Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Forumin page titlet  (Luettu 2034 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kapek

  • Pääkaupunki
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • you know my decks don't lie
Forumin page titlet
« : 12.03.07 - klo 10:01 »
Itse kun tulee tabeja käytettyä välillä vähän suuremmissakin joukoin: hämää tuo forumilla käytetty page title joka on siis pelkkä threadin nimi. Esimerkiksi jos olen Magic Player Rewards threadissa, niin tabissa seisoo Magic Player Rewards. Jos olen threadissa Magic Workstation, tabissa seisoo Magic Workstation. Olen useammin kuin harvoin sulkenut sivun pois kun luulin klikkanneeni täällä kahdesti linkkiä ja hetkeä myöhemmin ihmetellyt forumin ruskeaa themeä, "ei tää nyt ihan magicthegathering.comilta näytä". Olenpa tyhmä ja kaikkea, mutta jos se ei ole kovin hankalaa muuttaa; page title muotoa "Vaihdetaan.net - ~thread~" olisi suotava.

.p

Poissa Polari

Vs: Forumin page titlet
« Vastaus #1 : 12.03.07 - klo 12:07 »
Eri mieltä. Jos joka tabiin tunkee eteen "Vaihdetaan.net - " niin silloin sitä threadin nimeä ei taas näe jos on vähänkään useampi tabi auki. Kai sitä nyt itse sentään tietää mitä tabeja on avannut mihinkin, eikä foorumisivuja varmaankaan tarvitse koko päiväksi tarvitse jättää auki.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa kapek

  • Pääkaupunki
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • you know my decks don't lie
Vs: Forumin page titlet
« Vastaus #2 : 12.03.07 - klo 12:42 »
Kuten yllä olevasta postistani näkee, kaikki eivät tiedä mihin ovat sivunsa avanneet.
Kyse ei ole myöskään siitä onko forumin sivu(t) auki koko päivän vai ei, enkä ymmärrä mistä tuon idean sait; vaan siitä että titlen takia menen sekaisin.
Luonnollisesti jos tälläinen page titlen muutos olisi Paha Asia muille kuin minulle, on semmoista kohtuutonta vaatia. Muilla sanottavaa?

Luulisin helposti saavan jopa tonne profiilin puolelle nappulan, josta tota vois togglailla.

.p

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Forumin page titlet
« Vastaus #3 : 13.03.07 - klo 13:16 »
Mielestäni nykyinen käytäntö on parempi, varsinkin jos sinulla on usea selainikkuna/tabi samaan sivustoon avoinna niin nykyinen käytäntö helpottaa oikean ikkunan löytämistä. Todennäköisesti useammin tulee vastaan tämä keissi kuin se että täällä on threadi jonka nimenä on sivusto jolla muutenkin parveillaan.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.