Manabase:8
Island4
Polluted Delta3
Watery Grave1
Swamp1
Academy Ruins2
Vault of Whispers4
Seat of the SynodAcademy Ruins pompauttelee vaikka EE:tä / Crypiä pakan päälle ja paniikissa sitten vaikka artinakkilandeja, ettei confidantista napsahda aina Tombstalker. Artinakkilandit sopii haettavaksi magella tai discardattavaksi
Thirst for Knowledgeen
Sedät:3
Dark Confidant2
Trinket Mage3
Tombstalker1
PsychatogConfidant ja
Trinket Maget pitää pyörän pyörimässä ja kuolee mielellään järkevästi, Stalkerit ja Togi tappaa
Artinakkipuoli:3
Chrome Mox3
Sensei's Divining Top1
Engineered Explosives1
Tormod's Crypt1
Pithing NeedleTätä ei varmaan tarvitse kummemmin selittää, löytyy perushyviä vehkeitä moneen tilanteeseen.
Meekstone olisi passeli, mutta sitten pitäisi tipauttaa
Tombstalkerit pois. Kumimoksilla ekan vuoron
Dark Confidant /
Counterbalance on maukas. Countertoppi confidantin kanssa on jo mauton.
Hokkuspokkus:3
Spell Snare2
Smother2
Ghastly Demise2
Echoing Truth2
Counterbalance3
Thirst for Knowledge3
Ponder3
CounterspellJa tässä on sitten se ongelma. Sitä haluaisi pelata hyviä spellejä niin pirusti, mutta ei osaa ikinä valita niitä oikeita. Ehkä sitten sidelle tai playtestien jälkeen mainiin eksyisi esim:
-
Ancestral Vision (Laputusta jo liikaa, confidantin kanssa Ponder imo parempi)
-
Fact or Fiction (Supervehje Stalkerin ja Togin kanssa, pakko yrittää jotenkin tunkea 1-2 näitä sisään)
-
Damnation (Ehkä sidetään sisään aggroa vastaan)
-
Duress (On se hyvä, mutta mitä pirua tuolta karsii
-
Remand (Pakko oli jotain counteria karsia)
-
Yixlid Jailer (Sidekamaa gravekikkoja vastaan)
-
Force Spike (Ehkä tuo Snare on kuitenkin parempi, kaikki pelaa spiken ohi aina)
-
Repeal (Ehkä halpa pomppu nostolla, ehkä ei.
Echoing Truth rysäyttää toksulaumat)
Siinäpä alustavaa pohdintaa. Playtestit alkakoot, mutta kertokaa ihmeessä jos Teillä on parannusehdotuksia / haukkuja / kehuja / ideoita / whatever
Kettu kuittaa.