Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

Ongelmia käyttäjän Barros kanssa

<< < (2/9) > >>

Meikir:
Pakko mainita tähän nyt vielä itsekin kyseisestä käyttäjästä. Olin ostelemassa tuossa muutama viikko sitten läjää lappuja, vastaukseksi tuli hinta ja pyynti osoitetiedoista niinkuin kuuluukin. Tämän jälkeen kyselin vielä ennen varsinaista vaihdon lukkoon lyömistä muutaman kortin settiä, jotta saataisiin hinta kohdilleen. Tähän se kommunikaatio sitten muutamaksi päiväksi katkesikin. Kyselin tämän diilin kohtalon perään muutaman päivän päästä: "Oliko tämä homma kunnossa vai perutaanko?". Vastaukseksi tuli, että osa korteista oli myyty tässä välissä jo kaverille.

En tiedä olisiko tällaisesta pitänyt laittaa miinusta palautteeseen, kun vaihtoa ei oltu täysin lyöty lukkoon siinä mielessä että itse lähetin vain hänelle osoitetiedot, mutta tilinumeroa ei koskaan kuulunut. Kovin iso ongelma tämä ei minulle ollut, koska mitään en kerennyt kenellekkään maksaa. Kuitenkin itseänikin jäi kismittämään tuo kommunikoinnin takkuilu tässä tapauksessa.

Pulli:
Mulla samainen ongelma kyseisen käyttäjän kansss, ei ole lappuja näkyny ja asutaan viel samassa kaupungissa!

Pulli:

--- Lainaus käyttäjältä: Pulli - 28.10.16 - klo 08:10 ---Mulla samainen ongelma kyseisen käyttäjän kansss, ei ole lappuja näkyny ja asutaan viel samassa kaupungissa!

--- Lainaus päättyy ---

Sinällään jännää koska ollaan tehty kauppaa kasvoitustenkin ja homma toimi oikein hyvin. Nyt jopa yhteydenpito on ontunut pahasti. Harmillista. Voihan sitä tietysti elämässä olla tilanteita päällä joka estää, mutta kaveri on kuitenkin viimeksi eilen kirjautunut tänne. No eiköhän tälle selitys löydy, et Älkää vielä rovioita pystyttäkö : D

routa:
Ei näkyny miestä tänään FNMässä. Muistuttelen kun seuraavan kerran miehen nään.

Pandemon:
Ja täällä samat ongelmat kyseisen myyjän kanssa. Eli olen maksanut kortit tosiaan 17.10 ja ei näy kortteja, taikka vastauksia mihinkään viesteihini. kyllä pistää vihaiseksi.. Alueella jossa asun on tällähetkellä kyllä mainittu että postissa on toimitusongelmia, mutta en usko että ne näin pitkällä ajalla vaikuttaa ja se ei varsinkaan silti selitä sitä että viestini ignorataan kokonaan..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta