Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ropecon 2009: turnaukset  (Luettu 10168 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mozzam

Ropecon 2009: turnaukset
« : 11.05.09 - klo 13:35 »
Tässäpä alustavaa settiä:

Perjantai
17:00 Highlander
18:00 FNM - SEALED

Lauantai
11:00 Team Sealed
18:00 EDH
18:00 Standard

Sunnuntai
11:00 Vintage

Lisäksi sivueventtidrafteja tarjolla.

Edit: vitun entteri, painoin sitä liian aikasin

Muutama huomio:
- Legacy ois kiva olla saada mahtumaan, mutta eipä oo tilaa.
- Lisäksi pieni debatti 2HG vs joukkosealed käytiin. Jälkimmäinen voitti.
- Huhut kertovat potentiaalisesti EDH:sta
- Tarvitsen orj^H^H^Htuomareita eventteihin

Ehdotuksia aikataulusta otetaan vastaan.

Edit 2: Päivitetty vuosiluku :(
« Viimeksi muokattu: 21.05.09 - klo 15:23 kirjoittanut miinin »
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Ropecon 2008: turnaukset
« Vastaus #1 : 11.05.09 - klo 13:47 »
pssst, vuosiluku
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Chaosworm

Vs: Ropecon 2008: turnaukset
« Vastaus #2 : 11.05.09 - klo 16:46 »
Lainaus
17:00 Highlander
Jos olen Conissa, olen täällä. Katsotaan sitten, miten huonon pakan saan tällä kertaa aikaiseksi.
Lainaus
18:00 Standard
Saatan olla täälläkin, mutta ihan kasuaalimeiningillä täälläkin.
« Viimeksi muokattu: 12.05.09 - klo 18:50 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa Mozzam

Vs: Ropecon 2008: turnaukset
« Vastaus #3 : 11.05.09 - klo 17:39 »
Lainaus
17:00 Highlander
Jos olen Conissa, olen täällä. Katsotaan sitten, miten huonon pakan saan tällä kertaa aikaiseksi.
Lainaus
18:00 Standard
Saatan olla täälläkin.

Kiitos inputistasi.

Ilmoitettakoon, että tämä threadi on enemmänkin aikatauluehdotusten tms postaamiseen. Mielelläni myös tuomarivoimaa ottaisin :)
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa pyyhttu

Re: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #4 : 11.05.09 - klo 17:52 »
Voin osallistua tuohon highlanderin tuomarointiin tänä vuonna.

Poissa jobim

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #5 : 12.05.09 - klo 03:58 »
Jos vaikka löytäis tiimin jossa en olisi heikoin lenkki. Tuntisiko kukaan kahta autistista Down-poikaa jotka aikovat viettää Ropeconin humalassa?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #6 : 12.05.09 - klo 08:53 »
Tuntisiko kukaan kahta autistista Down-poikaa jotka aikovat viettää Ropeconin humalassa?

Ei siellä muita juuri olekaan. Ehkä muutama lateksiasuun pukeutunut tyttönen juoksemassa vahvasti etupainoisesti.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa miinin

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #7 : 12.05.09 - klo 18:11 »
Tuntisiko kukaan kahta autistista Down-poikaa jotka aikovat viettää Ropeconin humalassa?

Näitä kutsutaan oululaisiksi ja niitä on usein enemmän kuin kaksi:)

Poissa Nastaboi

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #8 : 15.05.09 - klo 18:33 »
Voin tuomaroida koko lauantain. Ja propsit Mozzielle järjestäjän nakin ottamisesta.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Frein

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #9 : 16.05.09 - klo 21:00 »
EDH voisi olla aika mehukas formaatti, jota mielellään kokeilisi. Siinä on tosin sama ongelma kuin Highlanderissa; pitäisi olla niin mauttomasti eri kortteja, että listaan voi olla tyytyväinen.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #10 : 18.05.09 - klo 12:55 »
EDH:tä tullaan pelaamaan moninpelinä. Se on ensisijaisesti casual-formaatti jossa voittaminen ei ole pääasia (naurakaa vaan) ja kaikenlaisilla jätteillä pelataan.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa JunioRcmf

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #11 : 18.05.09 - klo 15:22 »
EDH:tä tullaan pelaamaan moninpelinä. Se on ensisijaisesti casual-formaatti jossa voittaminen ei ole pääasia (naurakaa vaan) ja kaikenlaisilla jätteillä pelataan.
EDH:sta pari kysymystä:

1. Onko alustavasti suunniteltu montako pelaaja tulee per pöytä? Tämähän tietysti riippuu myös siitä paljon tulee pelaajia, mutta onko mitään alustavaa ajatusta asiasta?

2. Pelataanko kaaosta (saa hyökätä keneen vaan) vai rinkiä (hyökätään vain vasemmalla puolella olevaan)? Itse suosisin kaaosta ja se minusta tuntuu järkevämmältä vaihtoehdolta, mutta päätinpä kysyä kaiken varalta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #12 : 18.05.09 - klo 15:40 »
EDH:tä tullaan pelaamaan moninpelinä. Se on ensisijaisesti casual-formaatti jossa voittaminen ei ole pääasia (naurakaa vaan) ja kaikenlaisilla jätteillä pelataan.
EDH:sta pari kysymystä:

1. Onko alustavasti suunniteltu montako pelaaja tulee per pöytä? Tämähän tietysti riippuu myös siitä paljon tulee pelaajia, mutta onko mitään alustavaa ajatusta asiasta?

2. Pelataanko kaaosta (saa hyökätä keneen vaan) vai rinkiä (hyökätään vain vasemmalla puolella olevaan)? Itse suosisin kaaosta ja se minusta tuntuu järkevämmältä vaihtoehdolta, mutta päätinpä kysyä kaiken varalta.

1. Neljän tai viiden hengen pöytiä ajattelin. Isommissa tulee helposti liikaa odottelua.

2. Kaaosta toki.

Postaan tarkempaa infoa sitten kun olen jaksanut miettiä asian loppuun asti.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Frein

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #13 : 18.05.09 - klo 18:10 »
Äh, ei kai moninpelinä? Ne menee aina siihen, että ei uskalleta ryppyillä kenellekkään, että ei tule tehtyä vihollisia. Ja sitten kun ollaan niskan päällä, kaikki liittoutuu sinua vastaan ja häviät kuitenkin. Mieluummin pelaisin sitten vaikka rinkiä.
« Viimeksi muokattu: 18.05.09 - klo 18:12 kirjoittanut Frein »

Poissa JunioRcmf

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #14 : 18.05.09 - klo 18:17 »
Äh, ei kai moninpelinä? Ne menee aina siihen, että ei uskalleta ryppyillä kenellekkään, että ei tule tehtyä vihollisia. Ja sitten kun ollaan niskan päällä, kaikki liittoutuu sinua vastaan ja häviät kuitenkin. Mieluummin sitten vaikka rinkiä, sanoisin.
EDH on alunperinkin moninpeli formaatti. Varsinaiset "liittoutumiset" ovat perseestä, jos niissä sovitaan koko peli alusta loppuun, mutta totta kai nyt sitä isketään, jolla on paras tilanne, koska hän on yleensä se suurin uhka sinullekin. Hetken hakkaamisen jälkeen joku muu nousee suuremmaksi uhkaksi ja häntä aletaan hakkaamaan, sellaista se on. Ei kannata alkaa whinee siitä, että "kaikki on vaa mua vastaa", koska sama tilanne tapahtuu taatusti pelin aikana useille henkilöille ja taatusti itsekin osallistut muiden pelaajien hakkaamiseen (niin ryhmässä kuin yksinkin) etkä vain istu kulmassa pelaamassa pasianssia.
EDH:ssa tämä tapahtuu vielä helpommin, koska alussa on kaikkien kenraalit näkyvissä, joten yleensä niistä uhkaavimpaan aletaan heti alusta asti laittaa suurinta painostusta, mutta se on osa peliä. Ringissä EDH on todella kuivaa, koska 21dmg kenraalilta riittää pelin lopettamiseen ja ringissä jokaisen kenraali uhkaa vain yhtä pelaajaa kerralaan, jolloin sen suorittaminen on joko liian helppoa tai lähes mahdotonta.

Poissa pyyhttu

Re: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #15 : 18.05.09 - klo 18:20 »
Lainaus käyttäjältä: jkk
1. Neljän tai viiden hengen pöytiä ajattelin. Isommissa tulee helposti liikaa odottelua.

2. Kaaosta toki.


Vähän menee offtopiciksi mutta postaan silti suositukseni tosta EDH:sta jos mitään merkkaa.

EDH kaaoksella (free-for-all) vie enemmän aikaa kuin "attack-on-the-left"-variantti. FFA tuo enemmän hyökkäysvaihtoehtoja yhden sijasta ja niitä casual-ympyröissä pelaajat ryhtyvät miettimään vasta oman kun on main phasen ländi pelattu. Ja kun kaikki vaihtoehdot on lopulta käyty läpi niin usein vaan todetaan: "emmä hyökkääkkään, sun vuoro." Ja jokainen moninpeliä harrastanut tietää että venailu vastaavissa tilanteissa on pahinta ja lisää vaan "onks se jo mun vuoro"-turhautumisia (ellei siis oo fiksu ja lataa pakkansa teemaksi flashmiehiä ja instantteja). Oletan kanssa että jatkuvaa kysymystulvaa aiheuttaa FFA:n Range of influencet, APNAP-order blockereiden julistamisessa/combat damagessa jne. Attack on the leftissä noita ei ole.

Riippumatta siitä päädyttekö kaaokseen vai attack-on-the-leftiin, niin suosittelen ehdottomasti 4 pelaajan pöytiä, kun se "viides pyörä" venyttää jo neljänkin pelaajan joskus turhan pitkiä pelejä entisestään. Johonkin 60 minuutiin per kierros kuitenkin tähdätään jotta pöydät vapautuu ja on sopivaa vaihtuvuutta? Lisäksi neljällä pelaajalla pystyy kokemattomampikin vielä hahmottamaan pöydän kun ne kaikki kortit ei oo tuttuja, ja globaaleja continous effectejä on siellä sun täällä.

Mulle tää on loppupeleissä ihan sama, mutta munatuntumalla sanoisin että 4 hengen pöydät, arvotut paikat, attack on the left, ja ei range-of-influencea lisää interaktioita noihin peleihin niin, että jokainen pystyy vielä hahmottamaan mitä pöydässä tapahtuu ja ei oo tylsää. Nämä siis omista multiplayer-kokemuksista.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Re: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #16 : 18.05.09 - klo 19:14 »
Lainaus käyttäjältä: jkk
1. Neljän tai viiden hengen pöytiä ajattelin. Isommissa tulee helposti liikaa odottelua.

2. Kaaosta toki.


Vähän menee offtopiciksi mutta postaan silti suositukseni tosta EDH:sta jos mitään merkkaa.

EDH kaaoksella (Free-for-All) vie enemmän aikaa kuin "attack-on-the-left"-variantti. FFA tuo enemmän hyökkäysvaihtoehtoja yhden sijasta ja niitä casual-ympyröissä pelaajat ryhtyvät miettimään vasta oman kun on main phasen ländi pelattu. Ja kun kaikki vaihtoehdot on lopulta käyty läpi niin usein vaan todetaan: "emmä hyökkääkkään, sun vuoro." Ja jokainen moninpeliä harrastanut tietää että venailu vastaavissa tilanteissa on pahinta ja lisää vaan "onks se jo mun vuoro"-turhautumisia (ellei siis oo fiksu ja lataa pakkansa teemaksi Flashmiehiä ja instantteja). Oletan kanssa että jatkuvaa kysymystulvaa aiheuttaa FFA:n Range of influencet, APNAP-order blockereiden julistamisessa/combat damagessa jne. Attack on the leftissä noita ei ole.

Riippumatta siitä päädyttekö kaaokseen vai attack-on-the-leftiin, niin suosittelen ehdottomasti 4 pelaajan pöytiä, kun se "viides pyörä" venyttää jo neljänkin pelaajan joskus turhan pitkiä pelejä entisestään. Johonkin 60 minuutiin per kierros kuitenkin tähdätään jotta pöydät vapautuu ja on sopivaa vaihtuvuutta? Lisäksi neljällä pelaajalla pystyy kokemattomampikin vielä hahmottamaan pöydän kun ne kaikki kortit ei oo tuttuja, ja globaaleja continous effectejä on siellä sun täällä.

Mulle tää on loppupeleissä ihan sama, mutta munatuntumalla sanoisin että 4 hengen pöydät, arvotut paikat, attack on the left, ja ei range-of-influencea lisää interaktioita noihin peleihin niin, että jokainen pystyy vielä hahmottamaan mitä pöydässä tapahtuu ja ei oo tylsää. Nämä siis omista multiplayer-kokemuksista.

Mua nyt vähän ihmetyttää että sä oletat EDH:sta kummallisia asioita vaikka olet formaattia itsekin pelannut, enkä muista että noita ongelmia olisi peleissämme tullut juuri esiin. Eli: Range of influencea ei EDH:ssa käytetä, hyökätä saa mihin haluaa (vaikka eri creatureilla eri pelaajien kimppuun) ja combat phase ei ole yleensä aiheuttanut mitään suurta hämmennystä. En myöskään usko että hyökkäyksen kohteen pohtiminen aiheuttaisi suuria ongelmia tai hidastuksia. Tervetuloa mukaan myös hitaammat tapaukset. Saa tulla pelaamaan vaikka ei hyökkäiskään, sun vuoro.

Pelaajat jaetaan 4 tai 5 pelaajan pöytiin riippuen siitä minkä verran pelaajia on paikalla ja minkä verran pöytätilaa saadaan. Jos paikalla on 9 pelaajaa niin ei varmaankaan ole tarkoituksenmukaista pistää sitä viimeistä jannua odottamaan että paikalle ilmestyy jostain lisää pelaajia tai että muut pelaajat tippuvat pois.

Mainittakoon vielä sellainen etikettiseikka, että EDH:ssä on tapana hoitaa mahdollisuuksien mukaan kaikki search-efektit sun muut siten, että muut pelaajat eivät joudu turhaan odottelemaan kun shufflailet pakkaasi. Siis esimerkiksi käytät fetchiländisi omalla vuorollasi sen sijaan että odottaisit sinua ennen vuorossa olevan pelaajan end of turniin.
« Viimeksi muokattu: 18.05.09 - klo 19:28 kirjoittanut jkk »
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa pyyhttu

Re: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #17 : 18.05.09 - klo 19:46 »
Nuo havainnot oli omasta paikallisesta playgroupista, joista kukaan ei ole peliä kauaa pelannut ja oletan myös edustavan hyvin Suomen casual-pelaajistoa, myös sääntöymmärrykseltään. Niihin ei kuulu Kostia tai level-3 tuomaria, valitettavasti. Ja haluan selventää että kirjoitin tuon ainoastaan sillä silmällä että kierrokset eivät veny liian pitkiksi. Ja mulle käy kuitenkin loppujen lopuksi kaikki variaatiot (kunhan siihen ei sisälly stasista ;-)

Lopetan tän offtopicin osaltani tähän. Mun pitää selvittää noi range of influencet sun muut EDH:n kohdalta, koska olemme käyttäneet mtg:n multiplayer-sääntöjä (comp. rules, kohta 600 eteenpäin) EDH:ssä, ja pelanneet siis isommalla porukalla (5 ja ylös.) Silloin nuo range-of-influencet sun muut ovat tuolla säännöissä olleet suosituksena ja toimineet omalla kohdallamme loistavasti. </offtopic>

Poissa HN IPPO

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #18 : 20.06.09 - klo 16:09 »
Mitäs dräftejä nämä sivudräftit sitten ovat, että tietää mitä pusseja ostaa?
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa jupu_

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #19 : 20.06.09 - klo 20:14 »
Johonkin tullaan kait sitten pelaamaan miten nuo figuilut menee päälle, riippuu ihan siitä mihin...

Poissa Kamulium

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #20 : 20.06.09 - klo 21:23 »
Highlander on siistiä, olen siinä mukana. Juhannuksen kunniaksi olen kohtuuton ja kirjoitan ajatukseni tähän; toinen Highlander viellä sunnuntaina olisi jees. :P
Sealediin osallistun, jos ehdin ehdottomasti.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #21 : 20.06.09 - klo 23:31 »
(Noniin, conin korttipelivastaava erosi yhtäkkiä tehtävästään. Minä rupesin sijaiseksi.)

Ropeconiin tuomariksi ilmoittautuneet huomio! Jos haluatte tilata Ropeconin työvoimapaidan, ilmoittakaa siitä minulle viimeistään huomenna! Lähettäkää mailia (jkknuuti (at) gmail.com), ilmoittakaa paidan koko sekä nimikointi (jos nimikoinnin haluatte). Hinta tulee olemaan 13-15 EUR.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #22 : 22.06.09 - klo 12:09 »
Vielä ehtii, jos joku paidan haluaa. Hop hop!
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #23 : 09.07.09 - klo 12:30 »
Korttipeli-infossa olisi tarvetta yhdelle työntekijälle. Ottakee yhteyttä jos kiinnostaa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Mizch

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #24 : 13.07.09 - klo 11:11 »
Ehkä hieman tyhmä kysymys, mutta: kauvan olet(tte) ajatellut että toi highlander turnee kestäis, näin about?


E: okei, kiitti vatuksesta!
« Viimeksi muokattu: 13.07.09 - klo 15:05 kirjoittanut Mizch »
Lainaus käyttäjältä: jkk
Ja nyt kun kaaosmato on postannut nokkelan leijonamakronsa, muilla on toivottavasti jotain järkevää sanottavaa aiheesta.


H/W

Poissa Lightstorm

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #25 : 13.07.09 - klo 13:15 »
Monta rundia HL:ssa tulee olemaan? Jos turnaus alkaa klo 17 se menee yön puolelle?

Poissa Chaosworm

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #26 : 13.07.09 - klo 13:16 »
Ehkä hieman tyhmä kysymys, mutta: kauvan olet(tte) ajatellut että toi highlander turnee kestäis, näin about?

Viime vuonna oli 47 pelaajaa ja kierrosaika oli 70 minuuttia. Tämän mukaan oli siis kuusi kierrosta jotka kestivät yhteensä 420 minuuttia = 7 tuntia, joka ei tietenkään ole millään tavoin eksakti lukema viime vuoden Highlanderista, mutta antanee jotain käsitystä siitä, miten pitkä turnaus on tulossa.
aka. Awaclus

Poissa pyyhttu

Re: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #27 : 13.07.09 - klo 13:33 »
Highlander tultanee pelaamaan tänä vuonna 60 min. kierrosajalla ja luultavasti 6 roundia. Loppukädessä pelaajamäärät ja turnausjärjestäjä määrittelevät tämän (Mozzam) mutta arvioisin ettei pelaajia tule yli 64:ää.

Edit: eee:n näppis kusee...
« Viimeksi muokattu: 13.07.09 - klo 13:36 kirjoittanut pyyhttu »

Poissa Mozzam

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #28 : 16.07.09 - klo 21:12 »
Voidaan pitää myös 50 minuutin rundeina. Todella vähän pelejä kestää kuitenkin 50-60 min, ne mitkä on menossa yli, menee myös (Saimu).

 - Jussi
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Nastaboi

Vs: Ropecon 2009: turnaukset
« Vastaus #29 : 17.07.09 - klo 12:20 »
Vaadin 60 minuutin kierroksia! Perustelu: aion pelata dekkiä, jossa on yli 40 hakuefektiä. Vaihtoehtoisesti vaadin avustajan käyttöön.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM