Poromagia

Kirjoittaja Aihe: 4 Color Cascade Aggro  (Luettu 2366 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kick_me

4 Color Cascade Aggro
« : 23.05.09 - klo 09:46 »
Morjes! Tämmöstä ajatusta olen pyöritellyt pä(i)ssäni lähiaikoina, tykkäsin standard versiosta sen verta paljon että aattelin katsella minkälaista läjää tästä saisi Extendediin ja ennen kaikkea onko se pelattavissa.

Kertokaas mielipiteenne pakasta, suuret kiitostelut etukäteen!

Extended Deck -- Try-Out

Cascade Ramp v.1.0

Lands –  26

4 Wooded Foothills
4 Bloodstained Mire

2 Murmuring Bosk
4 Overgrown Tomb
3 Stomping Ground
3 Blood Crypt
4 Reflecting Pool
2 Temple Garden

Creatures – 26

4 Birds of Paradise
4 Noble Hierarch
3 Doran, the Siege tower
2 Wilt-Leaf Liege
3 Kitchen Finks
3 Anathemancer
4 Bloodbraid Elf
3 Eternal Witness

Spells – 9

3 Path to Exile
3 Maelstrom Pulse
3 Flame Javelin

Total – 61 Cards
« Viimeksi muokattu: 23.05.09 - klo 09:49 kirjoittanut Kick_me »

Poissa Delicious_Kake

Vs: 4 Color Cascade Aggro
« Vastaus #1 : 23.05.09 - klo 21:37 »
"Cascade" ei ole nimessä ehkä se olennaisin ja osuvin kohta. Myönnettäköön, että Cascaden potentiaali on suuri, mutta se on hieman sattumanvarainen tässä dekissä. Path tyhjään kenttään tai manafiksaaja Cascadella ei ole ehkä se suurin ilo, mutta Finksit ja Doran ovat iloisia yllätyksiä. Kurvi on siis mielestäni liian matala/ei hyödynnä Cascadea niin paljon kuin mahdollista. Muutoin rakenne näyttää aivan Rockilta (samoja miehiä, poistojen laatu), onko tämä tarkoituksellista? Mikäli kykenet, postaa pelituloksia dekin suorittamisesta. Olen hieman epäileväisillä mielillä tuon punaisen suhteen dekissäsi--valitsemasi kortit näyttävät käyttökelpoisilta, mutta luulen, että tämänkaltainen ramp-aggro pärjäisi ilmankin tuota spläshiä. Jos punainen/Cascade ei ole välttämätöntä dekissäsi, ehdottaisin Thoughtseizejen (Javelinien tilalle?) ja Loxodon Hierarchien (Punaisten miesten tilalle?) pelaamista. Mikäli punaista halajat noin kovaa, myös Terminatet ja kenties jopa Thought Hemorrhaget voisivat toimia. Huomaa Hemorrhagen synergia Thoughtseizen kanssa! ;)

Toivottavasti tuosta saa muutakin irti kuin "pelaa Rockia", sillä tarkoitukseni oli yrittää auttaa erikoisen idean kanssa.

-Kake