Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

u0200423

(1/2) > >>

so not:
Treidasin nimimerkin u0200423 tässä parisen viikkoa sitten. Ei kyseinen käyttäjä mikään ripperi tai slowtraderi ole, päinvastoin. Kortti tuli nopeasti, mutta se oli erittäin huono kuntoinen. Huonokuntoisuudesta en ollut etukäteen saannut mitään tietoa, vaikka topicissanikin pyydetään ilmoittamaan kunto.

u0200423 ei siis ole ripperi, halusin vain ilmoittaa kaikille, että muistavat kysyä erityisesti häneltä korttien kuntoa erikseen, jotta ei tule ikäviä yllätyksiä.

janne:

--- Lainaus käyttäjältä: "so not" ---Huonokuntoisuudesta en ollut etukäteen saannut mitään tietoa, vaikka topicissanikin pyydetään ilmoittamaan kunto.
yllätyksiä.
--- Lainaus päättyy ---


No jos sinä teit ehdotuksen niin ehkä tämä kyseinen henkilö ei vaivautunut lukemaan topikkiasi (eli sääntöjäsi) läpi, etkä sitten kysynyt asiasta tarkemmin eli se olisi sinun mokasi.

Mutta jos hän teki tarjouksen ja luki topikkisi niin siinä tapauksessa se on hänen virhe ja ainakin kaupan peruuttamisen pitäisi olla vaihtoehtona, mikäli siihen on halua ja tarvetta.

so not:
Miten vaan, mutta mä ainakin pidän itsestäänselvyytenä ilmottaa rehellisyyden nimissä, jos mun kortit ei oo nm kunnossa.

DogMeat:
Emt, oma mielipiteeni on se, että jos minä esim lähetän huonokuntosii lappui, ja toinen ei ole tyytyväinen, niin sitten ensikerralla laitan jotain ei ehkä ihan niin arvoton -throw innii tms... Jos siis tosiaan on munkin mielestä vähän huonokuntoinen lappu.
Ei kai ne sun laput ihan taiteltuja jne ollut sentään, so not?

karvapallo:
Jos haluat korttisi hyväkuntoisina niin kannattaa aina tiedustella kuntoa, jos hän ilmoittaa korttinsa hyväkuntoisiksi ja ne saapuvat sinulle yliajettuina niin voit vaatia vähintään vaihdon perumista. Jos taas sovitte vaihdon ilman että kyselet korttien kuntoa niin sinulla ei ole oikeutta perua vaihtoa vaikka ne saapuisivat palasiksi revittyinä. Poikkeuksena tästä ehkä se että jos hän on postaillut ehdotuksen topicciisi jossa lukee että korttien huonosta kunnosta täytyy ilmoittaa etukäteen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta