Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2151784 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #300 : 28.02.10 - klo 01:20 »
...yritä siinä sitten selittää muille, ettei Suomi kuulu Skandinaviaan. No, saivatpahan POHJOISMAISEN yhteiskuvan (plus joku soluttautuja jossain välissä).

Lisäksi: 2228. GG. (Hyvä Mikko ja Allu ja kaikki muutkin menestyjät, buu Roope.)

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #301 : 01.03.10 - klo 22:06 »
Saatiin työporukan kanssa (8 henkeä) pomolta 600€ lahjakortti paikalliseen ravintolaan esimerkillisestä toiminnasta tulipalo tilanteessa. Tästä hyvästä työporukan kuopuksen naimisiin lähettämisjuhlan pitsa menyy vaihtuikin sitten kertaheitolla. Mukavaa että työläistäkin muistetaan muutenkin kuin jouluna...
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #302 : 02.03.10 - klo 09:54 »
Berliinin matka ilman muuta perhettä  ;D  ;D  ;D
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa miinin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #303 : 03.03.10 - klo 15:19 »
Sain tänään ostettua lipun Arsenal-Wolves-peliin kuukauden päähän - nyt on paketti koossa: lennot, hotellit ja liput \o/

Poissa Hopo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #304 : 03.03.10 - klo 15:29 »
Tuleva pomo puhelimessa tänään: -"Minkälainen Volvo sulle tilataan?"
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa so not

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #305 : 03.03.10 - klo 17:23 »
Mä en kyllä oikeastaan edes tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa:
DCI & RPGA Rankings and Ratings
Magic, Eternal
Finland
1   Aleksi Vaananen   1787   Turku, Finland

MEH  ;D
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa miinin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #306 : 03.03.10 - klo 18:24 »
Reilun kahdenkymmenen miestyötunnin tuloksena syntynyt lumilinna:
http://www.youtube.com/watch?v=9clQEhYCfss

Poissa Andros

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #307 : 04.03.10 - klo 01:19 »
Tämä

Suosikkijoukkueeni partasi Edmontonin parhaan pakin (joka nyt sattuu myös olemaan yksi allekirjoittaneen suosikkipelaajista), eikä antanut vastalahjaksi oikeestaan muuta kun jätettä. Nyt vietiin Oilersin Jitte ja tilalle tuli vähän Scaled Wurmia.

Poissa Akspee

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #308 : 04.03.10 - klo 01:47 »
Tämä

Suosikkijoukkueeni partasi Edmontonin parhaan pakin (joka nyt sattuu myös olemaan yksi allekirjoittaneen suosikkipelaajista), eikä antanut vastalahjaksi oikeestaan muuta kun jätettä. Nyt vietiin Oilersin Jitte ja tilalle tuli vähän Scaled Wurmia.

Kuuluu sarjaan oudot treidit joita tänään on tapahtunu enempikin, ehkä sitä ei vaan ymmärrä tarpeeksi.
Mä pidän Whitneyä vähän Sheldon Sourayn kaltaisena pelaajana ja eikö ne siitä juuri halua eroon?
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Andros

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #309 : 04.03.10 - klo 03:27 »
Tämä

Suosikkijoukkueeni partasi Edmontonin parhaan pakin (joka nyt sattuu myös olemaan yksi allekirjoittaneen suosikkipelaajista), eikä antanut vastalahjaksi oikeestaan muuta kun jätettä. Nyt vietiin Oilersin Jitte ja tilalle tuli vähän Scaled Wurmia.

Kuuluu sarjaan oudot treidit joita tänään on tapahtunu enempikin, ehkä sitä ei vaan ymmärrä tarpeeksi.
Mä pidän Whitneyä vähän Sheldon Sourayn kaltaisena pelaajana ja eikö ne siitä juuri halua eroon?

Whitneyn ideana on varmasti olla nuorempi/halvempi versio näistä Edmontonin yv/hyökkäävistä pakeista, kuvittelisin että myös Soray vaihdetaan draftipäivänä. Lähinnä ihmetyttää että miksi Oilers on tyytynyt niin jätteiseen returniin kuin koko kauden ihan jäätävän huonosti pelannut Whitney, saa olla joukkueen scouteilla melkoset riidit jos meinaavat että tästä saadaan 2-5 vuoden sisään (joilla main Edmontonin kuvittelisi olevan taas jossainmäärin kilpailukykyinen) Lubomirille korvaajaa. Voisi kuvitella että noin kovan luokan pakista jonka sopimuskin on ihan siedettävä saisi enemmän tavaraa vaihdossa kuin huonosti pelaava hazardipakki jonka potentiaaliin ei näytä enää kukaan uskovan.
« Viimeksi muokattu: 04.03.10 - klo 03:28 kirjoittanut Andros »

Poissa Athalon

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #310 : 04.03.10 - klo 19:42 »
Ilahduttaa ihan saatanasti että pääsee puolella vuodella intissä =)

Poissa jhavuka

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #311 : 05.03.10 - klo 23:39 »
FNM:ssä erään vastustajani neljä ensimmäistä vuoroa ilahduttivat suuresti:

"Borderpost, palautetaan landi käteen."
"Responsina Spell Pierce."
"Borderpost, palautetaan landi käteen."
"Responsina Spell Pierce."
"Borderpost, palautetaan landi käteen."
"Responsina Negate."
"Borderpost, palautetaan landi käteen."
"Responsina Negate."

Vielä kun olisi voittanut kyseisen pelin.

Poissa Kamulium

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #312 : 05.03.10 - klo 23:46 »
Ilahduttaa ihan saatanasti että pääsee puolella vuodella intissä =)

Setä pääsee täydellä vuodella, mutta fiilikset on samat. :)

Poissa miinin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #313 : 09.03.10 - klo 16:23 »
Sain viran Lappeenrannasta \o/

Poissa HN IPPO

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #314 : 11.03.10 - klo 16:15 »
4 hengen winner takes it all minimasterista taistelujen voitoksi saadut Jace, the Mind Sculptor, Basilisk Collar foil ja Lodestone Golem :P
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa anthex

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #315 : 12.03.10 - klo 00:22 »
ZZW drafti ilahdutti


Poissa chibi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #316 : 17.03.10 - klo 19:05 »
Vihdoin selvis että Saksasta ostetut laput on hävinny kyseisen maan postiin. Lähetys vakuutettu ja rahat takas. :D
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #317 : 17.03.10 - klo 19:24 »
Palkka kolahti ja se kilahti pariin sarjikseen sekä helvetin hyvään musaan. Vähemmästäkin tulee hyvä fiilis kun pamauttaa kajarit kaakossa parhautta.

Poissa Kalmis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #318 : 18.03.10 - klo 08:03 »
Pääsee viikonlioppuna pelaamaan lekaa jyväskylään  ;D ja törttöilee hilanderiin  :P

Poissa lithium

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #319 : 19.03.10 - klo 12:22 »
Yhteishaussa hain neljään paikkaan. Ykköstoiveena tietenkin Rovaniemen mesta, 2-4. toiveina olis sit ollu vaihtoehtoina Sodankylä tai Tampere. Hain Tampereelle. Mahdollinen sivilisaation pariin muutto ilahduttaa. Tai ainakin toive siitä. Plus siellä päin on kunnon MTG äksönit joten \o/

Kyllä siviilisaation parissa asuvia kohta harmittaa  :P

Poissa Chaosworm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #320 : 19.03.10 - klo 16:02 »
Tämä sarjakuva aiheutti suuresti ilahdutusta.
aka. Awaclus

Poissa Anssi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #321 : 21.03.10 - klo 01:08 »


Onslaught-blokkihan on helppo limited-formaatti.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Temppi88

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #322 : 23.03.10 - klo 09:08 »
Mulla oli Eldrazi Monument ja kaveri tahtoi sen kovasti. Hän sitten ehdotti, että saat siitä 1€, Earthquaken ja yhden boosterin. Mietin kauan kun mun tuurilla pussista tulee jotain aivan turhaa ja jään häviölle. No kuitenkin suostuin ja päätin ottaa Worldwakea. Boxissa oli 2 pussia jäljellä ja kaveri sanoi, että hän ostaa toisen. Sain itse valita ensin pussin. No pussit ostettiin ja kaveri avasi oman, Raging Ravine nousi. Ajattelin, että no nyt mulle tulee sitte aivan turhaa... Jacehan se sieltä sitten nousi. Ilahdutti todella paljon!

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #323 : 23.03.10 - klo 11:28 »
Mulla oli Eldrazi Monument ja kaveri tahtoi sen kovasti. Hän sitten ehdotti, että saat siitä 1€, Earthquaken ja yhden boosterin. Mietin kauan kun mun tuurilla pussista tulee jotain aivan turhaa ja jään häviölle. No kuitenkin suostuin ja päätin ottaa Worldwakea. Boxissa oli 2 pussia jäljellä ja kaveri sanoi, että hän ostaa toisen. Sain itse valita ensin pussin. No pussit ostettiin ja kaveri avasi oman, Raging Ravine nousi. Ajattelin, että no nyt mulle tulee sitte aivan turhaa... Jacehan se sieltä sitten nousi. Ilahdutti todella paljon!

Avasitko suolasesti kaverin nenän edessä?

Poissa Temppi88

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #324 : 23.03.10 - klo 14:30 »
Mulla oli Eldrazi Monument ja kaveri tahtoi sen kovasti. Hän sitten ehdotti, että saat siitä 1€, Earthquaken ja yhden boosterin. Mietin kauan kun mun tuurilla pussista tulee jotain aivan turhaa ja jään häviölle. No kuitenkin suostuin ja päätin ottaa Worldwakea. Boxissa oli 2 pussia jäljellä ja kaveri sanoi, että hän ostaa toisen. Sain itse valita ensin pussin. No pussit ostettiin ja kaveri avasi oman, Raging Ravine nousi. Ajattelin, että no nyt mulle tulee sitte aivan turhaa... Jacehan se sieltä sitten nousi. Ilahdutti todella paljon!

Avasitko suolasesti kaverin nenän edessä?

Kyllä :D

Poissa deFreak

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #325 : 23.03.10 - klo 14:44 »
Tuomaripalkkiona saatu Worldwake-pussi, josta aukesi Raging Ravine sekä FOIL Raging Ravine ilahdutti kovasti. Kuinkas sitten kävikään...

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #326 : 23.03.10 - klo 15:48 »
Fedex toi ovesta sisään leikkaamattoman arkin Zendikarin foil uncommoneita. Joskus WotC yllättää orjansa positiivisesti.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Chaosworm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #327 : 23.03.10 - klo 18:06 »
Mulla oli Eldrazi Monument ja kaveri tahtoi sen kovasti. Hän sitten ehdotti, että saat siitä 1€, Earthquaken ja yhden boosterin. Mietin kauan kun mun tuurilla pussista tulee jotain aivan turhaa ja jään häviölle. No kuitenkin suostuin ja päätin ottaa Worldwakea. Boxissa oli 2 pussia jäljellä ja kaveri sanoi, että hän ostaa toisen. Sain itse valita ensin pussin. No pussit ostettiin ja kaveri avasi oman, Raging Ravine nousi. Ajattelin, että no nyt mulle tulee sitte aivan turhaa... Jacehan se sieltä sitten nousi. Ilahdutti todella paljon!
Höh, odotin tarinalta alusta alkaen sitä, että otat Zendikaria avaat Eldrazi Monumentin  :-\.
aka. Awaclus

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #328 : 23.03.10 - klo 20:16 »
Jess, sain vuoronvaihdon 10 päivä ens kuuta joten lappeenranta kutsuu. Nyt enää toivotaan ettei mitään ihmeellisyyksiä satu ja käy kuten mikkeliin lähdön kanssa.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Uthen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #329 : 24.03.10 - klo 10:56 »
Fedex toi ovesta sisään leikkaamattoman arkin Zendikarin foil uncommoneita. Joskus WotC yllättää orjansa positiivisesti.

Tämä ilahdutti. Toivottavasti tämä ei vain tarkoita sitä että Wotc on laajentamassa tuotevalikoimaansa sisustukseen.