Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2151996 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1380 : 04.07.11 - klo 12:03 »

Poissa Machahiko

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1381 : 04.07.11 - klo 15:17 »
Spiral Knights.

Niin mainiot musat ja oikein hubaa pelattavaa kaveriporukassa. Mukavan kasuaali peli,  ei tarvitse päätä vaivata yhtään sillä, että onhan oikeasti hyvät tavarat vaan tärkeintä on se miten siistiltä oma hahmo näyttää.

Poissa Roinisto

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1382 : 04.07.11 - klo 18:56 »

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1383 : 05.07.11 - klo 16:10 »
Duunia vähintään pariksi viikoksi, enempikin kuulemma lohkenee. Kiva kiva. Eniten nauratti saatu "työsuhdeauto", joka on vanha pakun perkele, joka on hajalla vähän sieltä sun täältä. Vaihdekeppi pitkin vittua, autoa ei saa laittaa lukkoon tai sitä ei saa auki ja ovi irtoaa, jos sen avaa liian voimakkaasti :D

Nauratti niin paljon, että vitutus väistyi kun sillä yritti ajaa.

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1384 : 05.07.11 - klo 18:39 »
Vastustajan taiturimainen pelaaminen modossa.

Vuoro 7: vastustajalla on kaksi Ember Hauleria ja sata manaa. Mä olen 9 lifessä, tapoutissa ja mulla on Tumble Magnet ja Phyrexian Metamorph joka kopioi Hauleria. Beginning of combatissa täppään toisen vastustajan Haulereista. Fiksu play olisi ampua täpätty Hauler mun Hauleriin ja ajaa kaksi päähän. Vastustajan play oli ajaa Haulerit paskaksi toisiinsa.

Vuoro 10: Vastustajalla on tyhjä punainen Shrine, Kiln Fiend ja Hauler. Mulla on 7 lifeä, Tezzeret kahdessa loyaltyssa ja animoitu Tumble Magnet. Vastustaja pistää precombat mainissaan Haulerin päreiksi Tezzeretiin.

Vuoro 12: Mulla on Tezzeret numero kaksi neljässä loyaltyssa, animoitu Magneetti ja 7 lifeä. Vastustajalla on Kiln Fiend ja punainen Shrine parilla nappulalla. Pelaan vastustajaan Inquisition of Kozilekin varmistaakseni ettei siellä ole mitään kovin pahaa, mihin tulee responssina Burst Lightning kickerillä pääh Tezzeretiin. Ihan kiva, etenkin kun Inquisitionin ollessa vielä stäkissä Shrinen aktivointi olisi tappanut mut.

Vuoro 14: Shrine on tikittänyt 5 counteriin ja mulla on edelleen 7 lifeä ja Consecrated Sphinxin sekä animoidun Magneetin seurana taas yksi Tezzeret, tällä kertaa 4 loyaltyssa. Vastustaja pelaa Lightning Boltin... Tezzeretiin. Endissä Go for the Throattaan vastustajan Kiln Fiendiä, mistä seuraa skuuppaus.

En enää ihmettele, mistä pulttidekin pelaajien huonous-myytti juontaa juurensa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Chaosworm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1385 : 05.07.11 - klo 20:37 »
Vastustajan taiturimainen pelaaminen modossa.

Vuoro 7: vastustajalla on kaksi Ember Hauleria ja sata manaa. Mä olen 9 lifessä, tapoutissa ja mulla on Tumble Magnet ja Phyrexian Metamorph joka kopioi Hauleria. Beginning of combatissa täppään toisen vastustajan Haulereista. Fiksu play olisi ampua täpätty Hauler mun Hauleriin ja ajaa kaksi päähän. Vastustajan play oli ajaa Haulerit paskaksi toisiinsa.

Vuoro 10: Vastustajalla on tyhjä punainen Shrine, Kiln Fiend ja Hauler. Mulla on 7 lifeä, Tezzeret kahdessa loyaltyssa ja animoitu Tumble Magnet. Vastustaja pistää precombat mainissaan Haulerin päreiksi Tezzeretiin.

Vuoro 12: Mulla on Tezzeret numero kaksi neljässä loyaltyssa, animoitu Magneetti ja 7 lifeä. Vastustajalla on Kiln Fiend ja punainen Shrine parilla nappulalla. Pelaan vastustajaan Inquisition of Kozilekin varmistaakseni ettei siellä ole mitään kovin pahaa, mihin tulee responssina Burst Lightning kickerillä pääh Tezzeretiin. Ihan kiva, etenkin kun Inquisitionin ollessa vielä stäkissä Shrinen aktivointi olisi tappanut mut.

Vuoro 14: Shrine on tikittänyt 5 counteriin ja mulla on edelleen 7 lifeä ja Consecrated Sphinxin sekä animoidun Magneetin seurana taas yksi Tezzeret, tällä kertaa 4 loyaltyssa. Vastustaja pelaa Lightning Boltin... Tezzeretiin. Endissä Go for the Throattaan vastustajan Kiln Fiendiä, mistä seuraa skuuppaus.

En enää ihmettele, mistä pulttidekin pelaajien huonous-myytti juontaa juurensa.
Tämä viesti ilahdutti.  ;D
aka. Awaclus

Poissa Daemin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1386 : 06.07.11 - klo 18:41 »
Opiskelupaikka ja -kämppä samana päivänä. Kämpän haku oli myös ilahduttava prosessi, kun hakemuksen jättämisestä kului 3 tuntia ja tärppäsi  ;D

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1387 : 06.07.11 - klo 19:13 »
Muija ja possu on keskimäärin paskaa, mutta pari päivää sitten osui kultasuoneen:

Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Peksi316

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1388 : 06.07.11 - klo 19:56 »
Ajokortti vihdoin ja viimein! :D Oikein ilahduttava asia! ;)

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1389 : 09.07.11 - klo 17:14 »
Chandra the Firebrand nousi tänään prereleasessa. Tosin, jos hinta näyttää asettuvan hypen jälkeenkin tarpeeksi korkealle, lähinnä aion varmaankin myydä sen.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1390 : 09.07.11 - klo 19:24 »
Ilahutti ko voitin prellusta jopa 3 pussia, yleesä ne menee iha vituiks   ;D
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1391 : 09.07.11 - klo 20:26 »
Prellukakkonen (yleisen 17. - 26. sijoituksen sijaan) ja 8 pussia kotiin. Pooli oli aluksi hiukan epävarma mutta melko stabiili. Muutamat vastapuolen derppailut siivittivät pois ongelmista, joissa olisin ollut helposti kaadettavissa.. Pakko ilahtua. ;D En vielä availlut pusseja mutta toivottavasti vähän parempaa settiä on luvassa, kun turnauspooli oli melko mitäänsanomaton.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1392 : 09.07.11 - klo 21:13 »
Jee jee prellu, jee jee 5:s ja jotain sinne päin.

Ilahduttaa True Bloodin jatkuminen ja LoL-lanituksiin kuuluva hempeä tunnelmamusiikki sekä kädessäni oleva ihanan kylmä ja kostea alkoholijuoma. Tällä hetkellä kun soi yksi suosikeistani, nimittäin Bloodbathin Resurrection Through Carnage -levy. Tykkään!

Poissa Lunsku

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1393 : 10.07.11 - klo 04:09 »
"Myllylät" prelikassa

Poissa tutka

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1394 : 11.07.11 - klo 12:31 »
Ko-Gi 103. Oli kivaa. Tapasin myös Malinin siellä.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1395 : 11.07.11 - klo 14:08 »
Ko-Gi 103. Oli kivaa. Tapasin myös Malinin siellä.
Närheä meininki ja kiitos kahdella tavalla väärinpäin puettavan punaisen nutun lainasta!
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Farseer

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1396 : 12.07.11 - klo 03:23 »
Verkkokauppa.comin asiakaspalautuslaarista lunastettu Acerin (läjä) semitehokas pakkaus alle 500 eurolla: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/15706/cxqbc/Acer-Aspire-5552G-15-6-Athlon-P340-8-GB-500-GB-HD6650-BT-3

Nykyinen Acer veteleekin näillä helteillä itseään jo sammuksiin aina välillä. Taitaa olla vika kyl kaikissa Acereissa vakiona, kuumenevat turhan innokkaasti. Mut eiköhän tuolla pari vuotta pärjää.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1397 : 12.07.11 - klo 12:22 »
Haha, paisti osti TOISEN Acerinsa.  ::)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Polari

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1398 : 12.07.11 - klo 12:51 »
No siis läppärithän toimii niin että halpa, tehokas, toimiva: valitse kaksi. Ei kai siinä mikään jos tykkää eniten kahdesta ensimmäisestä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa instiqma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1399 : 12.07.11 - klo 15:36 »
Mennyt GP:n aikoihin ohi, nyt löysin linkin toisaalta. Ilahdutti suuresti. :)

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/eventcoverage/gplon11/day2#20

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1400 : 12.07.11 - klo 15:58 »
Mennyt GP:n aikoihin ohi, nyt löysin linkin toisaalta. Ilahdutti suuresti. :)

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/eventcoverage/gplon11/day2#20

 :)

Ilahdutit juuri minuakin.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1401 : 12.07.11 - klo 17:03 »
Mennyt GP:n aikoihin ohi, nyt löysin linkin toisaalta. Ilahdutti suuresti. :)

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/eventcoverage/gplon11/day2#20

Sattumalta vilahti silmiin samalta sivulliselta Fabien Boslerin kuva Pikula-matsista ja ihmettelin äkkivilaukselta, että Kuismahan se siinä.

Poissa Karhumies

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1402 : 13.07.11 - klo 02:02 »
Google-haku sanoilla "pihvi marinadi" löysi seuraavaa:


Miten tehdä pihvi marinadi.

Kun kyse on grillattu pihvi, ei ole mitään parempaa kuin maustua niitä. Joitakin leikkauksia kuten kylkeen pihvi, Lontoo paahtaa ja pyöreä paisti voi olla hyvin sitkeä, jos grillattua kuin ne ovat. Vain lisätä hieman ripaus taikuutta ja voila. . . täydellinen pihvi. Kaikki reseptit olen käyttää marinadi pihvit, pidän tästä yksi parhaista. Se tuo maku paisti, mutta sinulla on vielä pihvi maku.

Tämä on mitä tarvitset:

1 1 / 2 C Salaatti Oil

3 / 4 C soijakastiketta

1 / 4 Worchestershire Kastike

2 t kuiva Sinappi

1 T tuoretta rouhittua pippuria

1 / 3 C sitruunamehu

1 / 2 C viinietikkaa

1 1 / 2 t Persilja

2 valkosipulin kynttä

1. Kun ostat saat pihvi, miettiä, kuinka monta ihmistä aiot syöttää tämän pihvi. Jos on vain 2-3 henkeä voit ostaa yksittäisen pihvi kullekin. Jos näin niin saat häränkyljys tai T-Bone tai mikä tahansa perhe rakastaa. Jos olet ostamassa ja väkijoukon, kannattaa ehkä harkita kylki pihvi tai Lontoossa jupakka. Voit tehdä näitä pihvejä mennä kovin pitkälle, venytetään halvalla tiukka budjetti.

2. Laita kaikki ainekset osaksi Quart kokoinen zip lukittu pussiin. Sulje kansi ja sekoita hyvin.

3. Paikka pihvi / pihvejä tulee pussiin ja kääntää uudestaan ja uudestaan kunnes marinoida on päällystetty puolelta. Paikka pussin jääkaappiin ja maustua 1 tunti tai pidempään. Haluan maustua minun noin 3 tuntia. Käännä pussi yli puolen tunnin välein.

4. Olen myös käyttää tätä samaa marinadi on kanan. Toimii hyvin ja antaa kanan suuri maku. Voit myös maustua paisti.

VIHJEITÄ

Laatiessaan lihaa palvella, viipaloida ohuelti on lävistäjä on leikata lihan pinnalle. Asettele viipaleet kauniisti siitä vadilla kanssa garnishes.

Älä käytä marinadi. Heitä se pois ottamisen jälkeen lihan ulos kokata.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1403 : 13.07.11 - klo 21:31 »
True Bloodin nelosseason alkoi jokunen viikko sitten. Nyt vasta löytyi aikaa katsoa ja kakkosjakson päätteeksi onkin täysin koukuttunut olo. Ai, että minä rakastan nyky-ajan kunnon hahmovetoisia tv-sarjoja. Niin paljon tehdään oikein!

Poissa mairou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1404 : 15.07.11 - klo 01:36 »
SOM Blockin draftissa turttailua R2G3, g2 lagaa niin paljon että kellokäy kohtalokkaasti, netin buuttaus, uudelleen loggaus ja g2 skuup pöytätilanne mahdoton ja aika on loppumassa. Toivotaantoivotaan nuts open7 g3.

Tulos:

http://www.youtube.com/watch?v=JwZjLquQrB0

(click to show/hide)

Poissa Karhumies

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1405 : 15.07.11 - klo 02:14 »
Autoon omakätisesti asennettu CD-soitin ja kaiuttimet. Nyt voi heittää sillä 90-luvun alun kasettisoittimella vesilintua.

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1406 : 15.07.11 - klo 12:54 »

Poissa Curimus

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1407 : 15.07.11 - klo 16:16 »
Hundred push ups treenit loppu suoralla. Ensiviikolla pitäisi mennä tuo oikealla oleva sarake!
Mikä ei tapa vituttaa.

Poissa Saimu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1408 : 15.07.11 - klo 16:25 »
Hundred push ups treenit loppu suoralla. Ensiviikolla pitäisi mennä tuo oikealla oleva sarake!
Saiko Sörkasta lisää?
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/