Kortit ja pakat > Yksittäiset kortit

Onko korttini feikki?

(1/5) > >>

Rikke:
Minulla oli listalla Unlimitedin Bayou myynnissä. Eräs potentiaalinen ostaja kuitenkin epäili että kyseessä voisi olla väärennös (esim. printtikuvio oli epäilyttävä). Asiahan pitää nyt selvittää. Ehdotuksena oli että esim. Poromagialta voisi löytyä asiantuntevaa porukkaa väärennöksen toteamiseen. Onko näin?

Nyt ensihätään illalla haluaisin kuulla muiden mielipiteitä. Otin vielä uudet skannit kortin etu- ja takapuolesta.

Etupuoli:

https://iitrqq-am3pap001.files.1drv.com/y4mk3FtuUCLfbCV-Z26d8av0W4026nZXnlOnJ7B1WUj3WK19oht1dHjILSyG28wwj0Q9ikL_Tkem1H9H-AQyDwQferGeMqw1gFN_sH0c7e9pXDB23WrSjEhneZcpsp4qLL3cC8StaQ5RGtKZvxtwoNJsVOgzvc7n3IPDo7hO7jkgqVGCHLWxgpIH_4V_KvBf7KETSHOlCQOZvDjuqdbHLGGEg/bayou%20front.png?psid=1

Takapuoli:

https://hq8qnw-am3pap001.files.1drv.com/y4m0coObuOLjCo5gpOYaImy_esKXXH2qjQoN21ehbEzp9ueKSmi_WMlwUmD7t7O234D9S2XxASUolkXgF1x-Sd5x4dvHQAep2ltQgKtWIAuPMhxR2whufNheZiB_cfckJ4p7B_P8HluOwPBEIHTZafYiI7ES0Bw6ZTGQNrlA8XDx2n-2qnra6iuI3j1mbKJ2jfMFbWKuoohoZ2fQzUlWHWBWA/bayou%20back.png?psid=1

Chill79:
Itse en kyllä näe tuossa mitään "epäilyttävää"...

nimimerkillä mtg:tä vuodesta 94--> ;D

-Jyri-

Gagis:
Oon päässy hypistelemään joitain väärennöksiä ja en näe tuossa mitään minulle tuttuja tunnusmerkkejä. Näyttää kaikin tavoin aidolta.

Toistaiseksi selkein tapa tunnistaa väärennös on se, ettei mustien ja värillisten alueiden raja olisi terävä, mutta tuossa se juurikin on hyvin terävä. Aivan uusimmissa väärennöksissä tästäkin tunnusmerkistä on joidenkin huhujen mukaan päästy eroon, mutta suhtaudun siihen epäilevästi, ja vaikka niin olisikin, niin niin hyvät väärennökset ovat niin hillittömän uusia, ettei niitä olisi levinnyt juuri minnekään vielä.

Rei:
Ihan normaalilta näyttää kyllä. Pitäs olla vähän tarkempi ku vaan todeta et "epäilyttävä" jos jotain sanoo.

Retardi:
Minun silmään näyttää ihan legitiltä kortilta, omia suosikkikohtiani on manasymbolien lisäksi tekstiboksi (meneekö printtikuvio tekstin päälle vai ei) ja taustapuolen väripallukat joista etenkin mustassa ja sinisessä täytyy olla tuollainen "yhtenäinen" alue jossa printtikuvio ei saa näkyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta