Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

u0200423

<< < (2/2)

so not:
No siis se kortti minkä mä sain oli vähän semmonen, et se ois tippunu lattialle ja joku ois kävelly hiekkasilla kengillä vähän sen päällä. Tai sitten sillä on harjoitettu ankaraa pelailua ilman sleevejä.

karvapallolle: emmä oo tässä mitään treidiä edelleenkään perumassa, ilmoitan vain kantani rehellisyyden puolesta ja kehoitan ihmisiä tiedustelemaan ertiyisesti tältä henkilöltä korttien kuntoa erikseen.
Suurin osa ihmisistä täällä ilmoitta kehoittamattakin korttien kunnon, mutta on näköjään olemassa näitäkin tapauksia.
Ja mun topicissa lukee, että ilmoita kortin kunto, jos muuta kuin nm.

u0200423:

--- Lainaus käyttäjältä: "so not" ---Moi
Käyks tää:
Mun:
1xGoblin Matron
1xGoblin Sharpshooter (ex)
2xSparksmith
1xGoblin Ringleader
1xGoblin Warchief
sun:
Squee, Goblin Nabob

Tai voit kattoo listani ja ehdottaa jotain muuta. Mua kiinnostais ainakin jos sulla ois jotain hyviä highlander foileja.
--- Lainaus päättyy ---


Tästä sinun viestistä kaikki alkoi. Sinä ehdotit kauppaa johon minä vastasin että trade sopii jos parempaa ehdotusta ei parin päivän kuluessa tule (tämän voi jokainen käydä tarkistamassa h/w-listan keskusteluista).

Kortti ei todellakaan ollut lähtiessä niin huonossa kunnossa kuin kerroit. Enkä usko että postikaan sitä kuvailemaasi kuntoon on saanut. Haluaisinkin nähdä sen kortin. Onko sinulla mitään mahdollisuutta skannata/kuvata kyseistä korttia? Olen myös kysellyt kortin kansiossani nähneiltä mielipidettä kortista ja he eivät olleet samaa mieltä siitä sinun kanssasi. Se on kyllä tosi että kortilla on pelattu.

Korttien kunnosta puhuttaessa sinun arvio Sharpshooterin kunnosta (Ex) osui kyllä yläkanttiin. Ainakin http://narsuitus.tripod.com/index.html sivun perusteella se oli G+ sillä kortti oli kulunut sekä etu- että takapuolelta siihen kuntoon että ilman värillisiä suojia sillä ei voi pelata. Ilman suojia tai läpinäkyvien suojien kanssa kortti erottuu pakasta. Tämä ei kyllä minua haittaa sillä käytän aina värillisiä suojia. Ilmoitin vain asiasta koska otit tämän kunto keskustelun kerta puheeksi.

Miksi muuten otit asian puheeksi vasta nyt etkä kaksiviikkoa sitten jolloin vaihto tapahtui?

DogMeat:
Njoo, no nyt näyttää siltä jo, että ei kannata kummankaa pyytää mitää hyvityksiä tms.

so not:

--- Lainaus ---Kortti ei todellakaan ollut lähtiessä niin huonossa kunnossa kuin kerroit.
--- Lainaus päättyy ---

No jos sä haluut ottaa ton mun viestin noin kirjaimellisesti niin anna mennä. Emmä ihan turhaan siinä käyttäny noin montaa lieventävää sanaa.
Siis ei kukaan varmasti olekaan kävellyt sen päällä, vaan siinä olevat naarmut ovat hiukan samankaltaisia.


--- Lainaus ---Haluaisinkin nähdä sen kortin. Onko sinulla mitään mahdollisuutta skannata/kuvata kyseistä korttia?
--- Lainaus päättyy ---

Ja mitäköhän hyötyä siitä olisi? Mähän voisin skannata vaikka kuinka raiskatun kortin ja väittää sitä sun lähettämäks.


--- Lainaus ---Olen myös kysellyt kortin kansiossani nähneiltä mielipidettä kortista ja he eivät olleet samaa mieltä siitä sinun kanssasi. Se on kyllä tosi että kortilla on pelattu.
--- Lainaus päättyy ---

Mä en oikeen usko, että sun kaveris muistavat, missä kunnossa sun kaikki korttis on.


--- Lainaus ---Korttien kunnosta puhuttaessa sinun arvio Sharpshooterin kunnosta (Ex) osui kyllä yläkanttiin.
--- Lainaus päättyy ---

No se taas riippuu ihan siitä, että mistä niitä kuntomäärityksiä kattoo ja miten niitä tulkitsee. Ainakin mun mielestä ex on jo selvästi pelatun näköinen.


--- Lainaus ---Miksi muuten otit asian puheeksi vasta nyt etkä kaksiviikkoa sitten jolloin vaihto tapahtui?
--- Lainaus päättyy ---

Muistaakseni lähetinkin topicciisi viestin, johon et sitten viitsinyt vastata.
Ja mikset sä ilmottanu, että se kortti ei oo nm?


Ja DogMeatille: Onko tässä joku muka edelleenkään vaatinut jotain hyvityksiä?

DogMeat:
Grrh, ei ole...

xapanthe, ota sinä nämä ripperi osiot vain hoitoon.. Mä en jaksa tästä nyt tapella.  o_O

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta