Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2291333 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1830 : 17.10.10 - klo 11:59 »
Tenavat League of Legendsissä. Paras peli, surkein community.

Jaa, itse olen Heroes of Newerthin puolelta naureskellu sille miten paska peli LoL on, mutta kuvitellut että se on täynnä casual-ihmisiä jotka ei pahemmin jaksais raivota. Ilmeisesti ei ollut sitten sitäkään hyvää puolta.
Heroes of Newerthissä vituttaa kun leaver protection system ei tunnu auttavan nimensä mukaisessa asiassa ollenkaan; puolissa peleistä löytyy omasta tiimistä
r-r-r-r-rage quittaajia kun vähänkin ollaan häviöllä..
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa marke

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1831 : 17.10.10 - klo 13:57 »
Mjaaha, onkos toi HoNi nyt sitte niin paljon parempi peli oikeesti? Vai onko se vaan sitä huhuttua HoNittaja elitismiä ;)? Vois meinaan kokeilla, kun onhan toi LoL aika simppeli ja ruma.

Ragequiteista ja loputtomasta kitinästä ei tekis tosin mieli maksaa, if that's the case.
« Viimeksi muokattu: 17.10.10 - klo 13:59 kirjoittanut marke »
Comeback (?)

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1832 : 17.10.10 - klo 14:32 »
Jos pelaa no stats -pelejä (joiden pelaamiseen pystyy vapaasti tekemään ilmaisia 10 pelin accountteja), joo, niitä leavereita tosiaan riittää about joka peliin. Jos pelaa stattiplelejä no leavers -filtteri päällä, niitä on hyvin vähän ainakaan itselleni tullut vastaan.

Okei, ensimämisissä kommenteissa on hitusen mukana sitä mainittua elitismiä, mutta onhan LoL aivan erilainen peli kuin DotA/HoN. Siihen on tehty aivan hirvittävä määrä erilaisia yksinkertaistuksia tasoittamaan aloituskynnystä, mutta samalla on menetetty se uskomaton syvyys minkä ansiosta DotA on niin hyvä peli kuin se on. Kolikon kääntöpuoli on sitten se DotA:n kuuluisa oppimiskäyrä, joka on alkuun pystysuora seinä josta ei saa mitenkään otetta, ja samalla kun yrität kiivetä niin rinteen päällä olevat ihmiset vittuilevat tauotta kuinka paska pelaaja oikein olet (kuten joku HoNin foorumeilla asian ilmaisi).
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1833 : 17.10.10 - klo 14:44 »
oppimiskäyrä, joka on alkuun pystysuora seinä josta ei saa mitenkään otetta, ja samalla kun yrität kiivetä niin rinteen päällä olevat ihmiset vittuilevat tauotta kuinka paska pelaaja oikein olet

Kuulostaa suomalaiselta Magic: The Gatheringiltä.

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1834 : 17.10.10 - klo 15:15 »
Mjaaha, onkos toi HoNi nyt sitte niin paljon parempi peli oikeesti? Vai onko se vaan sitä huhuttua HoNittaja elitismiä ;)? Vois meinaan kokeilla, kun onhan toi LoL aika simppeli ja ruma.

Ragequiteista ja loputtomasta kitinästä ei tekis tosin mieli maksaa, if that's the case.
LoLia en paljoo ole pelannut niin sen päivityksistä en tiedä, mutta HoNiin ainakin tulee vähän väliä uutta pätchiä joiden mukana tulee uusia heroja (ensi viikollakin yksi uusi hero) ja herojen skillien korjausta / kokonainen heron reworkki, jottei mikään hero olisi ihan ylivoimainen tai liian kakka.
HoNissa tulee myös "parempi fiilis" kun saa nirhattua jonkun  ::)

Vituttaa muutes tuo kylmyys ulkona, uutta takkia vaan sitten ostelemaan..
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1835 : 25.10.10 - klo 07:23 »
Vituttaa oma kykenemättöyys mennä nukkumaan ennen kolmea yöllä... sitten kun pitää kuudelta nousta niin johan tuottaa vitutusta.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1836 : 25.10.10 - klo 11:11 »
Korvatulehdus, poskiontelontulehdus ja angiina yhtäaikaa. Kurkku on niin kipeä että meinaa tukehtua omaan sylkeensä kun ei pysty nielemään  >:(
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Masa88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1837 : 25.10.10 - klo 11:25 »
kai sie tervehdyt Legacya pelaamaan? Nimittäin jos et pääse voi vitutusketju olla osaltasi taas yhden viestin pidempi :/ Ja niiden osalta kanssa jotka sinulta lappuja on lainaamassa muttei pysty aiemmin niitä hakemaan...

Itseäni vituttaa Yliopiston tietokoneet/tietokoneluokat. Joko luokat ovat varattuja kun on luppoaikaa tai sitten ne on niin sysipaskoja ettei niillä edes nettiin pääse, piti kampuksen toiseen päähän mennä että löysi koneen jossa myös netti  >:(
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1838 : 25.10.10 - klo 12:17 »
kai sie tervehdyt Legacya pelaamaan? Nimittäin jos et pääse voi vitutusketju olla osaltasi taas yhden viestin pidempi :/ Ja niiden osalta kanssa jotka sinulta lappuja on lainaamassa muttei pysty aiemmin niitä hakemaan...

Kyllä se saattaisi kirvoittaa viestin vitutusketjuun, varsinkin kun edellinenkin leka jäi väliin. Mutta ei tää vielä niin vakavaa ole että se estäis fantsulle raahautumisen. Ja kyllä täällä meillä käypi sen verran porukkaa pyörimässä että aina on jotenkin ne kortit saatu perille toimitettua.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1839 : 26.10.10 - klo 12:52 »
Jaahas pojat, nyt joutuu kyllä miettimään uudestaan ensi vuoden SM-kisojen ajankohdan  ;D
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Jukkis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1840 : 26.10.10 - klo 13:33 »
Jaahas pojat, nyt joutuu kyllä miettimään uudestaan ensi vuoden SM-kisojen ajankohdan  ;D

Mitä, meinasko mennä vahingossa releaseviikonlopun JÄLKEISELLE viikonlopulle? :P
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1841 : 26.10.10 - klo 13:57 »
Tän listan http://www.takethat.com/live avulla voitte arpoa epätodennäköisimpiä ajankohtia SM-kisoille  ;D
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1842 : 26.10.10 - klo 18:36 »
Hyvä oli herätys aamulla kun konetta luuli käynnistävänsä. Koko päivähän se meni asiaa korjatessa.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa algon

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1843 : 26.10.10 - klo 23:31 »
Hyvän peli-illan teki mahdottomaksi Telakalla mies, joka lauloi perseistä.

Onneksi saatiin drafti kivasti lopetettua ennen esitystä. Olisi ollut kiva jatkaakin pelailua, mutta PERSEET PERSEET PERSEET PERSEET
« Viimeksi muokattu: 26.10.10 - klo 23:34 kirjoittanut algon »

Poissa marke

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1844 : 27.10.10 - klo 01:54 »
Hyvän peli-illan teki mahdottomaksi Telakalla mies, joka lauloi perseistä.

Mua itseasiassa vituttaa, että en tarjonnut sille äijälle bisseä ja napannut levyä kotiin. Hyvää matskua. Eikun..
Comeback (?)

Poissa Temppi88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1845 : 27.10.10 - klo 02:51 »
Vituttaa kun on jo kuudetta päivää haju- ja makuaista hukassa flunssan takia. Mikään ruoka ei maistu yhtään miltään...

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1846 : 27.10.10 - klo 09:19 »
Saksa on paska maa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1847 : 27.10.10 - klo 09:51 »
Saksa on paska maa.
+1

Tosin ev oli jo valmiiksi naurettava niin ei sen alentaminen nyt merkitsevästi muuta asioita. Hölmöjähän tässä ollaan, kun pelataan.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1848 : 27.10.10 - klo 11:34 »
Vituttaa kun on jo kuudetta päivää haju- ja makuaista hukassa flunssan takia. Mikään ruoka ei maistu yhtään miltään...
Minua ei vituttaisi yhtään. Kotona on remonttia (johon sisältyy mm. viemäriputkien siirtämistä), josta johtuen täällä haisee ihan abysmaaliselta. Sen lisäksi jauhelihat paloivat ja niitä syödessäni onnistuin vielä puraisemaan itseäni huuleen verta vuotavan haavan. Olisi aika paljon mukavampaa, jos ei olisi haju- ja makuaistia.
aka. Awaclus


Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1850 : 29.10.10 - klo 13:26 »
Ticketmaster UK >:(
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Tervonaattori

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1851 : 30.10.10 - klo 23:14 »
Se etten ollut katsomassa Pelsun 6-0 voittoa Jokereista...

(aina ei voi "voittaa"...)

Poissa instiqma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1852 : 30.10.10 - klo 23:14 »
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/tennispalatsin_ja_kinopalatsin_vessoihin_paasee_leffalipulla/

Sinänsä ihan ymmärrettävää, mutta onpahan taas astetta siistimpää pelata Safessa...

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1853 : 30.10.10 - klo 23:39 »
Henkilöt jotka FNM:ssä hoputtelevat koko ajan, koska heidän mielestä tasapeli on tappio. Enkä minä koskaan pelaa tarkoituksella tasapeliin koska minä ainakin osaan nauttia pelistä. Aina pyrin voittoon mutta en ole henkilö joka rupeaa hoputtelemaan jos vastustaja miettii seuraavaa siirtoa.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1854 : 31.10.10 - klo 12:57 »
Henkilöt jotka FNM:ssä hoputtelevat koko ajan, koska heidän mielestä tasapeli on tappio.

Turnauksissa sinun on pelattava turnaussääntöjen mukaan. FNM:ssä ja prellussa joistain asioista joustetaan, mutta ei kaikista. Pelaajien on pelattava pelit riittävällä nopeudella. Jos et pysty lyhyessä ajassa pääsemään hyvään lopputulokseen siitä, mitä seuraavaksi teet, sinun on päästävä huonompaan lopputulokseen ja mentävä sen mukaan. Vastustajien huomauttelu selittyy sillä, että hitaasti pelaaminen on kenties rasittavin ja yleisin ongelma, mihin turnauksissa törmää. Edelle taitaa mennä vain kaverien kanssa juttelu peliasioista kesken pelin.

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1855 : 31.10.10 - klo 13:09 »
Henkilöt jotka FNM:ssä hoputtelevat koko ajan, koska heidän mielestä tasapeli on tappio. Enkä minä koskaan pelaa tarkoituksella tasapeliin koska minä ainakin osaan nauttia pelistä. Aina pyrin voittoon mutta en ole henkilö joka rupeaa hoputtelemaan jos vastustaja miettii seuraavaa siirtoa.
Tasapeli on muuten sama kuin tappio, mutta tasapelin jälkeen pairaantuu parempia dekkejä vastaan kuin tappion jälkeen.
aka. Awaclus

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1856 : 31.10.10 - klo 14:10 »
Henkilöt jotka FNM:ssä hoputtelevat koko ajan, koska heidän mielestä tasapeli on tappio. Enkä minä koskaan pelaa tarkoituksella tasapeliin koska minä ainakin osaan nauttia pelistä. Aina pyrin voittoon mutta en ole henkilö joka rupeaa hoputtelemaan jos vastustaja miettii seuraavaa siirtoa.
Tasapeli on muuten sama kuin tappio, mutta tasapelin jälkeen pairaantuu parempia dekkejä vastaan kuin tappion jälkeen.

Ehkä FNMssä, mutta ei ainakaan topkasillisessa turnauksessa, jossa se yksi tasapeli/tappio voi ratkaista jatkopaikan.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1857 : 31.10.10 - klo 15:36 »
Henkilöt jotka FNM:ssä hoputtelevat koko ajan, koska heidän mielestä tasapeli on tappio. Enkä minä koskaan pelaa tarkoituksella tasapeliin koska minä ainakin osaan nauttia pelistä. Aina pyrin voittoon mutta en ole henkilö joka rupeaa hoputtelemaan jos vastustaja miettii seuraavaa siirtoa.
Tasapeli on muuten sama kuin tappio, mutta tasapelin jälkeen pairaantuu parempia dekkejä vastaan kuin tappion jälkeen.

Ehkä FNMssä, mutta ei ainakaan topkasillisessa turnauksessa, jossa se yksi tasapeli/tappio voi ratkaista jatkopaikan.

Esimerkkitapauksena viimeisin FNM-dräfti. Vastustaja voitti ensimmäisen pelin normaalissa ajassa. Seuraava peli oli paljon pitempi koska tilanne oli kuin asemasodassa, mutta pommi Blight Dragon pelasti tilalanteen minun hyväkseni. Rundi oli 1-1 ja neljä minuuttia jäljellä peli aikaa. Tiesin että tasapeli tästä tulee mutta kuitenkin pelaan pelin kunnialla loppuun. Jouduin mulligoimaan kuuteen koska kädessä oli vain yksi ländi. Se mulligointi vähän kirvotti vastustajaa ja hän rupesi hoputtamaan. Sekoitin nopeasti ja otin kuusi korttia. Lähdin kahdella ländillä eteenpäin. Jos oma vuoro kesti yli viisi sekunttia niin vastustaja rupesi hoputtammaan ja syyttämmään tahallisesta ajanhukasta. Noh peli kuitenkin päättyi tasapeliin vaikka olin pikkuisen tappiollakin kiireisen pelintyylin takia. Ei sitä pidä olla hätähousu jos pelit kestävät pitempään koska peli ei etene taistelukentällä.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1858 : 31.10.10 - klo 15:55 »
Hoputin minä jo silloin toisen pelin aikana kun tyhjällä kädellä mietit vajaan minuutin vuoroasi.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1859 : 31.10.10 - klo 16:04 »
Mietin silloin millä minä 5-7 ukolla hyökkään koska tiesin että jos hyökkään väärin niin häviän rundin. Mieluiten miettii siirtonsa huolellisesti voittoon kuin menee rynnien tappioon.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/