Olen osallistumassa Tukholman GP:lle, ja koska Magic on sosiaalinen peli, kaipaisin matkaseuraa. Lisäksi haluaisin ihmisiä jakamaan hotellihuoneen mm. kustannuksellisista syistä. Tähän liittyen turnauspaikkana toimiva hotelli tarjoaa huoneita halvalla turnaukseen mänijöille, joten kannattaa varmaankin toimia ripeästi.
Myös matkasuunnitelma on vielä varsin auki. Kuudennen vuoden opiskelijana voin ottaa vapaaksi miltei miten paljon päiviä tahansa, joten se ei aseta rajoituksia. Laivamatka houkuttaa lentämistä enemmän ekologisuutensa sekä draftaily- ja häröilypotentiaalinsa vuoksi. Enemmän houkuttaa vaihtoehdoista se, kumpi osoittautuu edullisemmaksi, ja eniten se, jonka kaikki muut valitsevat.
Jos olet lähdössä, huonetta ja/tai seuraa vailla ja kuvittelisit sietäväni minua matkojen sekä luultavan vähäunisiksi jäävien öiden ajan ja vastaavasti minun joten kuten sietävän sinua, kirjoita ajatuksiasi tähän ketjuun. Käytän alkoholia vain nimeksi ja kykenen tarvittaessa rajoittamaan huonojen juttujeni määrää, mutta vastaavasti en ärsyynny kummastakaan edellä mainitusta kohtuudella harjoitettuna.