Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2291498 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Härsilä

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7200 : 18.01.16 - klo 02:29 »
Kertakäyttöisten syömisvälineiden käyttö pizzerioissa vituttaa todella paljon. Pe-la ruuhka-aikoina käytännön ymmärtää jotenkin, jos silloinkaan... Kävin hetki sitten iltapalalla niin haarukan päästä oli irronnut piikki, paksuhko ja terävä n. 3-4 sentin pala kovaa muovia. Onneksi huomasin sen ruoan seassa ennenkuin eksyi elimistööni. Annoin palautetta myyjälle, että hommatkaa nyt paremmat haarukat, nää on todella vaarallisia. Myyjä tähän hymyillen vastasi että "näitä nyt aina sillon tällöin pääsee irtoilemaan".

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7201 : 18.01.16 - klo 11:11 »
http://yle.fi/uutiset/uimahallit_ovat_jamahtaneet_1970-luvulle__video_tallainen_on_kiistelty_muslimien_uikkari/8599247

suomi on näköjään nyt iran tai mikälie, jos pistettäisiin puoliksi, ett' suomalaiset/valkoiset menisivät asumaan lappiin ja rovaniemestä suomen pääkaupunki, ja kaikki muunväriset loppusuomeen, koska voi jumalauta mitä paskaa tämä on, ei tarvitse olla näin vieraanvaraisia kun ei saakeli tunneta, ja nämä vieraat eivät edes osaa käyttäytyä joka kerta.
minun pointti:
mitään muutoksia ei tarvitse tehdä (!), koska nuo ite tuli tänne ja niiden on opittava olemaan, ja jos eivät totuttele maan tapoihin niin painuvat helvettiin täältä

ja silti nuo saamarin idiootit kirjottaa että muka pitäs totutella näihin vieraisiin. EI, NIIDEN ON TOTUTTAVA TÄNNE. MIKÄ TÄSSÄ VOI OLLA EPÄSELVÄÄ!?

persenuolijoita löytyy valkoiselta puolelta ihan liikaa
ja uudestaan lainaten suoraan uutisesta:

"Uimahallien sääntöjä ja tiloja täytyisi päivittää, mikäli niiden halutaan vastaavan monikulttuuristuvan käyttäjäkunnan tarpeisiin. Yksi kiistanalaisimmista kysymyksistä liittyy musliminaisten burkini-uikkareihin."

ymmärtääkö täällä kukaan vai onko kaikki perkele aivokuolleita ass-kissereitä!!!


sitten jos minua vituttaa mikään muu niin... tietysti, minä itse ja minun suhde muuhun maailmaan. niin kuin tavallisesti.
eli toisinsanoen koko tämä paska.

edit: lumi. kans. minä ajan vaikka keskellä autotietä minun kesäpyörällä niin kauan ku jalkakäytävät on ½!"#¤%& ja "jee, ilmasto ei lämpenekään" - lumi on tuolla ½!"#¤% !½"#¤% ½!"#¤%&
« Viimeksi muokattu: 18.01.16 - klo 12:22 kirjoittanut yeou »

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7202 : 18.01.16 - klo 11:42 »
voi jumalauta mitä paskaa tämä on

-

mitään muutoksia ei tarvitse tehdä (!), koska nuo ite tuli tänne ja niiden on opittava olemaan, ja jos eivät totuttele maan tapoihin niin painuvat helvettiin täältä

-

persenuolijoita löytyy valkoiselta puolelta ihan liikaa

-

ymmärtääkö täällä kukaan vai onko kaikki perkele aivokuolleita ass-kissereitä!!!


Voisikohan ratkaisu kenties mahdollisesti löytyä jostain muutoksesta tähän:

Lainaus
minä itse ja minun suhde muuhun maailmaan

[pukee modelippiksen]
Ja vaikka vitutusketjussa ollaan, niin voisi vähän rajoittaa sitä voimasanojen määrää.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7203 : 18.01.16 - klo 11:50 »
Yeou voisi myös huomioida artikkelissa seuraavat kohdat:

Lainaus
– Alastomuus ei tuota päänvaivaa pelkästään musliminaisille. Monille pelkästään Pohjoismaiden ulkopuolelta tulleille suomalainen uimahallikulttuuri voi tuntua kiusalliselta, hän sanoo.

Lainaus
Espoossa löytyy suihkuverhollinen pesutila Espoonlahden uimahallista. Verho asennettiin alunperin rintasyöpäpotilaan aloitteesta.

Lainaus
– Ihmisillä saattaa olla monenlaisia invaliditeetteja, eivätkä sukupuoltaan korjanneetkaan aina halua esiintyä alasti. Uimahallien on pysyttävä mukana ajassa, Raatikainen sanoo.

Näin niinkuin yleisestikin, ei mun mielestä ole huono asia, että ihmisten tarpeita huomioidaan. Esimerkiksi artikkelissa mainitut suihkuverhot ratkaisis aika monta ongelmaa halvalla.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7204 : 18.01.16 - klo 16:33 »
on ihmisen muka vaikee hyväksyä itsensä olemassaoloa

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7205 : 18.01.16 - klo 16:43 »
on ihmisen muka vaikee hyväksyä itsensä olemassaoloa
Haluaisitko avata vähän tota kommenttia. Mä en ihan ymmärrä mihin se liittyy.

Poissa uitu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7206 : 18.01.16 - klo 17:04 »
on ihmisen muka vaikee hyväksyä itsensä olemassaoloa
Haluaisitko avata vähän tota kommenttia. Mä en ihan ymmärrä mihin se liittyy.
Liittynee tuohon keskusteluun, jota juuri kävitte parin viestin verran. yeou vihjannee suomalaisilla olevan taipumus muutella omia tapojaan muualta tulevien vaatimusten mukaan.

Vituttaa, jos tässä ketjussa (tai koko foorumilla) ruvetaan puimaan maahanmuuttoasioita, joten siirtäkää väittelynne sitten vaikka yksityisviestiosastolle.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7207 : 18.01.16 - klo 17:30 »
on ihmisen muka vaikee hyväksyä itsensä olemassaoloa
Haluaisitko avata vähän tota kommenttia. Mä en ihan ymmärrä mihin se liittyy.

antaa olla

Poissa Rhianne

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7208 : 19.01.16 - klo 09:48 »
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011920980183_uu.shtml ja http://www.iltalehti.fi/talous/2016011820976518_ta.shtml.

Sanotaan nyt heti alkuunsa, että tietenkään ei vituta se, että ruoan hinta laskee, vaan se mistä tämä kertoo. Mistä lähtien ruoan hinnan alenemisesta on tullut uutinen? Varsinkin kun tämä hinnan lasku johtuu kulujen ja tuotantohintojen laskusta, eikä katteen vähentämisestä. Tästä tulee ainakin itselle vain kusetettu olo, että miksi ne hinnat eivät ole aiemmin laskeneet, jos sitä katetta on niin paljon että on varaa laskea kerralla tuhansien tuotteiden hintaa? Miksi keltainen lehdistö antaa näille kartellikaupoille ilmaista mainosta tällä uutisoinnilla? Huvittaa vielä tämä kommentti: "Hintojen tarkistaminen markkinatilanteen mukaan on täysin normaalia päivittäistavarakaupan toimintaa". Jos se on normaalia toimintaa, niin miksi tähän ei ole reagoitu ennen kuin niitä ylikalliita tuotteita on 2000 valikoimissa?

Poissa Co

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7209 : 19.01.16 - klo 13:17 »
Sanotaan nyt heti alkuunsa, että tietenkään ei vituta se, että ruoan hinta laskee, vaan se mistä tämä kertoo. Mistä lähtien ruoan hinnan alenemisesta on tullut uutinen? Varsinkin kun tämä hinnan lasku johtuu kulujen ja tuotantohintojen laskusta, eikä katteen vähentämisestä. Tästä tulee ainakin itselle vain kusetettu olo, että miksi ne hinnat eivät ole aiemmin laskeneet, jos sitä katetta on niin paljon että on varaa laskea kerralla tuhansien tuotteiden hintaa? Miksi keltainen lehdistö antaa näille kartellikaupoille ilmaista mainosta tällä uutisoinnilla? Huvittaa vielä tämä kommentti: "Hintojen tarkistaminen markkinatilanteen mukaan on täysin normaalia päivittäistavarakaupan toimintaa". Jos se on normaalia toimintaa, niin miksi tähän ei ole reagoitu ennen kuin niitä ylikalliita tuotteita on 2000 valikoimissa?

Varmaan taustalla on se, että nyt nämä isot ketjut haluaa kilpailla tällä ja kokevat sen olevan hyvää mainosta ilmoittamalla tuotteiden hintojen laskusta. Keltainen lehdistö antaa ilmaista mainosta, koska he saavat jokaisesta linkin avaamisesta mainostuloja. Itse olet elävä esimerkki siitä, että tämä kannattaa sekä kauppoja että keltaista lehdistöä, jakamalla tätä yleisellä foorumilla. Mun mielestä tää taas on surullinen esimerkki siitä, että kuinka nykyaikana tehdään minimityöllä rahaa. Kauppojen ei tarvitse tehdä mitään mainostusta eikä toimittajien tarvitse keksiä sisältöä, kunhan saadaan mainos ja artikkeli halvalla/nopeasti ulos.
« Viimeksi muokattu: 19.01.16 - klo 13:19 kirjoittanut Co »
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa Morian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7210 : 19.01.16 - klo 13:28 »
Niin, helpoimman rahan tekee luomalla tunteisiin vetoavia artikkeleita, joita ihmiset suuttumuksen vallassa tai ilon kyynelissä jakavat somessa. http://nyt.fi/a1450844481886

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7211 : 19.01.16 - klo 14:21 »
"Asia x tapahtui. Se, mitä henkilö y sitten sanoi/teki on hämmästyttävää/ihmeellistä/hienoa/mahtavaa."
"Asia x tapahtui. Se, mitä sitten tapahtui on hämmästyttävää/ihmeellistä/hienoa/mahtavaa."
"Tätä mieltä henkilö x on asiasta y."
"Tämän henkilön vastaus kiusaajilleen/facebook-postaus siitä, kuinka hän on CURVY LADY eikä LIHAVA/tapa tukea lastaan asiassa x herättää tunnetta y/on mahtavaa/leviää sosiaalisessa mediassa."
Ei vituta.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7212 : 19.01.16 - klo 19:23 »
Ei siinä mitään, että ulkona on ihan törkeen kylmä - toppavaatteilla ja sisällä olemisella siitä selviää.

Ei siinäkään mitään, että oon ollut kipeenä tai puolikuntoisena koko vuoden - saikkua saa kun pyytää, ja koodaamista pään räkäisyys lähinnä vaan hidastaa muttei estä.

Mutta voe helevettiläenen että osaa vituttaa, kun tää kuiva pakkasilma herättää vuosikausia kurissa olleen atooppisen ihon horroksestaan ja joka paikkaa kutittaa. Ei oo nimittäin ollut yhtään ikävä sitä oloa, kun tekis mieli repiä koko iho irti.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Tingle

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7213 : 19.01.16 - klo 21:47 »
Draftasin Oathia. Pelasin kahta lifegainpakkaa vastaan. Voitin koko roskan, mutta mieluummin olisin pelannut hauskaa peliä ja hävinnyt. Commanderlifet ovat saatanasta.

Poissa JockiBe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7214 : 19.01.16 - klo 22:42 »
Mutta voe helevettiläenen että osaa vituttaa, kun tää kuiva pakkasilma herättää vuosikausia kurissa olleen atooppisen ihon horroksestaan ja joka paikkaa kutittaa. Ei oo nimittäin ollut yhtään ikävä sitä oloa, kun tekis mieli repiä koko iho irti.

+1

Kannattaa kokeilla kookosöljyä (esim. http://kauppa.ruohonjuuri.fi/kookosoljy/COCOVI-6420617150785/dp).

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7215 : 19.01.16 - klo 23:40 »
minulla tuo kookosöljy aiheuttaa just sitä. pistettiin sitä genitaalin alueelle yks kesä ja se sitten kutisi kammottavasti pari kuukautta sen jälkeen.

otin vloppuna kookosrommia, aiheutti sekin lievää kutinaa sinne yhteen paikkaan.

kun sitä öljyy pistää niin tuleehan rento olo mutta oonko minä sitte joku poikkeustapaus että se alkaa kutittaan saakelisti

edelleen varoittelen että ette pistäisi parillenne sitä tiettyihin paikkoihin ainakaan

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7216 : 20.01.16 - klo 21:46 »
Vituttaa harhaiset ihmiset. Vittu.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7217 : 21.01.16 - klo 07:46 »
Isotäti kuoli illalla.

Vaikka toisaalta hyvä, ettei joutunut sairastelemaan pidempään niin on se silti kova pala kun oli tuolta isän puolen sukulaisista kuitenkin selkeästi läheisimmästä päästä.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa ElfRiderX

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7218 : 22.01.16 - klo 03:37 »
Sähköt meni koko asuinalueelt eikä väsytä tippaakaa..

Poissa kaMeli85

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7219 : 22.01.16 - klo 11:50 »
Autot...

Poissa routa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7220 : 22.01.16 - klo 13:17 »
Ihmiset jotka kitisee kylmästä.

Vittu ei voi olla niin vaikeaa aikuisen ihmisen pukea vaatteita päälle kerroksittain niin pitkään että ei ole kylmä? Vai tuliko kenties yllätyksenä että hei vittu , Suomessahan on talvi? Muuttakaa saatana Syyriaan jos täällä on liian kylmä, kuulin huhua että siellä on lämmin. Vittu.
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7221 : 22.01.16 - klo 13:25 »
Ihmiset jotka kitisee kylmästä.

Vittu ei voi olla niin vaikeaa aikuisen ihmisen pukea vaatteita päälle kerroksittain niin pitkään että ei ole kylmä? Vai tuliko kenties yllätyksenä että hei vittu , Suomessahan on talvi? Muuttakaa saatana Syyriaan jos täällä on liian kylmä, kuulin huhua että siellä on lämmin. Vittu.

Kun pakkanen lähestyi kolmeakymmentä astetta niin alkoi jo pyöräillessä varpaita kylmää. Ihan niin kylmää ei tarvitsisi olla. Muuten juuh elikkäs samaa mieltä.

Poissa Rhianne

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7222 : 22.01.16 - klo 13:44 »
Ihmiset jotka kitisee kylmästä.

Vittu ei voi olla niin vaikeaa aikuisen ihmisen pukea vaatteita päälle kerroksittain niin pitkään että ei ole kylmä? Vai tuliko kenties yllätyksenä että hei vittu , Suomessahan on talvi? Muuttakaa saatana Syyriaan jos täällä on liian kylmä, kuulin huhua että siellä on lämmin. Vittu.

Sori, jos pahoitat mielesi, mutta minua vituttaa kylmä. En siitä erityisesti kitise, mutta avaudunpa nyt kuitenkin. En ole muuttamassa mihinkään siksi, että Suomessa on liian kylmä minun makuuni 5-10 päivää vuodessa. Vaatetta saa toki riittävästi päälle, mutta kun sitten sitä vaatetta pitää olla kokoajan pukemassa ja riisumassa kun menee sisätiloihin. Lisäksi ihoni ei ole karaistunut riittävästi, joten varsinkin tuulisella kelillä kylmä tuntuu pahalta naamassa. Eikä sitä kaupungissa hiihtomaski päässä viitsi kävellä. Tykkään talvesta, mutta paljon parempi talvikeli on sellainen 5 astetta pakkasta.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7223 : 22.01.16 - klo 13:48 »
Ihmiset jotka kitisee kylmästä.

Vittu ei voi olla niin vaikeaa aikuisen ihmisen pukea vaatteita päälle kerroksittain niin pitkään että ei ole kylmä? Vai tuliko kenties yllätyksenä että hei vittu , Suomessahan on talvi? Muuttakaa saatana Syyriaan jos täällä on liian kylmä, kuulin huhua että siellä on lämmin. Vittu.

Huomautan siitä itsestäänselvyydestä, että pakkanen tuo mukanaan vähän muitakin vitututuksenaiheita kuin pukeutuminen. Yritä siinä sitten olla nokkela ja jauhaa kerrospukeutumisesta kun vesiputket/auto/asunto/elukat jäätyy.

EDIT: typo
« Viimeksi muokattu: 22.01.16 - klo 15:13 kirjoittanut Hopo »
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa routa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7224 : 22.01.16 - klo 21:20 »
Ihmiset jotka kitisee kylmästä.

Vittu ei voi olla niin vaikeaa aikuisen ihmisen pukea vaatteita päälle kerroksittain niin pitkään että ei ole kylmä? Vai tuliko kenties yllätyksenä että hei vittu , Suomessahan on talvi? Muuttakaa saatana Syyriaan jos täällä on liian kylmä, kuulin huhua että siellä on lämmin. Vittu.

Sori, jos pahoitat mielesi, mutta minua vituttaa kylmä. En siitä erityisesti kitise, mutta avaudunpa nyt kuitenkin. En ole muuttamassa mihinkään siksi, että Suomessa on liian kylmä minun makuuni 5-10 päivää vuodessa. Vaatetta saa toki riittävästi päälle, mutta kun sitten sitä vaatetta pitää olla kokoajan pukemassa ja riisumassa kun menee sisätiloihin. Lisäksi ihoni ei ole karaistunut riittävästi, joten varsinkin tuulisella kelillä kylmä tuntuu pahalta naamassa. Eikä sitä kaupungissa hiihtomaski päässä viitsi kävellä. Tykkään talvesta, mutta paljon parempi talvikeli on sellainen 5 astetta pakkasta.

5 astetta pakkasta ei ole edes talvea omasta mielestäni. Ja miksei kävellä kaupungissa "hiihtomaski" naamalla? Hävettääkö näyttää siltä että on varustautunut olosuhteisiin? Ihoon voit hölvätä rasvoja jos tuntuu ikävältä. Mitä kommenttiisi vaatteiden pukemisesta ja riisumisesta tulee, on laiskuutesi läpinäkyvää; joten en sitä edes kommentoi.

Ihmiset jotka kitisee kylmästä.

Vittu ei voi olla niin vaikeaa aikuisen ihmisen pukea vaatteita päälle kerroksittain niin pitkään että ei ole kylmä? Vai tuliko kenties yllätyksenä että hei vittu , Suomessahan on talvi? Muuttakaa saatana Syyriaan jos täällä on liian kylmä, kuulin huhua että siellä on lämmin. Vittu.

Huomautan siitä itsestäänselvyydestä, että pakkanen tuo mukanaan vähän muitakin vitututuksenaiheita kuin pukeutuminen. Yritä siinä sitten olla nokkela ja jauhaa kerrospukeutumisesta kun vesiputket/auto/asunto/elukat jäätyy.

EDIT: typo

Auton voi sulatella / pitää lämpimässä tallissa, ja jos ei ole moiseen aikaa / varaa ei ole autonomistus pakollista elämässä :) . Mitä asunnon ja vesiputkien jäätymiseen tulee , ihmettelen vain että kun tämäkin on aivan normaalia joka talvi miksi siitä tulee vittuuntua? Tätä tapahtuu aina , voi iik. Elukoille voit ostaa myös kuteita jotka niitä lämmittää ellei kyse ole lehmistä tjsp jotka pidät talven ajan sisätiloissa.
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7225 : 22.01.16 - klo 21:24 »
Kaikki on vaikeaa, mutta se ei saa vituttaa, koska kaikki on aina ennenkin ollut vaikeaa? Tää logiikkasi ei avaudu.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa routa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7226 : 22.01.16 - klo 21:27 »
Kaikki on vaikeaa, mutta se ei saa vituttaa, koska kaikki on aina ennenkin ollut vaikeaa? Tää logiikkasi ei avaudu.

Lähinnä se että ihmisten tulisi olettaa että asiat tapahtuvat samalla tavalla kuin viime talvena, ei ne tule mihinkään muuttumaan ja voit varautua etukäteen entisen kokemuksen perusteella ja nauttia talvesta.

Esim.

Putket jäätyy.

Väärä reaktio: "VOI VITUN TALVI VITTU ULKONA ON KYLMÄ VITTU PUTKET JÄÄTY SAATANA"

Oikea reaktio: "Oho, putket jääty. Noh, näin on käyny ennenkin ja tiedän miten toimia koska olen varautunut, ja ymmärtäähän sen koska nyt on talvi."
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."

Poissa Iippa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7227 : 22.01.16 - klo 21:46 »
Väärä reaktio: Vituttaa ihmiset joita vituttaa talvi.

Oikea reaktio: No onhan se ymmärrettävää, että kova pakkanen tekee elämisestä monella tapaa hankalampaa ja talven iloista pääsisi nauttimaan pienemmissäkin pakkasissa, usein jopa paremminkin kuin näissä keleissä. Itse tosin olen aina varautunut koviinkin keleihin, joten toisin kuin monet saan niistäkin nauttia.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7228 : 22.01.16 - klo 22:32 »
ja mua ei edes vituta

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7229 : 23.01.16 - klo 00:10 »
Vituttaa ihmiset joiden mielestä kaikkien pitää olla varautuneena talvisotaan ja joiden mielestä kaikki on vässyköitä / laiskoja jos ei nappaa jossain pakkasella olla ulkona kärvistelemässä.

Ja joo, ennemmin toki viettäisin nämäkin paskakelit ulkomailla. Suomen paskat osin opiskelupaikkojen omavaltaiset pölhöilyt opintojen järjestämisestä vain estävät tämän hyvin tehokkaasti (kesällä ei järjestetä kursseja, ei mahdollista lähteä tekemään järkeviä hommia ulkomaille mitkä menis työharjoitteluun jne.). Ennemmin viettäisin talven lomaillen ulkomailla ja olisi koto-Suomessa kesällä kun silloin on jopa muutama viikko usein ihan siedettävää keliä.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url