Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Naxx  (Luettu 3065 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Naxx
« : 22.08.14 - klo 06:39 »
(click to show/hide)

KT kaatui yrityksellä 15.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa ramela

Vs: Naxx
« Vastaus #1 : 22.08.14 - klo 08:49 »
Minulla KT kaatui heti tokalla yrittämällä, mutta Sapphironia sai hinkata ainakin 15-20 kertaa.

Kiinnostaakin kysyä millä keinoin muut täällä kaatoivat Sapphironin, itse voitin lopulta Druid deckillä jossa pelasin 2x Youthful Brewmaster, 2x Coldlight Oracle sekä 2x Naturalize Fatigue Planilla. Loppu decki olikin sitten poistoja sekä Charge miehiä pseudo poistoina.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Naxx
« Vastaus #2 : 22.08.14 - klo 09:55 »
Melko normaalilla Secret Hunterilla Sapphiron kaatui toisella yrittämällä, tosin olin aiemmin veivannut jo useamman yrityksen Frost Magella joka yritti päästä Fatiguelle saakka.

KT kaatui lopulta Paladinilla joka oli varta vasten rakennettu tätä matsia varten kun kerrankin sattui peli jossa ei tullut [hs]Twisting Nether[/hs]iä. Voitto olisi tullut jo paljon aiemmin mutta RNG jumalat pyllistelivät minulle rankasti.
« Viimeksi muokattu: 22.08.14 - klo 09:57 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Padishar

Vs: Naxx
« Vastaus #3 : 22.08.14 - klo 10:12 »
Sapphironia vastaan hankasin itse parisen tuntia voittamatta eri pakoilla, ja sit tartti turvautua kavereitten apuun. Kaverin internetistä bongaama mauton pakka, jolla se kaatui heti ekalla yrittämällä vaikka yhden potentiaalisesti kohtalokkaan kämmin teinkin:

(click to show/hide)