Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

Evening Star

(1/7) > >>

SirWelbo:
Ostin lappuja Evening Star:lta 15.12.2012. Maksoin samana päivänä kortit. Olin varautunut, että korttien tulemiseen menee 2 viikkoa, koska oli joulu ja kaverin topicissa lukee, että on intissä. 6.1 tuli viesti: "Vs: ?
« Lähetetty käyttäjälle: SirWelbo : 06.01.13 - klo 13:32 »
Moro!

Tuli yllättävä tuplakinkku Kirkonmaalla ilman nettiä. :S Pistän kortit tänää postiin throw-innien kera. Pahoittelut."

Ajattelin hyvä, että kaveri otti yhteyttä ja ilmoitti. No eipä näkynyt tulleen lappuja tälläkään viikolla. Äkkiseltään laskettuna tässä on kohta mennyt n. kuukausi. Jos joku sattuu tuntemaan kyseisen kaverin voisi ottaa yhteyttä heti, kun mahdollista.

-SirWelbo-

mahonen:
Mulla on täysin sama tilanne kaverin kanssa. Tosin en suostunut maksamaan lappuja ennen kuin laput tulee luukusta. Onneksi näin.

skuup:
Tunnen EveningStarin varsin hyvin ja miehelle tosiaan tuli yllättävä kines, eli pääsee lomille vasta myöhemmin kuin luuli. Voi myös olla ettei pääse ihan heti netin ääreen, laitoin kuitenkin tekstarin jotta osaa tulla katsomaan tätä topickkia kunhan nettiin pääsee.

skuup:
Jaa, koska en osaa editoida omaa viestiäni niin tarkennetaan sen verran että mies oli kineksessä, mutta on tosiaan käynyt lomilla vuoden vaihteen jälkeen. Eli en tiedä mikseivät laput ole tulleet. Mutta nyt on tekstaria laitettu.

Evening Star:
Kortit laitettu postiin viime viikonloppuna. Omaa mokaa ollu kyllä mukana koska yhteydenpito on ollut huonoa (osittain huono nettiyhteyden takia, mutta tässäkin voin syyttää myös itseäni) ja unohdin postittaa kortit yksillä lomilla. Laitoin mukaan throwinniä hyvitykseksi. Pahoittelut kaikille mun kanssa kauppaa tehneille. Parannan jatkossa!

- Eetu

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta