Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2288366 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Animal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8430 : 14.02.18 - klo 01:12 »
Nämä tuotantopäivitykset keskellä yötä ovat suhteellisen hanurista, kun niiden lisäksi pitää tehdä normaali toimistoaikoina oleva työviikko. ATK-elämä...

EDIT: kello on 5:30, vieläki hommat kesken, hyviä hommia.
« Viimeksi muokattu: 14.02.18 - klo 05:36 kirjoittanut Animal »

Poissa Mozzam

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8431 : 14.02.18 - klo 09:17 »
Nämä tuotantopäivitykset keskellä yötä ovat suhteellisen hanurista, kun niiden lisäksi pitää tehdä normaali toimistoaikoina oleva työviikko. ATK-elämä...

EDIT: kello on 5:30, vieläki hommat kesken, hyviä hommia.

ATK-elämästä luulis löytyvän vaihtoehtotyöpaikkoja :thinking_face:
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8432 : 14.02.18 - klo 22:29 »
Joskus se on vaan niin, että elämäntilanteesta sun muusta riippuen aikaa niille yhteisille jutuille ei välttis ihan kauheasti ole, ja kun joku oma juttu menee sen yhteisen ajan päälle niin kipeää tekee. Itseltä esim. jää tässä keväämmällä yhtä sun toista tärkeää väliin, koska elämäntilanne ei yksinkertaisesti salli sitä. Ei siinä ole kyse pahvin läiskimisestä, vaan siitä, että asioita priorisoidaan.

Ja aiheeseen liittyen: MCM-myyjät, joille on ihan mahdotonta laittaa se postin seurantakoodi vaikka erikseen pyytää. AAAAgh.

Editoitu päälle, mulla on aiheesta muutamakin ajatus joita kaikkia ei tarvitse päästää näkyville.
Mä en oikeesti tiiä sun tilannetta joten en tiiä mitä sanoisin.
Sun pitää poistaa skeduulista jotain muuta kuin mätikkä tai nainen. Ettekö te kuitenkin näe joka päivä vai asutteko erikseen...
No ei kuulu mulle, mä jatkan mun luuserielämää.
Jokainen kaivaa itse oman kuoppansa.
« Viimeksi muokattu: 14.02.18 - klo 22:44 kirjoittanut yeou »

Poissa Helinä

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8433 : 15.02.18 - klo 11:58 »
Eipä oo koskaan tullu kirjotettua vitutusketjuun, mut nyt meni hermo ku tajus et RPTQ on juhannuksena. Kiitos wizards, tulee todella mukava keskustelu tyttöystävän kanssa.

...
Teidän suhteessa on jotain paskana jos ei voi läiskiä muutamaa pahvia...

Kylläpä oli laadukasta neuvontaa. Annan tälle parisuhde-neuvonnalle -10 000 / 5 pistettä

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8434 : 15.02.18 - klo 17:22 »
Teidän suhteessa on jotain paskana jos ei voi läiskiä muutamaa pahvia...
Kylläpä oli laadukasta neuvontaa. Annan tälle parisuhde-neuvonnalle -10 000 / 5 pistettä

Kannattaa muistaa, että tässä puhuu ihminen, jonka mielestä bensarahojen laskuttaminen kyyditettäviltä kavereilta ei ole oikeutettua. Tää on mun mielestä ihan linjassa sen näkemyksen kanssa.

Rautalankaosasto: en jaa yeoun näkemystä siitä, ettei läheisiä ihmisiä kohtaan voisi esittää odotuksia, mutta en myöskään tykkää tämän käsityksen lyttäämisestä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8435 : 17.02.18 - klo 13:45 »
Pystyn kyllä näkemään monestakin eri näkökulmasta, mut sitä teidän ei tarvitse uskoa.
Mitä oikein odotitte?
Mistä mä voin tietää, että jätkällä ei ole aikaa tehdä kaikkia asioita mitä se haluaa?
Jos laitetaan näin jälkeenpäin että heh se asia olikin ihan toisin päin kuin sinä hölmö luulet, se on vähän... isottelua mun kirjoissani.
Ensin laitetaan asia 1 pöytään.
Ihminen reagoi.
Sitten asia 1:stä paljastetaan fakta 1, joka kumoaa ihmisen reaktion ja/tai tekee siitä absurdin.
Seuraavaksi indikoidaan että minun "neuvonnassa" on jotain vikaa.

Ok I get it. gl hf.

Eli siis...
Mistä mä voin tietää, mikä tyypin elämäntilanne on. Kaikki tieto mitä mulla oli saatavilla, oli yks vitutuspurkaus, jonka jälkeen paljastettiin hyvinkin minimaalisesti jotain mikä ei edes käännä kelkkaa täysin ympäri.
No oli ilmeisesti mun oma vikani yrittää edes mitään hyvää, koska pahaa mä en tarkoittanu.
Ei jaksa tällasta suhtautumista...

(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 20.02.18 - klo 01:16 kirjoittanut yeou »

Poissa Maat

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8436 : 17.02.18 - klo 23:22 »
Eternalin random eventti jossa saat LSV:n randomin aggrocontrolsyöpäläjän jolla ei tee mitään

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8437 : 18.02.18 - klo 02:22 »
Eternalin random eventti jossa saat LSV:n randomin aggrocontrolsyöpäläjän jolla ei tee mitään

Ko. läjä oli eventin parhaita deckejä.
Toki koko eventti oli todella tympeä, sillä pakat olivat sellaisia, että osa matseista oli jotain 90-10, mikä sitten tarkoitti, että pärjäämisen kannalta tärkein satunaiselementti oli, että minkä pakan saat vastaasi. Lisäksi esim. Conleyn Mind Link oli pakka, jossa ne Mind Linkit olivat lähinnä hämäyksen vuoksi ja pakan ainoa mahdollisuus pärjätä onkin nostella ne muutamat hyvät kortit sopivassa curvessa ja aggroilla vastustaja pois. Jos joutuu/lähtee leikkimään korttietupeliä niiden Mind Linkkien kanssa, niin häviää melkeinpä kaikille pakoille. Lisäksi sen sacrifice pakan game plan on tuossa metassa niin hyvä, että se lähtee joka ainoaan matsiin selvänä suosikkina (Knucklebonesia vastaan tosin siksi, että se pakka on muuten niin huono).

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8438 : 18.02.18 - klo 02:57 »
Miksi täällä porukka laittaa pelkästään jonkun random linkin kommenttiin? Tuskin kukaan nauttii clickbaiteista.

Poissa Maat

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8439 : 18.02.18 - klo 09:09 »
Lainaus
Ko. läjä oli eventin parhaita deckejä.

Makuasia, itselle toimi Voltron ja keltamusta paremmin

Lainaus
Lisäksi sen sacrifice pakan game plan

Ja 7 vuorolla letut pöydässä kaadun Venomspine Hydran takia pyörällä, syy miksi myös venttasin ketjuun :)

Poissa kaMeli85

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8440 : 18.02.18 - klo 14:12 »
Ite samaa mieltä, että se eventti oli kyllä niin pasketta kuin olla ja voi. Sealedia my ass..

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8441 : 18.02.18 - klo 18:56 »
:(  Leo Lahonen, GP Lyon: day1  7-1  -> 7-3 -> 9-3 -> 9-6, kun 10-5 olisi jo saanut yhden PT-pojon  :(
Moni muu suomalainen taisteli paikasta kakkospäivällä (eli vähintään 6-2 - tuloksesta) vielä ykköspäivän vikoilla rundeilla, mutta kakkospäivän portit aukesivat vain Leolle.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa zeeAbe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8442 : 22.02.18 - klo 22:59 »
KELA perkele ja niiden kyvyttömyys laskea.

8% pitäs mennä ennakonpidätystä ja 20% otettu. Eipähän tuossa kun nettotulot juuri ja juuri ylittää nelinumeroisen summan ja vuokra tosta 80% nii alkaa tuntua perseessä.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8443 : 23.02.18 - klo 08:28 »
http://www.kela.fi/tyottomyysetuuden-verotus

Kyseessä ei ole laskutaidottomuus vaan linjaus. Onhan toi silleen vähän outoa, että yhtä hyvin tuki voitaisiin antaa verottomana ja nimellisarvoltaan pienempänä, jolloin olisi tuen saajan näkökulmasta selkeempää.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa zeeAbe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8444 : 23.02.18 - klo 13:05 »
http://www.kela.fi/tyottomyysetuuden-verotus

Kyseessä ei ole laskutaidottomuus vaan linjaus. Onhan toi silleen vähän outoa, että yhtä hyvin tuki voitaisiin antaa verottomana ja nimellisarvoltaan pienempänä, jolloin olisi tuen saajan näkökulmasta selkeempää.

Ottaen huomioon että viime vuonna ei otettu 20% nii on toi semi outoa. Muuttuko linjaus sitten vuoden alusta, tiiä en.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8445 : 23.02.18 - klo 14:08 »
Kyllä se on ollut 20% aina. Siihen voi toki hakea muutosverokorttia.

Poissa Delicious_Kake

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8446 : 23.02.18 - klo 15:16 »
Ottaen huomioon että viime vuonna ei otettu 20% nii on toi semi outoa. Muuttuko linjaus sitten vuoden alusta, tiiä en.

Linjaus on ollut (ja on tällä hetkellä) se, että ennakonpidätys tehdään 20 %:lla, mikäli Kelalla ei ole käytössä etuusverokorttia kuluvaa vuotta koskien. Mainitsemasi 8 % ei siis ole tässä soveltunut, jos

1) 8 %:n verokortti koskee väärää vuotta (esim. viime vuoden kortti)
2) 8 %:n verokortti vuodelle 2018 koskee jotakin muuta tulolajia (esim. palkkatuloa)
3) Verokortti ei ole saapunut Kelalle/se on saapunut myöhässä
4) asiassa on käynyt kämmi.

Tilanteen voit helpoiten korjata tekemällä vaikkapa verkkopalvelussa muutosverokortin, josta Vicardkin mainitsi. Tammikuussa maksamasi 20 % ennakonpidätys otetaan huomioon muiden kuukausien veroprosentissa: täytä siis saatuihin tuloihin ja maksettuihin ennakonpidätyksiin luvut tämän päivän tiedon mukaisesti.

Poissa Pysethus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8447 : 24.02.18 - klo 14:10 »
Vituttaa sadan kortin pakan sekoittaminen.

Poissa Maat

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8448 : 24.02.18 - klo 14:34 »
"ja sitten vielä ne blackcleave cliffsit, minkäs hintasia ne on nykysinROFLMAOHOHOHO"

Poissa Ozei

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8449 : 25.02.18 - klo 12:02 »
LotV hinta :'(

Poissa Samsson

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8450 : 26.02.18 - klo 09:33 »
Opettaja päätti olla ilmestymättä päivän ainoaan luentoon...
Matkustin siis turhaan tunnin yhteen suuntaan maanantai aamuna kouluun kääntyäkseni vain takaisin ovella. >:(

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8451 : 26.02.18 - klo 21:38 »
Date night.

Paskan taide-elokuvan jälkeen auto päätti hajota kesken siirtymän ravintolaan. Päälle tunti pakkasessa pikafiksauksia Macgyveröimässä ennen kuin päästiin jatkamaan matkaa. Koska pöytävaraus meni jo niin nyt on tyytyminen mäkkäriin kunnon ruuan sijasta.

Poissa Masafer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8452 : 02.03.18 - klo 20:44 »
Ostin pari foilikorttia MCM:stä suomalaiselta myyjältä. Eivät mitään arvolappuja, vaan ihan esteettisistä silmänilosyistä ne halusin, mutta toisessa on helvetinmoiset kuprut, tai miksi niitä nyt sanotaan. En tietenkään ole kauppaan tyytyväinen eikä lappu ole mielestäni NM. Jatkotoimenpiteisiin sitten tämän kanssa, ei oliskaan parempaa tekemistä...  >:(

Poissa Porrima

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8453 : 03.03.18 - klo 22:29 »

Italia todennäköisesti valitsee pian itselleen bona fide rikollisen takapiruileman oikeistohallituksen, jotka obviousiempien ongelmien lisäksi ovat mm. rokotekielteisiä, ja jonka pääministeriksi luultavasti nousee aito äärioikeistolainen.

Steve fucking Bannon on paikalla ja mainitsi jo että kyseisen herran valinta on "erittäin tärkeää Euroopan tulevaisuudelle" millä tietysti tarkoitettaneen sitä, että EU:n hajoamisen kannalta on hyvä vaihtoehto. Siinä poistuu ensinnäkin tietysti tärkeä kilpailija pois pelistä ja maailmannäyttämöltä ainoa jotakuinkin globaalisti merkittävä tekijä joka nyt edes hiukan välittää ihmisoikeuksista, ympäristöstä ja ns. liberaaleista arvoista.

Kyllä maailman tulevaisuus on niin vitun synkkä.

Tai sitten ei. En minä profeetta ole. Mutta ei kovin hyvältä näytä.

Poissa Naabi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8454 : 05.03.18 - klo 18:09 »
Laajakaista ei toimi. Samalla selvisi, että dna:n pari päivää tarkoittaa oikeasti viikkoa. Toisekseen selainkin vittuilee lataamalla dna:n nettikaupan sivun ihan sama mille saitille koittaa yhdistää. Vielä kun keksisi miksi ihmeessä tää chrome noin tekee.

Toisekseen kännykän jaettu netti ei jostain syystä anna yhtään minkä muun ohjelman yhdistää nettiin, kuin selaimen ja tällä kun pääsee tällä hetkellä vain ja ainoastaan joko MtgSuomeen ja dna:n nettikauppaan, niin tekisi mieli alkaa riehua.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa Cloverdad

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8455 : 05.03.18 - klo 19:12 »
Sent by Cardmarket Support:

Hello Tuomas,

Username123 has reported the shipment 58557591 as not arrived or lost


Poissa Masafer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8456 : 05.03.18 - klo 19:32 »
Sent by Cardmarket Support:

Hello Tuomas,

Username123 has reported the shipment 58557591 as not arrived or lost

Avaahan vähän, oliko kallis, epäiletkö paskanpuhujaksi jne? Osanotot. Kaupankäynti on gruesome touhua.

Poissa Cloverdad

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8457 : 05.03.18 - klo 19:36 »
Sent by Cardmarket Support:

Hello Tuomas,

Username123 has reported the shipment 58557591 as not arrived or lost

Avaahan vähän, oliko kallis, epäiletkö paskanpuhujaksi jne? Osanotot. Kaupankäynti on gruesome touhua.

Vaivaiset 6 € + postitus, mutta myyjästatus suattap tästä laskea, kun ei noita myyntejä vielä sadoittain ole.

Poissa Andros

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8458 : 08.03.18 - klo 17:22 »
Tavarat hukassa --> Myöhästy kahdesta bussista.
Mobiililipun ostaminen rikki --> Jää pysäkille kolmannesta.

Vittu.

Poissa Hamppa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8459 : 14.03.18 - klo 01:16 »
Duplicate raret M25 lootissa, vois ehkä harmittaa jos ostais irtopusseja|booster box cachen.  ::)
https://youtu.be/1btKaGDB3JQ?t=1201