Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2151980 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #690 : 31.10.10 - klo 12:15 »
Sid Meyer's Civilization V

Tämä kyllä ilahdutti minua myös.

Kopsataan niin ei tarvii ite kirjottaa.

Kyllä Civilization.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #691 : 31.10.10 - klo 15:36 »
Sid Meyer's Civilization V

Kakkonen on se ainoa ja oikea.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Anssi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #692 : 31.10.10 - klo 15:49 »
Vitonen ei oikeasti oo hirveän hyvä peli. AI on tyhmä ja peliä on virtaviivaistettu liikaa neloseen nähden. On myös turhauttavaa kun jokainen peli pitää voittaa sodalla.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa finslayer

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #693 : 31.10.10 - klo 23:53 »
ggslive ja sen mahdollistama starcitygames legacy-turnauksen  seuraaminen :)

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #694 : 01.11.10 - klo 00:08 »
AI on tyhmä ja peliä on virtaviivaistettu liikaa neloseen nähden.

AI:n tyhmyydestä olen samaa mieltä, mutta virtaviivaistukset (happiness maanlaajuiseksi, health pois ja science/culture/commerce erilleen) ovat mielestäni tehneet pelille enemmän hyvää kuin pahaa (nelosessa minkä tahansa ongelman pystyi ratkaisemaan vain säätämällä hieman slidereitä, vitosessa joutuu oikeasti pitämään huolta asioista).

On myös turhauttavaa kun jokainen peli pitää voittaa sodalla.

Itse ainakin olen todennut diplomatiavoiton sotimista helpommaksi vaihtoehdoksi, mutta kukin tyylillään. Sotavoitosta typerän tekee kyllä se, että voittoon riittää se, että on viimeinen kansa jolla on oma pääkaupunki hallinnassa. Pääkaupungit kun tuppaavat olemaan meren rannalla, ja mereltä on melko helppo hyökätä (ainakin AI:ta vastaan).

Poissa chibi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #695 : 01.11.10 - klo 08:25 »
On myös turhauttavaa kun jokainen peli pitää voittaa sodalla.

Itse ainakin olen todennut diplomatiavoiton sotimista helpommaksi vaihtoehdoksi, mutta kukin tyylillään. Sotavoitosta typerän tekee kyllä se, että voittoon riittää se, että on viimeinen kansa jolla on oma pääkaupunki hallinnassa. Pääkaupungit kun tuppaavat olemaan meren rannalla, ja mereltä on melko helppo hyökätä (ainakin AI:ta vastaan).

Jep, tässä nyt itsekin pari peliä ehtinyt hitsata loppuun ja huomannut tuon diplomatiavoiton myös helpoimmaksi.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa absurdimuukalainen


Poissa tutka

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #697 : 04.11.10 - klo 00:05 »
A View From The End Of The World.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #698 : 04.11.10 - klo 00:10 »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #699 : 04.11.10 - klo 10:16 »
Se, että Mikkelissä on käynyt ulkomaalaisiakin.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Knoly

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #700 : 04.11.10 - klo 13:26 »
Sid Meyer's Civilization V

Kakkonen on se ainoa ja oikea.

Katsoin juuri boxin kautta nauhalta A2: Homoillan, joten tuollainen leiskautus, varsinkin kontekstista irrotettuna, saa isonkin miehen tirskumaan *TIRSK*

//Edit: Ja ei, tämä ei ollut julkinen kannanotto aiheeseen eikä myöskään tarkoitettu loukkaamaan ketään.

Poissa Nod

Puumanaiset pelaavat vihreää.


Poissa Hopo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #703 : 08.11.10 - klo 10:29 »
24-man pokeriturnauksen suvereeni voitto.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Polari

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #704 : 11.11.10 - klo 16:36 »
Pelasin juuri matsin parhaassa tiimissä mitä olen ikinä saanut Heroes of Newerthin pubipeleissä. On se pirun nautinnollista pelata kun lanella on osaava supportti kaverina. Ilo vaan jäi lyhyeksi kun vastukset luovutti vartin kohdalla.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa SnowCrow

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #705 : 11.11.10 - klo 17:58 »
Pelasin juuri matsin parhaassa tiimissä mitä olen ikinä saanut Heroes of Newerthin pubipeleissä. On se pirun nautinnollista pelata kun lanella on osaava supportti kaverina. Ilo vaan jäi lyhyeksi kun vastukset luovutti vartin kohdalla.
Parhaat pelit on niitä, mitkä aluksi menevät ihan päin persettä, ja olet ainoa joka ei ole conceedaamassa 15 min kohdalla. Sitten siinä 30-45 min jälkeen tiimi alkaa pikkuhiljaa löytämään yhteistä säveltä ja lopulta peli kääntyykin voitoksi, mitä ei olisi alussa ikinä uskonut. Ainakin omasta kokemuksesta tollaset pelit on aiheuttaneet eniten mielihyvää. :)

Poissa Polari

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #706 : 11.11.10 - klo 18:22 »
Parhaat pelit on niitä, mitkä aluksi menevät ihan päin persettä, ja olet ainoa joka ei ole conceedaamassa 15 min kohdalla. Sitten siinä 30-45 min jälkeen tiimi alkaa pikkuhiljaa löytämään yhteistä säveltä ja lopulta peli kääntyykin voitoksi, mitä ei olisi alussa ikinä uskonut. Ainakin omasta kokemuksesta tollaset pelit on aiheuttaneet eniten mielihyvää. :)

Silloin kun tuo johtuu siitä että omat pelaavat suht fiksusti mutta vihut vaan vielä paremmin, joo, samaa mieltä. Yleensä vaan pubipelien comebackeissä tuppaa olemaan kyse siitä että omasta tiimistä puolet on neliraajaretardeja, joiden paimentaminen voittoon ei kuitenkaan ole se maailman palkitsevin asia. Tai siitä että peli oikeasti menee hyvin kun hard carry farmaa, mutta idiootit katsovat vain tappolukemia ja huutavat concedea kun vastustajalla on feedattu Blood Hunter. Tms. Pakko nauttia kun tiimistä kerrankin puuttuu se pakollinen mitään tajuamaton painolasti, vaikka peli muuten olisikin tylsä stomppi.

Tai näin ainakin kuvio menee niissä peleissä missä itse vaikutan, jos olet sama mies kuin tuo HoNin nimimerkki SnowCrow niin sun peleissä näitä ongelmia esiintynee vähemmän. :P
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa SnowCrow

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #707 : 11.11.10 - klo 19:09 »
Parhaat pelit on niitä, mitkä aluksi menevät ihan päin persettä, ja olet ainoa joka ei ole conceedaamassa 15 min kohdalla. Sitten siinä 30-45 min jälkeen tiimi alkaa pikkuhiljaa löytämään yhteistä säveltä ja lopulta peli kääntyykin voitoksi, mitä ei olisi alussa ikinä uskonut. Ainakin omasta kokemuksesta tollaset pelit on aiheuttaneet eniten mielihyvää. :)

Silloin kun tuo johtuu siitä että omat pelaavat suht fiksusti mutta vihut vaan vielä paremmin, joo, samaa mieltä. Yleensä vaan pubipelien comebackeissä tuppaa olemaan kyse siitä että omasta tiimistä puolet on neliraajaretardeja, joiden paimentaminen voittoon ei kuitenkaan ole se maailman palkitsevin asia. Tai siitä että peli oikeasti menee hyvin kun hard carry farmaa, mutta idiootit katsovat vain tappolukemia ja huutavat concedea kun vastustajalla on feedattu Blood Hunter. Tms. Pakko nauttia kun tiimistä kerrankin puuttuu se pakollinen mitään tajuamaton painolasti, vaikka peli muuten olisikin tylsä stomppi.

Tai näin ainakin kuvio menee niissä peleissä missä itse vaikutan, jos olet sama mies kuin tuo HoNin nimimerkki SnowCrow niin sun peleissä näitä ongelmia esiintynee vähemmän. :P
Njoo, tuolla 1800 PSR:n tuntumassa pelaajat ovat lähes pakolla tavallista parempia, mutta kyllä sieltäkin jos minkälaista retardia aina välillä löytyy. :J Kunhan 1700 yläpuolelle pääsee, niin meno vähän paranee.

Poissa Masa88

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #708 : 11.11.10 - klo 21:46 »
Olen iloinen siitä että olen kohta humalassa.

Krapulassa koulussa. Uuh vois vaikka kuolla nyt.

Tätä en tarkoita millään pahalla, vaan kun hieman huvitti nämä viestit ilahdutus- ja vitutusketjussa (ja niiden kuvitteellinen yhteys toisiinsa) :D
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Chaosworm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #709 : 12.11.10 - klo 08:25 »
Olen iloinen siitä että olen kohta humalassa.

Krapulassa koulussa. Uuh vois vaikka kuolla nyt.

Tätä en tarkoita millään pahalla, vaan kun hieman huvitti nämä viestit ilahdutus- ja vitutusketjussa (ja niiden kuvitteellinen yhteys toisiinsa) :D
Jätit huomioimatta viestin, jossa kitchenfinksiä vitutti se, että tuli käytettyä liikaa rahaa alkoholiin viikonlopun aikana. Tämä viesti oli luonnollisesti noiden kahden välissä.

Joka tapauksessa itseäni ilahduttaa se, että läppärin nopeuttamisen oheistuotteena tuli vaihdettua selain Google Chromeen.
aka. Awaclus

Poissa mairou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #710 : 13.11.10 - klo 02:01 »
Jalkapallo, tuo vähemmistön kuningaslaji.

Poissa hespa

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #711 : 14.11.10 - klo 22:18 »
« Viimeksi muokattu: 14.11.10 - klo 22:23 kirjoittanut hespa »

Poissa Enterorrhexis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #712 : 14.11.10 - klo 23:07 »
http://mtg.bore.org/board.php?id=984  "Wrath of dog"  =D
Jauho ja sen tettiläiset tunnetaan. :D Hahaa. Tuli hymyiltyä parissa kohtaa.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Yan

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #713 : 15.11.10 - klo 00:18 »
Kun suomi voittaa ruotsin lätkässä niin se on ihan se ja sama... Kun Milan voittaa Interin 1-0 niin se on jotain, mikä todella lämmittää :) Forza Milan!

Poissa Ilkka_s

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #714 : 15.11.10 - klo 00:57 »
L1

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #715 : 15.11.10 - klo 02:24 »
Uskomattoman hyvin mennyt PTQ. Hyvin suurelta osin kiitos siitä kuuluu erinomaiselle tuomaristolle, pelaajia tietenkään väheksymättä (en ikinä olisi uskonut pelaajien olevan paikalla niin että turnaus alkaa ajallaan. Tämä ihme päästiin kuitenkin näkemään).

L1

Myös tämä. Grats vielä kerran!

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #716 : 15.11.10 - klo 09:07 »
Ensimmäinen hiihtolenkki yli puoleen vuoteen.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #717 : 15.11.10 - klo 09:22 »
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Laukkanen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #718 : 15.11.10 - klo 18:43 »
Törmäsin äsken tähän websarjakuvaan.

ps. Onnittelut myös täältä Ilkalle.

Poissa Chaosworm

aka. Awaclus