Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Parannusehdotuksia? GreenWhitemoninpeliin Legacy 3vs3 joukkuet  (Luettu 15427 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Matrix2014

Parannusehdotuksia otetaan vastaan mutta jos ehdotatte niin lähinnä budjetti kortteja ei niin  että sanotte
että tee niin että dekissä on 4 Savannah ja 4 Tarmogoyf kiitos.
Parannusehdotuksia? GreenWhitemoninpeliin Legacy 3vs3 joukkuet jokaisella pelajalla on erikseen 20 life niin fast kill on
mahdollista.

61 cards olen säätänyt tätä jos 60 cards mitä ottaisin pois en ainakaan landia ota pois.
Toiseksi multiplayer siis 3 vastaan 3 flank deck siksi niin paljoan artifact/enchantment tuhoamis kortteja
kun jotkut halua pelata combolla.


Jotkut pelaa Cabal Therapy en pidä ajatuksesta hanki 4 korttia jokaisesta kiitos.


25 Creatures:
1 Dragonlord Dromoka
1 Dromoka The Eternal
1 Fyndhorn Elves
1 Imperious Perfect
1 Llanowar Elves
2 Llanowar Knight
3 Loxodon Smiter
4 Mirran Crusader
1 Priest of Titania
1 Qasali Pridemage
4 Reclamation Sage
3 River Boa
1 Thrun, The Last Troll
1 Werebear

3 Enchantments:
1 Oblivion Ring
2 Rancor

8 Instants:
2 Dromoka's Command
1 Exile
3 Giant Growth
1 Path to Exile
1 Selesnya Charm

22 land
8 Forest
5 Plains
1 Savannah
4 Stirring Wildwood
4 Windsweapt Heath

Planeswalker
1 Garruk Wildspeaker

2 Sorcery
1 Entreat The Angels
1 Hurricane

ei pelata sideboardilla meidän porukassa jos ei ole Wish loitsuja.
« Viimeksi muokattu: 30.06.18 - klo 09:33 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa kaMeli85

Oletko kokeillut pelata esimerkiksi green suns zenithiä tai birthing podia? Niillä voisi nuo 1-offit kivasti löytyä tilanteen sitä vaatiessa. Hyvinä gw-ukkoina pidän esim.: voice of resurgence, kitchen finks, tarmogoyf, scavenging ooze, knight of the reliquary.. jos haluaa itse komboilla, niin devoted druid + vizier of remedies on mukavaa.

Poissa Me_From_Finland

Jos kerran wishboardia saa pelata, niin suosittelen ehdottomasti laittaan 4 living wishiä ja sidelle vastauksia erilaisiin tilanteisiin.
Elämä on yhtä helvettiä, eikä se muutu juuri paremmaksi sen jälkeenkään.

Poissa Matrix2014

Saa pelata Wishejä minulla on Cunning Wish ja Burning Wish muissa dekeissä. Meillä on säännöt että jos on Wish loitsuja niin
silloin se 15 kortin sideboard on pakollinen.

Poissa Matrix2014

Jos kerran wishboardia saa pelata, niin suosittelen ehdottomasti laittaan 4 living wishiä ja sidelle vastauksia erilaisiin tilanteisiin.
En laita 4 Living Wish ja pidän enemmän Cunning Wish ja Burning Wish.... Living Wish olisi sopivampi jos on Wasteland mutta 4? Ei todellkaan hain lähinnä miten FAST KILL.

Mirran Crusade Giant Growth sen päälle ja
10 damagea jos Rancor niin 14 damage TRAMPLE.

Living Wish niin pitäsi olla hieman toisenlainen dekki mutta hmm voi tutoroida se Mirran Crusader...

Poissa Vicard

Mä en ihan ymmärrä mikä tän pakan on edes tarkotus olla? Joku elffien ja vihanallejen lehtolapsi?
Hankit muutaman zenithin niin kuin tossa aikasemmin sanottiin ja loput etb-ukkoja tai en tiiä :P.
Living wishit ihan yhtä hyvä vaihtoehto, kun nekin on halpaa kun saippua nyt.
Exilen voi heivata saman tien pois jos haluaa korttien määrän siihen kuuteenkymppiin.
Eternal Witness on aina hyvä lappu. Thragtusk? Loxodon Hierarch tai Masked Admirers?
Aura Shards vois olla ihan jees jos kerran pitää paljon faxeja tuhota.

Poissa l4hlborg

Jos kerran wishboardia saa pelata, niin suosittelen ehdottomasti laittaan 4 living wishiä ja sidelle vastauksia erilaisiin tilanteisiin.
En laita 4 Living Wish ja pidän enemmän Cunning Wish ja Burning Wish.... Living Wish olisi sopivampi jos on Wasteland mutta 4? Ei todellkaan hain lähinnä miten FAST KILL.

Mirran Crusade Giant Growth sen päälle ja
10 damagea jos Rancor niin 14 damage TRAMPLE.

Living Wish niin pitäsi olla hieman toisenlainen dekki mutta hmm voi tutoroida se Mirran Crusader...

Ilonpilaaja tuomari täällä moi, Mirran crusaderilla on protection from green, eli et voi targetoida sitä vihreillä spelleillä kuten giant growth ja rancor

Poissa Matrix2014

Jos kerran wishboardia saa pelata, niin suosittelen ehdottomasti laittaan 4 living wishiä ja sidelle vastauksia erilaisiin tilanteisiin.
En laita 4 Living Wish ja pidän enemmän Cunning Wish ja Burning Wish.... Living Wish olisi sopivampi jos on Wasteland mutta 4? Ei todellkaan hain lähinnä miten FAST KILL.

Mirran Crusade Giant Growth sen päälle ja
10 damagea jos Rancor niin 14 damage TRAMPLE.

Living Wish niin pitäsi olla hieman toisenlainen dekki mutta hmm voi tutoroida se Mirran Crusader...

Ilonpilaaja tuomari täällä moi, Mirran crusaderilla on protection from green, eli et voi targetoida sitä vihreillä spelleillä kuten giant growth ja rancor
Ah olet oikeassa. No kun me pelataan home rules niin ehkä unohdan mainita sen kavereille:):):).

Voi surkeus. Joo siis ei taas Death and Taxes tai Enchantress pakkaa urk niitä meillä on jo.

Green Sun's Zenith olen nähnyt sen sopii esim Enchantress pakkaan mutta ei tähän pakkaan.

Vicard et ymmärrä? Noh täytyy uudestaan pelitestata että en pumppaa Mirran Crusader mutta siis nämä teidän uudet ukot jotkut niistä on paskoja että se siitä ja Tarmogoyf maksaa niin julmetusti.

Minä pelasin Highlanderia ja muistan kun Tamperelainen alkoi nauramaan minun vanhoille korteille. Tamperelainen sai turpiin minun Highlander pakasta ja hymy hyytyi.

Poissa Otus

Minä pelasin Highlanderia ja muistan kun Tamperelainen alkoi nauramaan minun vanhoille korteille. Tamperelainen sai turpiin minun Highlander pakasta ja hymy hyytyi.

Joo, olihan ne kyllä melkoisia pelejä. En osannut pelata pattern-rectoria ja hävisin. Ei se korttien ikä niinkään naurattanut kun haikussa pelataan muutenkin vanhoja kortteja, mutta turnausmetan ulkopuolella olevat poikkeukselliset korttivalinnat hymyilyttävät aina, eikä niille mitenkään ivallisesti tule hymyiltyä sillä kyseinen formaattihan on juuri parhaimmasta päästä uusien pinojen pyörittämiseen.
« Viimeksi muokattu: 01.07.18 - klo 17:59 kirjoittanut Otus »
"Life always shines brightest when people of like minds come together"

Poissa Vicard

Mitkä ehdotetuista ukoista nyt on varsinaisesti paskoja verrattuna Werebeariin tai Llanowar Knightiin?

Poissa Matrix2014

Mitkä ehdotetuista ukoista nyt on varsinaisesti paskoja verrattuna Werebeariin tai Llanowar Knightiin?
"
Living wishit ihan yhtä hyvä vaihtoehto, kun nekin on halpaa kun saippua nyt.
"Exilen voi heivata saman tien pois jos haluaa korttien määrän siihen kuuteenkymppiin."
Eternal Witness on aina hyvä lappu. Thragtusk? Living wishit ihan yhtä hyvä vaihtoehto, kun nekin on halpaa kun saippua nyt.
Exilen voi heivata saman tien pois jos haluaa korttien määrän siihen kuuteenkymppiin.
Eternal Witness on aina hyvä lappu. Thragtusk? Loxodon Hierarch tai Masked Admirers?
Aura Shards vois olla ihan jees jos kerran pitää paljon faxeja tuhota.
 tai Masked Admirers?
Aura Shards vois olla ihan jees jos kerran pitää paljon faxeja tuhota.
"
Otetaan kantaa nyt hieman tähän.

Thragtusk 1 sellainen minulla on 2 eri muussa pakassa tiedän sen kortin. Se on aika neutraali keskinkertainen kortti ja ei mitenkään super kortti.


Aura Shards? Otetaan nyt tasosta hieman selvää meidän metassa kun on multiplayer. Dekkejä on sellaisia jotka combolla voi tappaa turn 1 tosin tämä on extreeme harvinaista yksi peli 100 jos edes sitäkään, mutta turn 2-4 kill ei ole super harvinaista ollenkaan tappaa combolla.


Mitä heitän vuoro 3 Aura Shards ja sitten vuoro 4 otan pois ensimmäisen combo artifactin tai enchanmentin pois? 3 Reclamation Sage ja vaikka 1 joka voi kaivaa Living Wish kanssa. Luuletko että muut ei yhtään pelaa enchantment removal kanssa? Jos se on combo pakka niin sen kun poistaa sen ja sitten kill.
Living Wish laitan vakavaan harkintaan ehkä paras neuvo tässä threadissa.

Loxodon Hierarch ja Masked Admirers on  niin kuin 4 manan kortteja. Mahdollisesti kortteja jotka voi kaivaa esiin Living Wish se kertoo niitten tasosta siis suhteellisen ok mutta 4 mana cost.

Werebear  mana cost on 2 on mana engine kortti voi kasvaa 4/4 myöhemmin. Mana engine kortin vaithasin mahdollisesti johonkin muuhun mana engine korttiin muuten pysyy dekissä.
Llanowar Knight ne voisi vaihtaa jo mutta jos vaihtaa sitten mielummin 2 manan kortti kuin 4 manan kortti.

Meidän metassa on myös mustia aggro dekkejä minä en sellaisilla pelaa mutta jotkut muut dekit siitä se Llanowar Knight Protection from black sai ideansa ja sitten vielä se että omistin ne ja helppo saada nopeasti uloos.
« Viimeksi muokattu: 02.07.18 - klo 15:43 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Minä pelasin Highlanderia ja muistan kun Tamperelainen alkoi nauramaan minun vanhoille korteille. Tamperelainen sai turpiin minun Highlander pakasta ja hymy hyytyi.

Joo, olihan ne kyllä melkoisia pelejä. En osannut pelata pattern-rectoria ja hävisin. Ei se korttien ikä niinkään naurattanut kun haikussa pelataan muutenkin vanhoja kortteja, mutta turnausmetan ulkopuolella olevat poikkeukselliset korttivalinnat hymyilyttävät aina, eikä niille mitenkään ivallisesti tule hymyiltyä sillä kyseinen formaattihan on juuri parhaimmasta päästä uusien pinojen pyörittämiseen.
Ok en ole pelannut ikuisuuksiin Highlanderia turnauksessa mutta tulee varmaan joskus uudestaan käytyä on se minun dekki aika paljon myös pävitetty sen jälkeen. Onnea tulevissa peleissä.

Olen pelanut sillä Highlander dekillä muutettuuna Commander multiplayer ban list esim strip mine sallittu meidän Legacy metassa ja ok on pärjännyt.
« Viimeksi muokattu: 02.07.18 - klo 15:44 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Vicard

Joo en kyllä tiiä mitä tähän pitäs sanoa.
Ei mitään selkeetä (ja legaalia) gameplania tai mainintaa metasta, tai voimatasosta, mutta silti pitäs antaa parannusehdotuksia. Sit kun heitetään jotain, niin otetaan itteensä ja ilmotetaan omien valintojen olevan parempia.
Mä muistelisin sulla olleen vastaavia topikkeja ennenkin, niin herää kysymys, että minkä takia sä edes kyselet näitä juttuja täällä?

Poissa Demppa

Aura Shards? Otetaan nyt tasosta hieman selvää meidän metassa kun on multiplayer. Dekkejä on sellaisia jotka combolla voi tappaa turn 1 tosin tämä on extreeme harvinaista yksi peli 100 jos edes sitäkään, mutta turn 2-4 kill ei ole super harvinaista ollenkaan tappaa combolla.
Aura Shards on niin kun suorastaan paska.
Ja sun mielestä on hyvä idea pelata tossa metassa river boaa ja llanowar knightia?
Komppaan Vicardia: en oo sivusta seuranneena oikeen ymmärtänyt mikä tän topikin pointti on. Formaatti on täysi kysymysmerkki, meta on täysi kysymysmerkki, plani on täysi kysymysmerkki, motiivit "avun" etsimiselle on täysi kysymysmerkki. Haetaan parannusehdotuksia mutta torpataan jokainen asiallinen vastaus ylistämällä omaa ylivertaista pakanrakennustaan.

Poissa Matrix2014

Aura Shards? Otetaan nyt tasosta hieman selvää meidän metassa kun on multiplayer. Dekkejä on sellaisia jotka combolla voi tappaa turn 1 tosin tämä on extreeme harvinaista yksi peli 100 jos edes sitäkään, mutta turn 2-4 kill ei ole super harvinaista ollenkaan tappaa combolla.
Aura Shards on niin kun suorastaan paska.
Ja sun mielestä on hyvä idea pelata tossa metassa river boaa ja llanowar knightia?
Komppaan Vicardia: en oo sivusta seuranneena oikeen ymmärtänyt mikä tän topikin pointti on. Formaatti on täysi kysymysmerkki, meta on täysi kysymysmerkki, plani on täysi kysymysmerkki, motiivit "avun" etsimiselle on täysi kysymysmerkki. Haetaan parannusehdotuksia mutta torpataan jokainen asiallinen vastaus ylistämällä omaa ylivertaista pakanrakennustaan.

Formaatti on Legacy mutta kun me pelataan multiplayer moni pelaa enemmän Modern tasoisilla dekeillä monet ystävistäni ei omista dual lands niin vaikka on "Legacy" sanoisin lähemmäs Modern.


Minä vedän nyt enemmän johtopäätökisä BAN listoista. Omistan 7 DeathRite Shaman nyt ne bannasi DRS Legacyssa mutta sallittu esim Commander tai Highlander.

Ostin 4 Scavenging Ooze todella hyvä replacementti graveyard hate DRS. Se ei anna manaa mutta voi kasvaa isommaksi.

Häh siis mitä? Jos hankin Living Wishejä ja Scavenging Ooze älä tule valittaa että en mitään muuta.
« Viimeksi muokattu: 04.07.18 - klo 20:40 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Vicard

Eli formaatti on yksinkertasesti leka ilman dualeja? Lekan bannilista on oletettavasti käytössä?
No mimmosia dekkejä muut pelaa? Ja mielellään voisit antaa muita esimerkkejä, kun "kombo joka joskus turn1 kill", tai "paljon faxeja ja enchantment".
Onko jotain minkä kanssa sun pakalla on ongelmia vai minkä suhteen sä niitä apuja haluat?

Poissa Matrix2014

Eli formaatti on yksinkertasesti leka ilman dualeja? Lekan bannilista on oletettavasti käytössä?
No mimmosia dekkejä muut pelaa? Ja mielellään voisit antaa muita esimerkkejä, kun "kombo joka joskus turn1 kill", tai "paljon faxeja ja enchantment".
Onko jotain minkä kanssa sun pakalla on ongelmia vai minkä suhteen sä niitä apuja haluat?
Hei toki vastaan TURN 1 kill on todella harvinaista niin kuin kerran vuodessa. Ei kun aika semicasual Leka jossa minulla ja veljelläni on dualeita. Meidän ryhmässä ei pelata proxy pakoilla.

Sellaiset dekit on esim. COMBO dekit Alluren tai Glimpse of Nature perustuva dekki ne voi
tappaa TURN 1 mutta tosi harvinaista että tappavat vuorolla 1.

Force of Will auttaa tosi paljon niitä vastaan ja omistan 4 Force of Will.


Manaless Dredge vihaan tätä dekkiä ilman graveyard hate tulee turpiin. Minulla on vihreämusta graveyard hate dekki joka pärjää ja voittaa Dredge dekin mutta se tosiaan ei tule niin usein vastustajaksi tämä Dredge dekki.

Counter dekkejä on. Esim veljellä on sinivalkoine control Rest in Peace Helm of Obedience combo dekki sitten on Thopter Found dekki tee vaikk 1000 00000 tokenia.. jossa on mm CounterBalance ja muuta control myös.

On olemassa Back to Basics conter dekki muitten.
On olemassa Ischron Scepter control dekki...
On olemassa Miracles dekki Terminus, Entreat The Angels.

Helpoimmat dekit ovat esim THEME decks muitten Minotaur punamusta dekkia, Dwarves dekki puna valkoinen, Vampires musta valkoinen.

Theme deckit jotka ei ole helppoja vastustajia: Merfolk dekki. Elves dekki theme tämäkin mutta paha sellainen. Turn 2 kill mahdollista mutta usein tappo tulee turn 4 tai 5 tosin heikko joskus.

Monogreen INFECT dekki TURN 2 kill dekki tosi nopea tosi vaarallinen. Heikkous mitä pitemmäksi peli tulee sen todennäköisemmin tämä dekki häviä mutta jos saa hyvän käden kill TURN 2!

Valakut landfall dekki, Enchantress BLOOM dekki tämä ei tapa vuorolla 1-2 mutta turn 3 kill tapahtuu silloin tällöin.

Waste not HIRVEÄ dekki jota vihaan voi tappaa TURN 1 ja turn 2-4 usein tappaa. Jos sinulla ei ole enchantment hate vs Waste Not dekkiä vastaan tai super counter dekkit todennäköisesti se tappaa sinut vuorolla 3.



Vaikea katsos sanoa koska meillä on sääntö että jokaisen multiplayer pelin välissä vaihdetaan dekki ja ei sama dekki uudestaan. Ei tule siis Dredge dekkiä kahdesti samana pelipäivänä.

Jätkä joka omistaa Dredge dekin omistaa niin monta dekkiä että ei edes pelaa Dredge dekillä joka kerta.

Tämä jätkä pelaa kyllä 8-rack Discard dekillä jota vihaan siksi noita ANTI discard ja anti counter creatureita dekissä on. 8 rack dekissä on myös mustia KILL loitsuja ja niihin autta protection from black on sillä joku sacrifice mutta useimmat tällaisia.

Lopuksi veljeni ärsyttävä Eladrazi jota voi hidastaa landdestruction kanssa

Veljellä on myös kivikova Death and Taxes dekki. Veljellä on myös heikompia dekkejä 2 Commander dekkiä (Commander multiplayer ban list 100 cards) mutta me ei pelata Commander zone kanssa vaan legacy rules. Veljellä on yksi semicasual Planeswalker dekki.
Veljeni pahin dekki? Ehkä sneak Attack dekki joka voi tappaa nopeasti... tai sitten se Death and Taxes.

Näillä minun ystävilläni on yli 50 dekkiä ja dekki taso vaihtele.. Minun vejellä on duallands kuten minullakin. Muilla ei ole duallands.

Meillä on joukkueet 3 vs 3 jos sanoisin mitä dekkiö eniten vihaan niin Waste Not joka perustuu enchantment /discardiin mutta tämä dekki voi tappaa 3 vihollista vaikka turn 2!

Asia kuitenkin ei ole niin synkkä kun kuulostaa. Samalla ystävällä jolla on se Waste Not on toi Dwarves dekki joka on minusta heikko vastus ja sitten noin 15 dekkiä jonka taso on niiten välillä jossain siinä mutta samalla pelaaja on toi GLIMPSE ja ALLuren TURN 1 kill dekit. Me valitaan sekä kovempia että heikompia dekkejä ja 3 vs 3 teams niin se on hauskaa.

Nyt puhuin muitten dekeistä minulla on 6 dekkiä josta tämä on yksi.
« Viimeksi muokattu: 05.07.18 - klo 00:52 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Stormis

Lienee parempi hyväksyä, että jotkin match upit (esim. dredge) ovat huonoja kuin yrittää mahduttaa dekkiin kaikkea, varsinkin ilman sideä. Esim. dredgen tapauksessa, jos dekissä on hirveä määrä gravevihaa, ne laput ovat kuolleita sellaisia dekkejä vastaan, jotka eivät käytä gravea.

Dekin rakennuksessa pitäisi ehkä enemmän miettiä, mitä haluat tehdä, ja miten pääsisit siihen tavotteeseen mahdollisimman hyvin.

Moninpelissä hyviä kortteja ovat sellaiset, jotka vaikuttavat kaikkiin (esim. Thalia, Guardian of Thraben) tai kortit, jotka sanovat each, esim. 8rackistä Smallpox
« Viimeksi muokattu: 05.07.18 - klo 10:00 kirjoittanut Stormis »

Poissa Matrix2014

No niin en ole vielä muuttanut dekkikostumusta... mutta alustavasti ainakin yksi noista Dragoneista
menee sideboardiin kaivettavaksi Living Wish ja 1 Reclamation Sage pois main dekistä (silloin 3 main dekissä) sideboardiin kaivettavaksi Living Wish.

Loxodon Hierarch tai Masked Admirers?
Suoraan sanoen niin PASKAA että ei ikinä suoraan minun main dekkiin yksi sellaisia hankin molemmat ovat sideboardissa jos sen paskan haluaa kaivaa esille.
Joo siis Werebear on mana utility ja parempi kuin tuo paska.

Main dekkiin tulee myös:
2 Thalia, Gharden of Thraben
2 Scavenging Ooze

minusta parhaimmat creature ehdotukset jos nyt ei ota Tarmogoyf, mutta se taas maksaa turhan paljon euroissa.

Pois 2 Llanowar Knight ja pois ainakin 2 River Boa.

Primal Command ja jotkut Dragonit korvataan Living Wish.
Exile pois ja yhden manan white removal sen sijaan...
Hankittu 1 lisä Loxodon Smiter niitä on nyt 4 kun metassa vilisee discard ja counter spells.

Mana ongelmat? Ratkottu näin.... vähennetään 60 korttiin pakka (ennen 61 korttia) ja 22 lands. Living Wish voi myös kaivaa esiin Wasteland, Thawing Glacier, tai manaa jossa on väriä tai creatureista vaikka Reclamation Sage tai joku Dragon.
« Viimeksi muokattu: 06.07.18 - klo 13:34 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Vicard

Sori nyt, mut ihan turha huudella PASKAA niin kauan kun sulla on toi Werebear mainissa. Ja ne kortit on edelleenkin heitetty ilmoille koska ollut mitään hajua mitä halusit pelata ja mimmosella tasolla. Gameplääni tuntuu vieläkin olevan vähän hukassa...
« Viimeksi muokattu: 06.07.18 - klo 15:15 kirjoittanut Vicard »

Poissa hall0n

Werebear on vanha Legacy-käyttis, eikä edes paskin kortti tuossa läjässä. River Boa ja Llanowar Knight sen sijaan  ;D

Poissa WoRMaSTeR

Ainakaan Matrix2014 omien sanojen mukaan pelit eivät kestä kovin pitkään. Pakassa joka ei oo kyllä saamassa Thresholdia se on kyllä varmaan keskiarvolta paskempi kuin Druid of the Cowl.

Poissa Vicard

Paskin kortti pakassa nyt ei ehkä ole mun pointtina tässä, vaikka WoRMaSTeRin pointti hyvä on myöskin, vaan se ettei pakassa ole mitään järkeä. Se on kun joku elffien ja vihanallejen lehtolapsi.
Miks tunkea pakkaan Werebearia, kun sen voi korvata vaikka Elvish Mysticillä (tai millä tahansa vastaavalla elffillä), ja tosta Priest of Titaniasta saattas saada jotain iloa irti. Ja miks hemmetissä edes pelata Priestiä, kun neljällä manadorkalla saa nopeasti manat Elvish Archdruidiin. Ja jos mennään niin pitkälle, niin miksei saman tien pelaa elffejä? Ei senkään ole pakko olla samanlainen kun muilla.
Tai jos haluaa halvoilla kretuilla kusta muiden pläänit niin bastardisoi jonkun Bant Maverick listan tai en tiiä.
« Viimeksi muokattu: 07.07.18 - klo 11:31 kirjoittanut Vicard »

Poissa Vicard

Etten nyt vaikuta ihan täydeltä kyrvältä, niin support sille jos vaan tykkää jostain lappusta ja se on pakko ujuttaa pakkaan. Mullakin on vanha ja kulahtanut Werebear yhessä pakassa just siitä syystä, mutta en mä yritä väittää sen olevan hyvä tai tarpeellinen lappu.

Poissa Matrix2014

Alapuolella selivtys meidän peli environmentistä game over voi olla turn 1 tai turn 2 tai turn 3 jos kukaan ei counteroi.
« Viimeksi muokattu: 28.07.18 - klo 16:49 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Ainakaan Matrix2014 omien sanojen mukaan pelit eivät kestä kovin pitkään. Pakassa joka ei oo kyllä saamassa Thresholdia se on kyllä varmaan keskiarvolta paskempi kuin Druid of the Cowl.
Kyllä juuri näin veljelläni ja ystävilläni on mm TURN 1 kill pakkoja. Niiten heikkoudet ovat tosin siinä että jos counteroi juuri oikealla hetkellä voi se nopea turn 1 kill loppua.

Sain muuten TURPIIN juuri tuolla Dragonlord Dromoka Pakalla moninepelissä 3 vs 3 joukkueet silloin meitä oli 6.

Eilen meitä oli 5 pelajaa jolloin vuoroittain jokainen pelaaja ohjasi kahta dekkiä. Seuraavassa postauksessa englanniksi selitys minulla on yksi englanninkielinen ystävä ja meidän jengin äidinkieli on ruotsi tai suomi tai englanti jne. riippuen kuka pelaaja.

Players Friday 27th July 2018. Legacy decks and Highlander decks and Commander multiplayer decks allowed, but with Legacy rule i.e 20 life but all 100 card decks get one free mulligan with 7 cards if they want. It is multiplayer rules 3 vs 3 and every player have their own 20 life so not Two Headed Giant rules.
 
Me aka nickname in games Terminator

My Brother

Male friend A

Male friend B

Female friend C and girlfriend to Male Friend B

Background My Brother Pantheon of the Gods is pretty new deck in our environment. First impression it killed my Dragonlord Dromoka deck
and my 2 allied player on turn 1 it is a turn 1 kill them all extreme powerful deck.

Anyway I play extremely rarely in tournaments think last time was 2016... with my Highlander deck and biggest reason is that I don't win is time limit game ends
in draw.

I wanted to show my brother that even a Commander/Highlander deck can win My Brother Pantheon of the gods deck...
3 vs 3 teams. Player and then deck mentioned and then starting life:
Female friend C  Landfall Elves 20 & Female friend C  Booby Trap 20 & My Brother
Pantheon of the gods 20
vs
Male friend A Impulsive Draw 20 & Terminator Commander (pretty much same deck that I extremely rarely play with in Highlander tournaments) 20 & Male friend B Charge 20

Mulligans in short I took one free mulligan of 7 cards since 100 cards decks get one free mulligan and my first hand was not so fitting hand. I kept
my second hand. We have handicap rules that the team that all 3 player take their first turn the Emperor middle deck does not draw card turn 1 this for balance reasons.
Each teams left flank player does not draw card turn 1.

Opponent team left flank began Female Friend C began with Landfall Elves... nothing special first turns but slowly building ramp to her deck... not my main worry.
Ally right flank Male friend B Charge is potent artifact combo engine deck but a bit slow in the beginning begins slowly its game set out artifact etc the first turns that
build charge counters...
Terminator Commander turn 1 set out basic Island and I cast Ancestral Vision or rather supend it with 4 counters so it will go off after last counter is removed...
Ally left flank Friend A Impulsive draw begins slowly first turn set out a mountain second turn the first creature comes outs an offensive threat etc.

My Brother Pantheon of the card TURN 1 KILL THEM ALL DECK turn 1 don't kill us all to my relief but discards a cards that he wants in his graveyard for alternative way to set off combo.
Female friend an opponent allied with my brother begins her game but very early sets out annoying artifact Wand of Denial.

Moving on with story:
Commander second turn Commander sets out fetch land Misty Rainforest fetches Underground Sea life goes to 19..
and I cast Demonic Tutor... I take Force of Will to my hand I am totally tapped out but know I have protection.
When my brother tries first time kill us all I counter it with Force of Will,
Turn 3 I set out Dismissal Backwater land and my life goes to 20 life.

My allies does well but  I see that opponent team My Female Friend who controls 2 decks has with Landfall managed to get out a creature so he can regenerate all
her creatures which makes them hard to kill.
What is more worrying though that Booby Trap deck seems ready to kill and give lot of damage.

My brother sets out a creature that is nobody kills it we will loose pretty soon...
Turn 4 I set out Farie Conclave and start get little annoyed that I lack red mana..
My ally with Charge deck manages to fix the enemy Booby Trap huge explosion threat at least temporary.
Ancestral Vision goes of I target me and I draw 3 cards and then draw another card on my draw phase..
I set out Volcanic Island finally red mana and then cast DreadBorne that can destroy creature or Planeswalker and destroy my brother
creature that threatens to kill us all.

After that I keep control With Cryptic Command and with Shattering Impulse I destroy the Wand of Denial
My ally with impulsive Draw manges to kill my brother
I set out Keranos God of Storms... since want to fast kill opponents I also have direct damage and offensive creature in my deck
I did not put out Jace, The Mindsculptor at this point... other cards like Blightning I did not dare to cast wanted to have mana to Cryptic Command as long as my brother deck was alive.

However both my flank ally decks were doing well and Female Friend with her 2 deck takes Concession aka gives up.

Female friend C  Landfall Elves 19 concession & Female friend C  Booby Trap 17 concession & My Brother
Pantheon of the gods 0
vs
Male friend A Impulsive Draw 20 & Terminator Commander (pretty much same deck that I extremely rarely play with in Highlander tournaments) 19 & Male friend B Charge 17
« Viimeksi muokattu: 28.07.18 - klo 16:59 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Rancid-

Mitä?
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa zeeAbe

Mitä?

Oletan että ollaan löydetty Repomiehen reinkarnaatio todellisuuteen... https://www.youtube.com/watch?v=7s8Nt2OxjFc

Poissa Ksanen

Lainaus
meidän jengin äidinkieli on ruotsi tai suomi tai englanti

(click to show/hide)

Poissa Matrix2014

Mitä?
No tämä on asiallinen kysysmys niin vastaan.

Mikäli oli epäselvää jokaisen pelin väliissä jos meitä on 5 pelajaa niin yksi niistä pelaajista ohjaa 2 dekkiä. Tuossa tarinassa meidän jengin naispelaaja ohjasi 2 dekkiä niin saatiin joukkueet 3 vs 3.

Englanniksi kirjoitin sen tosi tarinan koska saman tarinan postasin meidän peli jengin chatissa. Voit käyttää google translate jos on vaikeata ymmärtää ja toki hieman sekava se tarina mahdollisesti on ja ymmärrän jos ei ymmärrä englantia.

Muutama tärkeä asiaa:
1. Ei voi sanoa että on likaa kehumista kun kerroin että Dragonlord Dromoka dekki sai turpiin.

2. Olen nyt antanut esimerkin meidän metasta tai peliympäristöstä. Tätä oli aikaisemmin kysytty minulta.
3. Meidän jengissä ei hyväksytä proxyja joko kortit omistetaan tai sitten ei mutta asian tekee tasaisemmaksi joukku peli 3 vs 3.

Forum moderattorit saa puuttua noihin epäasiallisiin postauksiin minun puolesta ja en niihin suoraan vastaa.
« Viimeksi muokattu: 29.07.18 - klo 17:31 kirjoittanut Matrix2014 »