Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

.....

(1/2) > >>

vieras:
Lueskeltuani tässä jonkin aikaa jo tätä foorumia, niin omasta, ja luultavasti myös monen muun mielestä "kärsimysaikani" voisi pikkuhiljaa jo loppua. Mitä olen huomannut niin täälä pyörii edelleekin mua paljon hitaampia ja saamattomampiakin tapauksia. Esim Juzami, jolla näyttää olevan suuria vaikeuksia tehdä kauppojaan kunnialla loppuun ja siksi toiseksi kyseisen käyttäjän tekemät kaupat täälä on ~10 kertaisia siihen nähden minkä lähettelemiseen multa meni luvattoman kauan aikaa. Joten kyselisin nyt olisko mahdollista palata tänne.
Mainitsen vielä aikaisemmin ilmenneestä A.Alkio tapauksesta , jossa minulla ei ollut mitään osuutta GP:llä tapahtuneeseen varkauteen, jonka Anssikin jopa voi todeta. Makselin Anssille omasta pussistani ne kortit jotka häneltä oli viety.
Mutta asiasta viidenteen , Xapanthe voi vaikka informoida mua jos voisin palailla tänne.

-Kari

killeri:
Tämä on varmaan huono vitsi...

maybach:
Eipä se jusami täällä enää ole  pyörinyt, kun se bannattiin, koska senkaltaisia ihmisiä ei tänne haluta treidaamaan.

kivi:
Pari pientä kysymystä:

Ketkä ne monet muut ovat jotka haluavat "kärsimysaikasi" loppuvan?
Ketkä ovat ne hitaammat ja saamattomammat jotka täällä vielä pyörivät? Jos et ole huomannut niin Ju_zam on ollut bännissä jo hyvän aikaa.
Haluaisin myös Anssin henkilökohtaisesti kertovan että sinulla ei ollut osuutta eikä arpaa Anssin korttien katoamiseen/myyntiin.

Xapanthe ei myöskään ole se jolla on valta poistaa bännit, se on Puuro tai Andromes joka voi sen tehdä.

DogMeat:
Sinun sekoilusi on ollut niin vilkasta ja kyseenalaista, että päätimme seuraavan:

Saat vähintään usean vuoden bännit. Toisinsanoen tämä tarkoittaa sitä, että sinulla ei ole asiaa tänne elämäsi aikana.

(Jos sä nyt siis olit se Harkimo :p)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta