Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Peliseuraa Tampereella  (Luettu 2675 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mful

Peliseuraa Tampereella
« : 08.09.21 - klo 21:16 »
Hei. Olen melko tuore tapaus lajin parissa ja olenkin pääsääntöisesti pelannut MTG Areenan puolella. Muutamia valmispakkoja löytyy ja yksi Pauper pakka. Kiinnostusta olisi päästä pelaamaan ihan fyysisillä korteilla enemmän. Löytyiskö Tampereelta kiinnostuneita pelaamaan casuaali pelejä? Itseäni kiinnostaisi eniten tuo Pauper formaatti, mutta toki muutkin käy.

Poissa Telmonen

Vs: Peliseuraa Tampereella
« Vastaus #1 : 09.09.21 - klo 14:29 »
Jos haluaa helpolla mukaan, tule katsomaan torstaisin iltapäivästä 17:00 jälkeen SaveFile pelibaariin keskustaan. Siellä on aktiivinen Commander peliporukka johon voi liittyä, saa varmasti pakan lainaksi.

Poissa SenseisDiviningShop

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • MTG Verkkokauppa ja turnausjärjestäjä
    • Sensei's Divining Shop
Vs: Peliseuraa Tampereella
« Vastaus #2 : 09.09.21 - klo 15:19 »
Hei. Olen melko tuore tapaus lajin parissa ja olenkin pääsääntöisesti pelannut MTG Areenan puolella. Muutamia valmispakkoja löytyy ja yksi Pauper pakka. Kiinnostusta olisi päästä pelaamaan ihan fyysisillä korteilla enemmän. Löytyiskö Tampereelta kiinnostuneita pelaamaan casuaali pelejä? Itseäni kiinnostaisi eniten tuo Pauper formaatti, mutta toki muutkin käy.

21.9 Innistrad prellut Artturissa, ilmot aukeavat huomenna. Prellut on hyvä tapa päästä mukaan peleille ja tutustua pelaajakuntaan aloittajaystävällisesti.

Poissa Mful

Vs: Peliseuraa Tampereella
« Vastaus #3 : 09.09.21 - klo 23:46 »
En kerennyt vastausta ajoissa huomaamaan. Olisin jo voinut tänään tulla käymään SaveFilessä. Täytyy ens viikolla tulla käymään. Tuosta prellusta en ole vielä täysin varma, mutta voisin harkita asiaa :). Kiitos vastauksista

Poissa Kylis

Vs: Peliseuraa Tampereella
« Vastaus #4 : 10.09.21 - klo 10:23 »
Hei. Olen melko tuore tapaus lajin parissa ja olenkin pääsääntöisesti pelannut MTG Areenan puolella. Muutamia valmispakkoja löytyy ja yksi Pauper pakka. Kiinnostusta olisi päästä pelaamaan ihan fyysisillä korteilla enemmän. Löytyiskö Tampereelta kiinnostuneita pelaamaan casuaali pelejä? Itseäni kiinnostaisi eniten tuo Pauper formaatti, mutta toki muutkin käy.

2.10. ois Save Filessä Pauperia!
Lainaus käyttäjältä: RobertHatt
kohtuullisen tunnettu pro-pelaaja ja turnausraportoija

Poissa Mful

Vs: Peliseuraa Tampereella
« Vastaus #5 : 10.09.21 - klo 11:02 »
Hei. Olen melko tuore tapaus lajin parissa ja olenkin pääsääntöisesti pelannut MTG Areenan puolella. Muutamia valmispakkoja löytyy ja yksi Pauper pakka. Kiinnostusta olisi päästä pelaamaan ihan fyysisillä korteilla enemmän. Löytyiskö Tampereelta kiinnostuneita pelaamaan casuaali pelejä? Itseäni kiinnostaisi eniten tuo Pauper formaatti, mutta toki muutkin käy.

2.10. ois Save Filessä Pauperia!

Joo ilmottauduinkin jo tuohon mukaan :)