Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

Pari pientä kysymystä koskien kaupankäyntiongelmia.

(1/2) > >>

Suokkis:
Joo elikkäs. Pari kohtaa vielä varjossa näistä asioista, eli jos sattuu käymään niin, että posti hukkaa paketin, onko lähettäjä velvollinen korvaamaan kadonneen paketin? (kohta kolmatta viikkoa yhtä korttilähetystä odottelen)

JA. Onko tämä aivan tavanomaista, että mennään menetelmällä "Vastaan / postitan kun kerkeen", 4 päivää sitten lyötiin erään nimeltä(toistaiseksi)mainitsemattoman henkilön kanssa kaupat lukkoon, tepastelin siitä postiin ja laitoin kortin matkaan, ja ilmoitin hänelle että laitoin kortit matkaan. Mutta vielä tänäkään päivänä (4 päivän jälkeen) en ole saanut vastausta kun olen useaan kertaan kysynyt että mikä vaihtolappusten tilanne on, että onko lähtenyt vai mikä on meininki... Eikä ole sen puoleen kyllä korttejakaan kuulunut...

//S

Vilhis:
http://mtgsuomi.fi/keskustelu/index.php/topic,45978.0.html

2. Jokaisen käyttäjän on itse huolehdittava, että tavara menee perille. Lähettäjä on aina vastuussa lähettämistään korteista.

Suokkis:
Kiitos, Vilhis, tuo avasi :) Tuo kohta oli jäänyt sisäistämättä kun tuota lukenut

//S

Infinitium:
Jälkimmäiseen asiaan liittyen kannattaa pitää mielessä, että uusien käyttäjien (lue "ei vielä paljoa vaihtopalautetta") kanssa usein toimitaan niin, että toinen osapuoli saa kortit/rahat jne. ensin. Jos näin toimitaan niin on siitä kuitenkin soveliasta ilmoittaa ja sopia etukäteen.
 -Inf-

Suokkis:
sen kyllä ymmärtäisin jos siitä olisi ensin ollut puhetta. mutta 4 päivään ei ole yhtään vastausta tullut viesteihin, ja lähettämäni paketti on varmaan jo perillä ollut hyvän tovin... olisi mun mielestä soveliasta edes vastata.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta