Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2289947 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Hiroto Honda

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4230 : 02.12.12 - klo 13:52 »
Random tiimi Leaguessa
Those who have seen their faith will not see it again.
W/H

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4231 : 02.12.12 - klo 17:26 »
Voi olla, että kun polttaa katajaa lempiteelautasellaan, kyky ajatella sumenee joksikin aikaa. Pitäkää mielessä niin tiedätte olla polttelematta katajaa ennen pelaamista.
Toisaalta, ehkä ei ollut täysin sattumaa kun pelasin vapaakenttää putkeen jonkin ajan. Mutta nyt en keksi miten jatkaisin siitä joten antaa olla. Sekin jos haluatte haista hyvälle. Poltettu kataja on... periksiantava haju.
Äitin tekemästä riisistä tuli kanssa kummallinen olo. Kuin kehoni uhkaisi nousta ilmaan hetkenä minä hyvänsä.

Poissa Juzam Djinn

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4232 : 03.12.12 - klo 18:30 »
Espanjalaiset. Espanjan kielinen kortti on näille yhtä hyvä kuin englannin kielinen, joten voi näköjään espanjalaisen myydä enkkuna MCM. Ja kuntokin on sama pistää NM vaikka kulmat onkin valkoset, meneehän ne vihreellä naamalla olevat kortit niin paljon paremmin kaupaks!

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4233 : 06.12.12 - klo 05:14 »
Vituttaa, että en vieläkään osaa nukkua. Ihan saman montako tuntia on edellisen yön saldo. Ei se vaikuta seuraavaan yöhön.

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4234 : 06.12.12 - klo 09:31 »
Voi olla, että kun polttaa katajaa lempiteelautasellaan, kyky ajatella sumenee joksikin aikaa. Pitäkää mielessä niin tiedätte olla polttelematta katajaa ennen pelaamista.
Toisaalta, ehkä ei ollut täysin sattumaa kun pelasin vapaakenttää putkeen jonkin ajan. Mutta nyt en keksi miten jatkaisin siitä joten antaa olla. Sekin jos haluatte haista hyvälle. Poltettu kataja on... periksiantava haju.
Äitin tekemästä riisistä tuli kanssa kummallinen olo. Kuin kehoni uhkaisi nousta ilmaan hetkenä minä hyvänsä.

Oletko ihan varma että poltettu kasvi oli katajaa?

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4235 : 06.12.12 - klo 15:55 »
Oletko ihan varma että poltettu kasvi oli katajaa?

Kyllä, koska keräsin läheisestä metsästä sen itse. Tiedän miltä kataja näyttää ja tuoksuu.
Huomautan nyt monista virheellisistä käsityksistä minun suhteen. Minussa ei ole mitään muuta vikaa kuin se, että moni ei heti ymmärrä minua.
Se mitä sanoin katajasta on totta.

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4236 : 06.12.12 - klo 17:18 »
Mie vihaan itsenäisyyspäivää.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4237 : 07.12.12 - klo 00:46 »
Vituttaa, että en vieläkään osaa nukkua. Ihan saman montako tuntia on edellisen yön saldo. Ei se vaikuta seuraavaan yöhön.
Yep, I can feel you bro.

Alkuyöstä en saa unta, puolivälissä yötä sit saan (unta siis) ja nukun niin että myöhästyn, ja on aivan sama onko aamu- vai iltapäiväksi sitä menoa sitten niin myöhästyn silti.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4238 : 07.12.12 - klo 04:02 »
Ähämmämpäs ähämmmämpäs, eräs peli on niin täynnä viliseviä koppakuoriasia etten ole varma uskallanko sitä pelata ilman että seuraavana päivänä näen kaiken niin kuin se oli ennen kuin rupesin tänään pelaamaan.
Kun noin puoli vuotta sitten, luulisin että kaikki pelaajat, menetti kaikki pelimaailman rahansa (ei oikea, ja syynä luultavasti hakkerit) minä mukaanlukien, tuntui lähtevän häntä pois. Ja tulin takaisin vain kohdatakseni muita ongelmia.

Onpas neuvoton peli.
(click to show/hide)

Jos ne vain saisivat sen siellä jossakin kuntoon niin pelaisin mieluusti vaihteluna wowitukselle.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4239 : 08.12.12 - klo 19:37 »
Se tunne kun



muut pelit päättyneet 30min+ sitten


+ champsit meni päin persettä.

Poissa Yms

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4240 : 11.12.12 - klo 22:41 »
Espanjalaiset määtsikinpelaajat Cockatricessä. Eivät ymmärrä englantia, ja kun kiltisti käytän google kääntäjää (joka todennäköisesti vetää ne ihan päin honkia) lähtevät pelistä kun mukamas nillitän liikaa. Oppisivat lukemaan kortteja prkl.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Raitantor

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4241 : 11.12.12 - klo 23:02 »
Kaveri feidas kahvilakortteilun tänään.

 >:(

Poissa Meikir

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4242 : 12.12.12 - klo 15:53 »
Espanjalaiset määtsikinpelaajat Cockatricessä. Eivät ymmärrä englantia, ja kun kiltisti käytän google kääntäjää (joka todennäköisesti vetää ne ihan päin honkia) lähtevät pelistä kun mukamas nillitän liikaa. Oppisivat lukemaan kortteja prkl.
Tähän ei voi muuta sanoa kun että voihan espanjalaiset!

En ole rasisti tai mitään, mutta nyt kun kerta vitutusketjussa ollaan ja aiheena espanjalaiset, niin hieman kyllä vituttaa espanjalainen kämppis. Puhumisen normaali äänentaso on huutaminen ja huutamisen äänentaso on ???. Päivät pitkät saa kuunnella kun sälli huutaa korvanjuuressa skypessä, ei ole hyvä tämä :D.

Mutta noh, kulttuuri eroja kaiketi. Mielummin silti itse puhun kun huudan.

Poissa etro

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Float like a butterfly, sting like when I pee.
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4243 : 13.12.12 - klo 20:05 »
Ei ole maailmassa toista niin monivammaista laitetta kuin printteri

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4244 : 13.12.12 - klo 20:09 »
Ei ole maailmassa toista niin monivammaista laitetta kuin printteri

Älä muuta sano: http://theoatmeal.com/comics/printers.

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4245 : 13.12.12 - klo 22:35 »
Ei ole maailmassa toista niin monivammaista laitetta kuin printteri

Juu. Yleensä tuntuu että ne ovat epäyhteensopivia paitsi tietokoneen, myös koko universumin kanssa.

Ai niin muuten, vitutta HBO Nordicin tilaussysteemi. 12 kk minimitilaus ilman perumisoikeutta ja senkin jälkeen 3kk irtisanomisaika. Jäipä muuten näillä ehdoilla ostamatta.

Poissa Raitantor

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4246 : 14.12.12 - klo 00:15 »
Ai niin muuten, vitutta HBO Nordicin tilaussysteemi. 12 kk minimitilaus ilman perumisoikeutta ja senkin jälkeen 3kk irtisanomisaika. Jäipä muuten näillä ehdoilla ostamatta.

No nyt minuakin alkoi vituttamaan, kun sen verran hyvältä tuntui aluksi tuo HBO:n rantautuminen.

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4247 : 14.12.12 - klo 10:45 »
Neljä perättäistä finaalipaikkaa modon ISD drafteissa joista voitettu kolme.

En tiedä, onko teillä ollut kaveriporukassa puhetta asiasta, mutta heitänpä varmuuden vuoksi julkisen kommentin. Näitä vanhentuneissa formaateissa pärjäämisen saavutuksia pidetään yleisesti vähän semmoisina apukoululuokan priimus -juttuina. Oletus on aina, että eniten pelaajia ja selvästi kovin taso on uusimmissa formaateissa. Ja varmaan sen ollessa tarjolla lisäksi Kuutiossa. Eli ei kannata hämmästyä, jos huonolla tuurilla käykin niin, että menee mehustelemaan tuommoisen voitolla jollekulle ja sitten se repii perseensä ja on silleen: "Ei kiinnosta vittuakaan, kehari." Voi käydä myös monella muulla tavalla.

Hyvä herra Thaurwylth. Jos ei kiinnosta, niin oliko pakko postata?

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4248 : 14.12.12 - klo 15:36 »
Jos ei kiinnosta, niin oliko pakko postata?
Tämähän siis olisi hyvä muistaa vissiin jotain puolella foorumin aktiiveista. :D Ajoittain toki kai myös itselläni, mutta kuitenkin. Ajoittain tuntuisi sopivan jopa foorumin motoksi ja muistisäännöksi.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4249 : 14.12.12 - klo 15:57 »
Jos ei kiinnosta, niin oliko pakko postata?
Tämähän siis olisi hyvä muistaa vissiin jotain puolella foorumin aktiiveista. :D Ajoittain toki kai myös itselläni, mutta kuitenkin. Ajoittain tuntuisi sopivan jopa foorumin motoksi ja muistisäännöksi.

"Ei kiinnosta vittuakaan, kehari."
Tämä olisi mielestäni parempi.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4250 : 14.12.12 - klo 16:00 »
Mielestäni on kyllä erityisen epäkohteliasta mennä ilahdutusthreadaiin selittämään että ei sinun tästä pitäisi ilahtua (tai vitutusthreadiin kertomaan että ei sinun tästä pitäisi vittuuntua) sellaisella anna-kun-setä-neuvoo pätemisäänensävyllä kuin Thaurwylth aina välillä tekee (toki joku muukin saattaa välillä syyllistyä moiseen, etten nyt pelkästään toveri Nuortiota osoittelisi sormella).
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4251 : 14.12.12 - klo 17:58 »
Pyydän, jättäkää Thaurwylth-parka rauhaan.

Kiusatkaa minua sen sijaan! Saatan vielä sittenkin löytää tarpeeksi voimaa tehdäkseni sen mitä en tavallisesti pystyisi.


Aiheeseen liittyen minua ketuttaa kun monasti luullaan minun polttelevan kukkasia, olevan vammainen tai rölli.
Jos nyt vain hyväksyisitte erilaisen asenteeni asioita kohtaan. Ja sitten jaaritellaan että erilaisuus on hyvä jne.
Mutta oikeasti pitää olla aika samanlainen että tulee sujuvasti toimeen toisten kanssa.

lisää:
Ja vielä se kun taide on yliarvostettua (yeou muutti mieltään tämän suhteen) sekä usein väärinymmärrettyä. Ruikut koettavat olla olevinaan ja sanoa että taidetta vaikka puhuisivat jonkun toisen tekeleestä: se, onko asia taidetta vaiko ei, siitä ei voi puhua ääneen. Jos joku tekee ''taidetta'' niin tehköön mielestään mitä lystää. Voi sitten myydä ''taiteensa'' jollekulle.
Sinä hetkenä kun se valmistuu, se on varjo taiteesta, joka on tekemistä.

Näin yeou sen ymmärtää ja olettaa todeksi koska yeou hakee totuutta kaikessa mikä häntä yhtään kiinnostaa.
Kun väänsin helmet ja rautalangat öljy-siveltimien ympärille, yksi ihminen sekoitti sen yllä olevan tekstin aiheeseen.

Tein vain laskimen kahden henkilön MTG:tä varten.
Nyt yeou odottaa koppakuoriaisia jotka koettavat kaataa yeoun nurin sanailussa.
Olen lievästi suuttunut..
« Viimeksi muokattu: 15.12.12 - klo 00:21 kirjoittanut yeou »

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4252 : 15.12.12 - klo 04:15 »
Lainaus käyttäjältä: Sivak
Guess what's coming out tomorrow guys?

Jatkoa tälle: pelin tekijä (Sivak) ehti mainostaa pelin ilmestyvän myyntiin 14.12, tänään sitä on sitten koko päivä kytätty ja ajattelin valvoa kunnes saisin edes jotain tietoa tilanteesta. Mies kun kuului heränneen kolme tuntia sitten (asuu nykyään Japanissa) jolloin luulisi edes jotain päivitystä irtoavan, ja ymmärtääkseni nyt myyntiin tuleva painos tulee olemaan sen verran että tilauksen laittais sisään mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.

Juuri hetki sitten:

Lainaus käyttäjältä: Sivak
I don't know why he hasn't put it up yet...

edit - ilmestyi myyntiin Suomen aikaa lauantain puolella noin kymmeneltä aamulla, gg
« Viimeksi muokattu: 15.12.12 - klo 10:33 kirjoittanut Polari »
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4253 : 15.12.12 - klo 10:46 »
Toisen ketjun pimppikutina näemmä levisi tännekin.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4254 : 15.12.12 - klo 14:08 »
Ja sitten jaaritellaan että erilaisuus on hyvä jne.
Mutta oikeasti pitää olla aika samanlainen että tulee sujuvasti toimeen toisten kanssa.
Tämä on... en tiedä kumpaa enemmän, surullista vai vituttavaa. Ns. "liian totta" silti ainakin.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Blommis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4255 : 15.12.12 - klo 19:24 »
Rattijuoppo ajo päivällä perään, meitsillä emäntä ja 5kk muksu kyydissä.Onneks ei käyny pahasti. Se puhalsi yli törkeen rajan, kytät vei. Nyt 10 minsaa sitten se näky sit siwassa ostamas lisää kaljaa. Aika jännä.

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4256 : 15.12.12 - klo 20:50 »
Rattijuoppo ajo päivällä perään, meitsillä emäntä ja 5kk muksu kyydissä.Onneks ei käyny pahasti. Se puhalsi yli törkeen rajan, kytät vei. Nyt 10 minsaa sitten se näky sit siwassa ostamas lisää kaljaa. Aika jännä.

Minulla on pikkuisen semmoinen kutina, että jos minulle olisi sama tapahtunut, niin peräänajaja olisi saattanut sen kaljakassinsa kanssa liukastua liukkaalla tienpätkällä. Muutaman kerran. Pinna on sen verran piukalla, että moinen teko saattaisi viedä reunan yli.

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4257 : 15.12.12 - klo 21:48 »
Rattijuoppo ajo päivällä perään, meitsillä emäntä ja 5kk muksu kyydissä.Onneks ei käyny pahasti. Se puhalsi yli törkeen rajan, kytät vei. Nyt 10 minsaa sitten se näky sit siwassa ostamas lisää kaljaa. Aika jännä.

Minulla on pikkuisen semmoinen kutina, että jos minulle olisi sama tapahtunut, niin peräänajaja olisi saattanut sen kaljakassinsa kanssa liukastua liukkaalla tienpätkällä. Muutaman kerran. Pinna on sen verran piukalla, että moinen teko saattaisi viedä reunan yli.

Tahto siirtää asiat oman käden oikeuden piiriin on usein suuri. Mutta saako tämän sitten yleistää? Voiko kuka tahansa viedä hyväksi katsomiaan asioita oman käden oikeudelle? Ymmärrän, mistä tämä keskustelu tulee, mutta en hyväksy "tarkoitus pyhittää keinot" -ajattelua.

Poissa Raitantor

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4258 : 15.12.12 - klo 22:59 »
Rattijuoppo ajo päivällä perään, meitsillä emäntä ja 5kk muksu kyydissä.Onneks ei käyny pahasti. Se puhalsi yli törkeen rajan, kytät vei. Nyt 10 minsaa sitten se näky sit siwassa ostamas lisää kaljaa. Aika jännä.

Minulla on pikkuisen semmoinen kutina, että jos minulle olisi sama tapahtunut, niin peräänajaja olisi saattanut sen kaljakassinsa kanssa liukastua liukkaalla tienpätkällä. Muutaman kerran. Pinna on sen verran piukalla, että moinen teko saattaisi viedä reunan yli.

Tahto siirtää asiat oman käden oikeuden piiriin on usein suuri. Mutta saako tämän sitten yleistää? Voiko kuka tahansa viedä hyväksi katsomiaan asioita oman käden oikeudelle? Ymmärrän, mistä tämä keskustelu tulee, mutta en hyväksy "tarkoitus pyhittää keinot" -ajattelua.

Itselläkin olisi varmaan alkanut rystysiä kutittamaan samassa tilanteessa. Ehkäpä kaljakassi olisi lentänyt pirstaleiksi lähimpään roskikseen. Mutta en tiedä sitten hyödyttääkö se mitään. Alkkis menee ostamaan itselleen uudet bisset ja todennäköisesti törttöilee samalla tavalla. Nyt tosin ilman autoa, mikä on hyvä rangaistus aluksi.

Poissa Kertsu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4259 : 16.12.12 - klo 00:10 »
Lainaus käyttäjältä: Raitantor
Nyt tosin ilman autoa, mikä on hyvä rangaistus aluksi.

Monellakohan rattijuopolla on voimassa oleva ajokortti? Tunnen itse täältä Kuopiosta erään rattijuopon joka ajelee ilman korttia ja monesti olen poliisille ilmiantanut mutteivät ole saaneet tätä kiinni.