Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

MCM ja ongelmat

<< < (75/76) > >>

Karjanvarastaja:
Oma kokemukseni on, että tällaisissa tapauksissa supporttia ei vain yksinkertaisesti kiinnosta.

Muistan, kun tilasin 4x Hangarback Walkeria near minttinä, josta myyjä lähetti minulle tyhjän kuoren ilmiselvästi kusetustarkoituksessa. Korvauksista syntyi rähinä, koska halusin kortit enkä rahaa, josta sitten pitkällisen väännön lopputulemana kortit maagisesti ilmestyi, mutta eivät olleet near minttiä nähneetkään. Tästä kun sitten jatkoa laitoin supporttiin, niin vastaus oli että "älä viitsi ja lopeta valitus" ja asia jätettiin tylysti siihen. Nakkasin mielestäni oikeutetun negatiivisen palautteen myyjälle ja lyhyen selityksen tapahtumista.

Myyjä ei saanut koskaan mitään rangaistusta ja negatiivinen palautteeni vieläpä poistettiin "kohtuuttomana". Luottamus supporttiin meni sitten siinä.

Knightsuo:

--- Lainaus käyttäjältä: Karjanvarastaja - 30.09.19 - klo 20:17 ---Oma kokemukseni on, että tällaisissa tapauksissa supporttia ei vain yksinkertaisesti kiinnosta.

Muistan, kun tilasin 4x Hangarback Walkeria near minttinä, josta myyjä lähetti minulle tyhjän kuoren ilmiselvästi kusetustarkoituksessa. Korvauksista syntyi rähinä, koska halusin kortit enkä rahaa, josta sitten pitkällisen väännön lopputulemana kortit maagisesti ilmestyi, mutta eivät olleet near minttiä nähneetkään. Tästä kun sitten jatkoa laitoin supporttiin, niin vastaus oli että "älä viitsi ja lopeta valitus" ja asia jätettiin tylysti siihen. Nakkasin mielestäni oikeutetun negatiivisen palautteen myyjälle ja lyhyen selityksen tapahtumista.

Myyjä ei saanut koskaan mitään rangaistusta ja negatiivinen palautteeni vieläpä poistettiin "kohtuuttomana". Luottamus supporttiin meni sitten siinä.

--- Lainaus päättyy ---

No on kyllä harvinaisen pskasti tehty, varsinkin tuo viimeinen tikki; palautteen poisto.

Joo-o... Sain näköjään itse vastauksen:

Hi ***,

thank you for your message.
We have already taken come actions with the account of the seller but we cannot tell to the users the actions that we take with the account of other users. So you don't have to worry about the punishemt.
Regarding the solution, you can maybe ask to the seller to pay for the shipping costs back so that you don't loose extra money for this problem?

We are sorry for the inconvenience.

Best regards,

*********
Cardmarket Customer Support

En itse hoksaa mitään "rangaistusta" kyllä nyt myyjän kohdalla tapahtuneen, tili ainakin päälimmäisin piirtein näyttäisi täysin samalta?

Ja itselläkin vähän sama juttu, en minä rahaa haluaisi, vaan tilaamani tuotteen. Jos olisin halunnut rahaa, en olisi koskaan tuotetta tilannutkaan.

Mielenkiinnosta, sattuiko olemaan myöskin espanjalainen kaveri tämä myyjä :D?

zoukka:
Eipä se supportti voi ketään pakottaa taikomaan olemattomia kortteja sinulle. Jos myyjä on valmis refundaamaan ja korvaamaan postikulut, niin siihen on vähän pakko tyytyä. Palautteessa voi sit varoitella muita ostajia.

Knightsuo:

--- Lainaus käyttäjältä: zoukka - 30.09.19 - klo 22:55 ---Eipä se supportti voi ketään pakottaa taikomaan olemattomia kortteja sinulle. Jos myyjä on valmis refundaamaan ja korvaamaan postikulut, niin siihen on vähän pakko tyytyä. Palautteessa voi sit varoitella muita ostajia.

--- Lainaus päättyy ---

MCM:n omasta myyjän ohjeesta lainattuna:
"Please note: If a card is missing, the buyer might have higher costs if he has to buy the card from another seller (the card price may have changed but most of the time, he will have to pay additional shipping costs). Those extra costs will have to be paid for by you, the seller. Therefore, please make sure that you never ship out incomplete orders!!"

Siis tuota sääntöähän ne voivat enforcata, vaikkapa pidättämällä x verran rahaa paketista kunnes oikeat ostamani kortit ovat saapuneet. Kyseessä on kuitenkin seurattu lähetys, niin olen ymmärtänyt, että tuo raha ei siirry MCM:ltä ennenkuin pakettiin on merkattu "arrived". Eikä niitä tuulesta tarvitse tempaista, onhan noita MCM:ssä myynnissä, eli voin ostaa halvimmat korvaavat ja tuon säännön puitteessa vaatia myyjää korvaamaan kortit + postit, koska ovat extra kuluja.

Toki nyt kun tässä tätä hitsaa, niin alkaa tuntua, että nämä ovat vain lämpimikseen kirjoitettuja, eikä niillä taida olla mitään oikeaa arvoa MCM:n puolesta, mutta mahdotonta asia ei minusta tässä ole. Jos vain tahtoa päättäviltä tahdoilta löytyy.

Finnish-Flash-Flash:
Omalla kohdalla MKM on ratkaissut ongelmatapauksia seuraavasti:
- Sain vääränkielisen kortin ja MKM vain suositteli sopimaan myyjän kanssa (ehdottamani €4 korvaus oli liikaa ja ostaja olisi halunnut spikanneen korttinsa takaisin minun kustannuksellani ilman postimaksujen korvausta). Sain lopulta €3 kun myyjä keksi ehdottaa, että on pakko antaa täydellinen palaute.
- Lähettäjä kieltäytyi lähettämäst neljää vahvasti spikannutta korttia kertoen, että oli jo myynyt ne. Noin 1.5kk:n kuluttua MKM:n supportti sulki myyjän tilin ja ehdottamani korvaus (halvin setin hinta MKM:llä) maksettiin.

Ei monta ongelmaa, mutta ei kovin proaktiivista MKM:ltä. Myyjät usein ehdottavat takaisinlähettämistä, mutta onneksi on kaikenlaisten muiden ongelmien kanssa selvitty.

En tosin oikein tiedä miten kadotettuihin lähetyksiin tulisi suhtautua. Olen tähän asti saanut 50% korvattua, mutta epäilen, että joukossa on tapauksia, joita ei ikinä lähetetty. Miten voi ratkaista näitä jälkimmäisiä? Voiko pyytää myyjää tekemään postiselvityksen kadonneesta kirjeestä, tms?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta