Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166236 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Prenger

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5940 : 08.08.15 - klo 00:13 »
Tämä formaatti Suomeenkin kiitos.

Achtung! Kuva ei sovellu mielensäpahoittajille.
(click to show/hide)
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa deviant

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5941 : 08.08.15 - klo 00:15 »
Mielenkiinnolla odotan tämän turnauksen coveragea/decklistoja/tuloksia jne.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5942 : 08.08.15 - klo 00:16 »
Veikkaan, että Blazing Shoalia näkyy aika paljon aika korkealla t. majuri ilmi selvö
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Prenger

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5943 : 08.08.15 - klo 00:28 »
Veikkaan, että Blazing Shoalia näkyy aika paljon aika korkealla t. majuri ilmi selvö

Majuri on väärässä. Top8:

Affinity in 1st place.
UWR Pyro-Clamp in 2nd place.
BUG Tempo in 3rd place.
UB Tezzeret Control in 4th place.
UR Delver in 5th place.
UR Delver in 6th place.
UW Death and Taxes in 7th place.
UW Miracles in 8th place.

Vielä järjestäjän/judgen tuumauksia turnauksesta ja deckeistä.
« Viimeksi muokattu: 08.08.15 - klo 00:40 kirjoittanut Prenger »
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa deviant

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5944 : 08.08.15 - klo 00:48 »
Tää formaatti näyttää siisteimmältä, mitä en ikinä ole pelannut.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5945 : 08.08.15 - klo 01:01 »
Ensi vuoden Invitationaliin?
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa deviant

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5946 : 08.08.15 - klo 01:10 »
Ensi vuoden Invitationaliin?

Eniten harmittaa ettei jo tämän vuoden, koska pelottaa että tosta tulee pieni turnaussarja ja "meta" alkaa hahmottumaan.
Toisaalta voinemme luottaa että Hannu keksii sillekin jonkun "kivan" twistin, ettei deckinrakennuksesta tule liian helppoa :D
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Big Lupu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5947 : 08.08.15 - klo 03:59 »
FNM:stä kotiin tänään 2 Serum Visions foilia rikkaampana, undefeated siltä päivältä, pelattiin 1v1 commanderia meijän normipakoilla koska ihmisii ei huvittanu ostaa boostereita :D Noh, Narset meni 2-0 kahessa pelissä ennenkuin aika loppui kesken, ja ihmiset lähti omille teilleen(game 2 kesti puoltoist tuntii). Visions art aiheuttaa edelleen pientä hihitystä :)

Kuukausi sitten menin 4-0 pienessä Modern turnauksessa porvoos, pelasin Boglella, mua sanottiin sitten bogleksi pari päivää, oli aika nimittäin aika ebin stride sillä päiväl. Sunnuntain Origins Prerelease maksettiin sitten sillä voitolla. Matkan varrel kaatui U/W Tron, Amulet Bloom, U/R Twin ja Abzan, olin ihan tyytyväinen itteeni. Bloom hajos g2 kun mun boglella oli T2 eteenpäin prot creatures, ja T3 laitoin Coronetin kii, Double strikeevä 8/6 titaani got nothing on me :D

Kesä meni ohi vilauksessa, paljon magiciä tuli pelattua, ihan aikaansaava kesä ollu. Dualeita tuli 3 lisää, Tundra, Tropical ja Plateau, eli nyt omistan sitten 4kpl, noit perus EDH käyttiksii :)

Nyt takaisin kouluun vähän vanhempana ja viisaampana, täytyy hoitaa toinen tutkinto pois alta et pääsee töihin, olemaan hamsterina elämän suuressa pyörässä. Uuteen syksyyn toiveikkain mielin, kun on nyt yhen kesän päässy makaamaan laakereilla ja saanu akkui ladattua.

Poissa Kide

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5948 : 08.08.15 - klo 20:21 »
Ensi vuoden Invitationaliin?

Testattu Tampereella FNM:ssä. Ilmoitus oli about kuukausi etukäteen, ja loppujen lopuksi ei juuri mitään erikoista.
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5949 : 08.08.15 - klo 21:06 »
Peli päivän harjaus ja palkinto altaassa oli näddi peli maddo. T. Kivi sedö
« Viimeksi muokattu: 08.08.15 - klo 21:21 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5950 : 08.08.15 - klo 21:43 »
Splittasin finaalin fnm:ssä ja voitin kivasti pusseja ja deckkiin menevän foilin.
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Gagis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5951 : 08.08.15 - klo 23:43 »
UW Death and Taxes in 7th place.
Sain pienen orgasmin lukiessani tuota listaa. Olispa laillista.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Avez

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5952 : 09.08.15 - klo 00:20 »
Lillestä kotiin palkintoina kannetun Conspiracy-boxin draftaaminen oli mukavaa pienessä porukassa ja boxista aukesi jopa paria rahalappua.

Poissa Kylooppi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5953 : 09.08.15 - klo 01:30 »
Voisi laittaa tuohon toiseenkin ketjuun, mutta sen verta punkkua alla, että jaksaa myhäilyttää oma perseily. Origins draftissa vastustajalla 13 hipaa jäljellä ja pöydässä muistaakseni Gold-Forged sentinel ja mulla 4 hipaa Willbreaker, Soulblade Djinn ja joku randomliha. Vastustajalla on manat täpissä niin voitonvarmana läväytän Ravaging Blazen vastustajan kretuun ja jään hölmistyneenä tapittamaan kun oma lifetotal tippuu miinukselle.  ;D ;D ;D

Puolustuksena toinen drafti tätä formaattia, kello on yli yksi ja tosiaan pullonpohja häämöttää...
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5954 : 09.08.15 - klo 05:51 »
Olin gloriassa laulamassa karaokea just minding my own business. Yhtäkkiä dj tulee selittään jotain:

-Missä sun levyt on?
-kotona.
-Missä sulla on keikka tänään?
-ei missään.
-Haluatko keikan tänään.
-sopii mulle.
-tässä käyntikortti soita kun oot aussiebaarissa. Hae sun levyt.

sitten munaravia kotiin.
Reilut extrat luvattiin siitä, että näin lyhyellä ajalla onnistui.
Ei oltu aussiessa kuultu sen kalaista musaa mitä soitin. Ja omistajat oli sen verta tyytyväisiä että vaikka mun tyyli ja levykokoelma ei kyllä normi la tai pe jaksakkaan isossa yökerhossa niin olivat kiinnostuneita siitä, että joku torstai menisin sinne pyörittelemään ysäriä ja muuta kummallista mitä tykkään soittella.

Matkalla kotiin tarttui upee muijakin mukaan villeille jatkoille ja kun palautin hänet äskön hotellilleen niin sain vielä kebutkin reilusti alennettuun hintaan kun olivat justiin sulkemassa eikä heitä kiinnostanut siinä vaihessa enää korttia vinguttaa:P

huh huh mikä ilta. No jää ihan hyvillä mielin kyllä tämänpäiväinen game day välistä. Nyt nukkumaan.
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Assariah

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5955 : 09.08.15 - klo 18:41 »
PPTQ ja finaalista pokattu iiiiiiso kasa pusseja :)
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Lunsku

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5956 : 10.08.15 - klo 09:51 »
Myllyt sallittu San Diegossa!

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5957 : 10.08.15 - klo 14:00 »
(click to show/hide)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa SalaHyena

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5958 : 11.08.15 - klo 17:47 »
Hassu "Musiikivideo"

Löysin tämän yrittäessäni etsiä sitä Turkkilaista Benjihyppyvideota kaverille. Ei löytynyt, mutta löytyi tämä
Irkki on kaiketi nykyään vain vasemmistolaisille.


Poissa Jänö

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5960 : 12.08.15 - klo 10:31 »
Ensimmäinen lomapäivä  8)

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5961 : 12.08.15 - klo 11:50 »
Takaisin Suomessa runsaan parin viikon lomailun jälkeen.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Harvestman

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5962 : 14.08.15 - klo 01:53 »
Liskomme löysi osuvan tähystelypaikan.

(click to show/hide)

Poissa Vicard

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5963 : 14.08.15 - klo 16:33 »

Poissa Assariah

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5964 : 14.08.15 - klo 19:37 »
Fallout Shelter androidille :)
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Etheraven

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5965 : 15.08.15 - klo 14:06 »
Enenevissä määrin vaikuttaisi että Duel Deckeissä tulee olemaan Zendikar vs Eldrazista lähtien kaksi lifecounteria.
Vielä kun tekevät settisymboolilla eivätkä pelkällä planeswalker symbolilla niin olisi aika super!

Poissa Vicard

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5966 : 15.08.15 - klo 17:38 »
Tapahtui tänään!

Minä: Olipas kiva turnaus, vaikka puolet ilmoittautujista feidasi. Nyt kotia leikkimään nukeilla.
Fantsu: Mutta mitä jos ostaisit vähän Modern Mastersin pooseja, joita rippailla sitten kotona. Ties jos vaikka tulisi se TARMO!

Minä tärisen innosta, mutta tiedän, että rahaa pitäisi säästää vielä vaikka mihin, sillä kuukausi on varhainen ja menoja on jo tiedossa. Isot pojat ovat myös aina sanoneet, että ei niitä boostereita pidä ostaa ja aukoa. Suorastaan esittäneet ukaasin siitä, että tämä on Tyhmäin Tie, joille vain vähämieliset astuvat. Fantsun boosterihylly kuitenkin notkuu kaikissa sateenkaaren väreissä ja tarjoustiski saa nuoren Karjanvarastajan sisälmykset hekumoimaan ja kädet hikoamaan. Silmissä vilkkuu ja otsa kihelmöi. Erektion nöpönen hieman reittä vasten paiskoo siten, että joudun vaivihkaa hakemaan häveliäämpää asentoa, mutta vaivalloisesti lopulta rauhoitan itseni ja terästäydyn. Olen itseni herra, pystyn siihen. Vain pari boosteria. Just the tip!

"Voih, jospa minä vain pari ostaisin." Piiperrän hennosti kuin ala-asteelainen. Kaivaessani vähäisiä euroja pienen pienestä kukkarostani huomaamattani myyjälle kasvavat sarvet päähän, aurinko katoaa pilveen ja Fantsun valaistus synkkenee. Möreällä äänellä hän tokaisee:"No mutta sieltähän voi tulla TARMO FOILI, minäpä tästä teen VASTUSTAMATTOMAN tarjouksen!" Silmät kiiluen hän penetroi henkisen puolustukseni ja kaappaa minut limaiseen otteeseen. Tunnen kuinka lonkerot lähestyvät herkkiä alueitani. Tiedän, kuinka tämä päättyy ellen edes yritä vastustaa. Vastalauseeni sysätään takaisin suuhuni korkojen kera. Huomaan, kuinka ystäväni muuntuvat viheliäisiksi Succubus paholaisiksi ja he kehräävät korvaani iljettävyyksiä:"Sss. Ajattele, kuinka paljon ssssssaissssit ostettua sss. Antaudu vain Fantsulle ssss..."

Minä: Fantsu-senpai, onegai! Olen vain köyhä opiskelijapoika. Tarvitsen rahaa ruokaan!
Fantsu: Mutta jos avaat hyvin, voit myydä voitolla ja saat rahaa, vaikka ostaa jotain kivaa vielä lisää.
Subbucus: Ssss. Joo. Sss. Osta. Sssss...

Suunnattomalla tahdonvoimalla suljen kukkaroni. Vielä minulla olisi mahdollisuus paeta, mutta kuin tahtomattaan sormeni hivelevät hiljalleen itseään kohti Visa-korttia. Koetan tarrata toisella kädelläni sormistani ja kammeta niitä väkivalloin irti, mutta lonkerot ovat liian vahvat ja ne repäisevät tahdonalaiset raajani erilleen, jotten voisi vastustaa enää. Olen Tabula Rasa ja tunnen kuinka minulle kirjoitetaan säädyttömyyksiä. Päästän pienen vinkaisun, niin ujon, niin sievän, niin viattoman, että voimistan vain paholaisiani. Tunnen, kuinka Visa vinkuu ja nyyhkyttäen pyytelen koskemattomalta ystävältäni anteeksi toistamiseen ja toistamiseen. Turhaan. Myyjä on periksiantamaton ja puskee juovaa syvemmälle ja syvemmälle, kunnes rajani tulevat vastaan eikä kehoni enää kestä. Tällöin hän vain puskee vielä kovempaa, niin että pakarani kireästi vingahtavat. Otuksen silmät kiiltävät ilosta.

Fantsu: Täällähän on vielä KATETTA! Tuosta laitan jätefoilia sinulle vielä NOIN, niin voit ostaa vielä LISÄÄ. HHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHÄH!
Minä: Ei, pyydän. Säästä minua, en ole tehnyt ikinä mitään pahaa tai aiheuttanut tuskaa.
Fantsu: Minä näytän SINULLE TUSKAA! HÄHÄHÄHÄHÄHÄH!

Myyjä huudahtaa ja seinät raikavat kun kassakone nauraa ja imee minut tyhjäksi. Kuulen, kuinka kortti hajoaa atomeiksi ja siitä edelleen häviävän pieniin osiin ja katoaa tästä maailmasta. Ehkä tämä koettelemus olisi jo ohi! Loputtomilta tuntuvien hetkien jälkeen, mitkä tuntuivat päiviltä, lonkerot päästävät minut otteestaan ja maailma hiljalleen palaa normaaliksi. Huomaan hytiseväni boosterikuorien peitossa lattialla ja satunnaisasiakkaat pyrkivät välttämään katsekontaktia, jos kohta joku lapsi osoittaa minua sormella ja kysyy vanhemmiltaan, että mikä tuota setää vaivaa. "Hän on erilainen, älä katso häntä." Sanovat he hiljaa takaisin ja piilottavat pikkuihmisen taakseen. Ystäväni tuijottavat minua halveksuen:"Kelmeri, mitä vittua nyt taas?!"

Nyyhkytän hiljaa, keräilen kuoret lattialta ja heitän ne roskiin. En uskalla edes selata korttejani, sillä tiedän niiden olevan sanoinkuvaamatonta jätettä. Kävelen vaivalloisesti autolle uikahdellen joka askeleella pidellen pyrstöäni hellästi ja yrittäen unohtaa kokemani kauhut, kunnes muistan, että minun pitäisi tankata. Ottoautomaatti nauraa tien toisella puolella - ehkä voisin jäädä auton alle ja säästyä lisänöyryytyksiltä. Seuraavaksi huomaan, kuinka se imee minua luokseen. Sen vetovoima on liian valtava enkä voi edes kuvitella haastavani sitä. Ujutan kortinjäänteet sisään ja niiskahdan - ehkä saan vielä maksalaatikkoa syötäväksi. Yhtäkkiä pääte imee minut sisäänsä ja minut ympäröi viimeisimpien tilitapahtumien ketju. Huutavat miinusmerkit vievät minulta järjen ja kuuluttavat minulle yksiselittäistä sanomaa. Yritän tukkia korvani sormillani, mutta pääni sisällä kaikuu:

0

0

0

0

Mieleni vajoaa äärettömään kuiluun ja kadotukseen seuranani vain sanoinkuvaamattoman tyhmyyden tunne.




Vittu saatana.

I have the weirdest boner...  ;D

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5967 : 15.08.15 - klo 18:28 »
Tänään PPTQ:lla vierestä seurattuna: Affinity vs GR Tron, matsi Affikselle 1-0.

Pöydässä Tronilla: Wurmcoil Engine, maunoa noin 8 manan edestä.
Pöydässä Affinitylla: joku lentsikka jolla Plating, Memnite, neljä ländiä joista yks Blink- ja yks Inkmoth.
Kädessä Affinitylla: kaks Ravageria.
Tronilla lifeä varmaan joku 15 tms.

Oikea sekvenssihän tässä olis suunnilleen tällainen: pelataan Ravager precombat, ja aktivoidaan yks manland että saadaan siitäkin +1 lämä Platingilla. Vastustajan vuorolla blokataan Wurmcoilia Memnitellä, säkätään se Ravagerille, ja ollaan aktivoituvan manlandin ansiosta turvassa Oblivion Stonelta. Karn ei muuten vaan kiinnosta.

Mitä todella tapahtui: pelattiin molemmat Ravagerit en muista milloin, blokattiin Wurmcoilia Ravagerilla (WTF?!) ja sitten säkättiin blokkaava Ravager itseensä (eikä siihen toiseen Ravageriin, että saisi yhden plussapylpyrän enemmän omille kavuille). Vastustajan Oblivion Stone räjäytti koko boardin, ja Wurmcoilin toksut ajoi parissa vuorossa naaman sisään.

Summa summarum: voittavassa positiossa töötättiin noin viisi kämmiä yhdessä vuorosyklissä. Kauniiksi lopuksi kolmosgamen mulligan into oblivionin jälkeen itkettiin että olipa vastustaja onnekas.
« Viimeksi muokattu: 15.08.15 - klo 18:51 kirjoittanut Rancid- »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Masa88

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5968 : 16.08.15 - klo 16:09 »
Pikku-Elmerin seikkailut Fantasialandiassa jaksaa kyllä aina ilahduttaa suuresti ;D
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Chill79

GoG
« Vastaus #5969 : 17.08.15 - klo 22:05 »
GoG:ssa oleva alennusmyynti HoMM:it -70%  ;D ;D

-Jyri-