4x Pyroblast
« Viimeksi muokattu: 10.03.12 - klo 19:01 kirjoittanut Dasaroth »

Poissa Yms

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #1 : 02.03.12 - klo 22:34 »
Ensimmäisenä pistää silmään siden graveviha, jota on turhan paljon. Häkit ja Extractionit ottaisin itse ainakin ulos ja laittaisin sisään omaan metaasi sopivampaa sidelappua.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Dasaroth

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #2 : 02.03.12 - klo 22:44 »
Pistin häkkien tilalle pyroblastit koska sininen on todella suosittu väri.

Poissa Stils

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #3 : 03.03.12 - klo 01:26 »
Eikös useimmat lekagobbot pelaa 4 Rishadan Portia mainissa? Ja sidellä voi blood moonit olla käyttistä.

Poissa Dasaroth

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #4 : 03.03.12 - klo 11:02 »
Henkilökohtaisesti en pidä rishadan porteista mutta blood moonit kyllä menee.

Poissa Yari85

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #5 : 03.03.12 - klo 11:23 »
Jos meinaat jättää manadenialpaketin pois niin Warren Instigator on hyvä lappu pelata tuplapunaisineen.

Poissa t-m

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #6 : 03.03.12 - klo 11:39 »
Autoincludet 4x Wasteland ja 3-4x Rishadan Port siirtävät hiidet pois keskikertaisten dekkien keskuudesta. Sideltä puuttuu muutama Pyrokinesis jotka ovat kullanarvoisia aggrodekkejä vastaan. Monopunaisessa buildissa pelataan usein myös Stingscourgereita, jotka vastaavat tarmoihin, kotreihin ja emmeihin. RB buildissa homman hoitaa Warren Weirding. Ainakin 1-offina pelaisin Stingscourgeria.

-Thomas

Poissa Dasaroth

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #7 : 03.03.12 - klo 11:45 »
Voisin kyllä laittaa wasteja ja portteja sisään. Stingscourgerin vois 1-offina kyllä laittaa ja 2 pyrokinesista sideen.

Poissa Yari85

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #8 : 03.03.12 - klo 11:49 »
Itse pelaan omassa buildissani myös oneoff Kiki-Jikiä. Yleensä tehnyt asioita, joko kopioinut siege-gangia tai ringleadereita.

Wasten ja Portin lisäämisen jälkeen tarvitset myös reippaasti enemmän ländiä. Isot pojat sanoo että 23 on ehdoton minimi, itse sanon että 21. Pakka tarvitsee punaista manaa yllättävän paljon Chieftainin ja Warchieffin takia.
« Viimeksi muokattu: 03.03.12 - klo 11:53 kirjoittanut Yari85 »

Poissa Dasaroth

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #9 : 03.03.12 - klo 12:28 »
Mitä sitten ottaisin pois?

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Re: Mono R hiisi
« Vastaus #10 : 03.03.12 - klo 13:00 »
Itte en pelaa omissa gobboissani ollenkaan boltteja tai blasteja. Eivät ole gobboja joten eivät osu Ringleaderiin eikä niitä voi hakea Matronilla. Siitä saisit ainakin tuon 6 paikkaa vapaaksi.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa H4stur

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #11 : 03.03.12 - klo 13:20 »
Itse siirtäisin kinesikset mainiin ja ottaisin pultit ja blastit kokonaan pois. Vaikka 3 mainiin ja 3 paikkaa vapaaksi. 3 mountainia lisää vaikka noiden tilalle. Varsinkin tolla manabasella Fireblastin pelaaminen on todella raskasta kun tarvitset kuitenkin manaa Rishadan Porttien käyttöön ja paineen ylläpitoon.

Gempalmit vähentäisin ainakin kolmeen, ellen peräti kahteen. (olettaen että kinesikset päätyivät mainiin)

Artifacteja vastaan pelaisin yhtä Scrapperia. Se ajaa asiansa yllättävän hyvin vaikka cc on 4.

Chieftainit nostaisin kolmeen koska kivasti antavat plusaa kaikille tokeneille joita tuossa näyttäisi tulevan ihan kotalaisesti.

Jokainen tietysti muokkaa gobbonsa omalle tyylilleen sopivaksi...

Poissa Ipezki

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #12 : 08.03.12 - klo 22:59 »
Ite tykkäsin pelata gobboissa pultteja, helpottivat kivasti. Itse en pyrokinesistä laittaisi mainiin, on kovin kuollut kortti osaa deckeistä vastaan. Sidelle kyllä ehdottomasti messiin. Itselläni ei Portteja eikä Wasteja ollut budjettisyistä, mutta hyvin pyöri gobbot ilmankin. Itse pelasin perushiisien lisäksi siis 4x LiBo ja 2x Fireblast. Fireblastia epäilin ensin, mutta osoittautui tosi käytännölliseksi. Sidelle ehkä Smash to Smithereensejä?

-Järvenpää

Poissa angel882

Re: Mono R hiisi
« Vastaus #13 : 10.03.12 - klo 12:17 »
Itse testasin settiä Pyrokinesiksia MD:ssa ja tykkäsin kyllä. UG Surviksen ollessa vielä DtB olisin halunnut pelata pultteja dekkissä. Nykyään Tarfire hoitelee almost kaikki eteen tulevat miehet ja osuu Ringleaderiin ja Matroniin. Aikaisemmin Tarfiren ongelmana olivat Tarmo pakat, mutta nykyään Tarmo ei ole enää niin suosiossa, joten liputtaisin Tarfirelle. Pyrokinesikset sitten sidelle aggroja varten. The sourcessa käydyn keskustelun pohjalta olen tykästynyt ideaan pelata Instigatoreita ja cutata Piledriverit pois tai pelata max yhtä. Kalojen hävikin takia ei tunnu vaan jaksavan nyky metassa. Samoin porukka on pelannut Portteja, mutta en näkisi sitä tällä hetkellä tuohon Instigator versioon sopivaksi. Wastelandit kyllä sisään.