Poromagia

Kirjoittaja Aihe: U/W enkelitoken pakka  (Luettu 3673 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Temppi88

U/W enkelitoken pakka
« : 31.10.09 - klo 14:17 »
Mietin, että laitanko Casuaali-osastolle, mutta kun olen tällä dekillä turnauksissa pelannut ja jopa voittanut niin ajattelin laittaa tänne.

Land:
4x Glacial Fortress
9x Plains
9x Island

Poistoa:
4x Day of Judgment (pelaan tätä mielummin vaikka WoG:ssa on reggaus esto)
4x Path to Exile
3x Journey to Nowhere
3x Oblivion Ring

Counter:
4x Negate
4x Cancel

Muuta:
3x Luminarch Ascension
3x Isochron Scepter
3x Angel Song
3x Holy Day
2x Dawn Charm
2x Inkwell Leviathan (näiden tilalle pitää keksiä muuta)

Tein pakan aluksi ihan casuaalipeleihin. Kaverit pelaavat paljon otuksia ja siksi suuri poiston määrä. Tarkoituksena on siis saada Scepteriin kiinni Holy Day, Angel Song tai Dawn Charm. Sen jälkeen odotellaan Luminarchia, prevataan aina damage ja tehdään toksuja. Jos ei ole Scepteriä tai prevent taikaa noussut olen poistellut, counteroinut tai removannut kaverin otuksia. Inkwell Leviathanit ovat dekissä ihan huvin vuoksi. Niillä on kiva ajalle kunhan saa vain pöytään. Ne kyllä osoittautuivat turhiksi sillä taisin saada yhden niistä kerran pöytään turnauksen aikana.

Yhden vähän isomman Extended turnauksen olen tällä pakalla pelannut ja silloin kaatui vampyyrit, kalat ja pari muuta dekkiä.

Eniten ongelmia on tuottanut pelit polttodekkejä vastaan, mutta niistäkin olen jotenkin aina selvinnyt.

Ajattelinkin, että kannattaako mainissa pelata neljää DoJ:ta? Ja millaisen siden rakentaisi? Olen ajatellut polttopakkoja vastaan jos sidelle laittaisi Runed Haloja, Seth's Tigereita tai ehkä Meddling Mageja.

Muutakin palautetta ja neuvoja saa antaa. Kiitos.

EDIT: Pakka on hitaanpuoleinen, mutta niin sen on tarkoituskin olla. Ei siis ole tarkoitus tehdä siitä kovinkaan nopeaa. Olen pari peliä voittanut jopa dekkaamalla vastustajan. (Scepterissa Path to Exile ja removasin sen otuksia ja tietenki se etti sitten aina landin niin dekki tyhjeni lupaavaa vauhtia.)

Olisiko mitään järkeä pelata Archive Trappeja?
« Viimeksi muokattu: 31.10.09 - klo 14:59 kirjoittanut Temppi88 »

Poissa Johnny Quickdeath

Vs: U/W enkelitoken pakka
« Vastaus #1 : 31.10.09 - klo 14:44 »
Luminarchille voisit esimerkiksi pelata Idyllic Tutoria jotta saisit tämän voittokeinon useammin pöytään.

Ja yks hyvä fog-efekti on Pollen Lullaby ja sen mahdollisuus lamaannuttaa vihollinen kahdeksi vuoroksi. Meddling Maget on parempi pitää vaa sidellä.

Poissa Temppi88

Vs: U/W enkelitoken pakka
« Vastaus #2 : 31.10.09 - klo 14:56 »
Luminarchille voisit esimerkiksi pelata Idyllic Tutoria jotta saisit tämän voittokeinon useammin pöytään.

Ja yks hyvä fog-efekti on Pollen Lullaby ja sen mahdollisuus lamaannuttaa vihollinen kahdeksi vuoroksi. Meddling Maget on parempi pitää vaa sidellä.

Joo tota Tutoria vois harkita. Pollen Lullaby vois kans olla kätevä. Niitä voisin ainakin pari laittaa noiden Leviathaneiden tilalle.

Poissa IRIAD

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Team Paistikkaat
Vs: U/W enkelitoken pakka
« Vastaus #3 : 31.10.09 - klo 21:20 »
Mjeh, ettet olisi sattunut pelaamaan Seinäjoella kalapakkaa vastaan, silloin Sceptereissä taisi näkyä yhtä aikaa Pathi, Angelsong ja Negate...?
Lainaus käyttäjältä: Peikko
Experts say that it will close so many games that it has access to Glengarry leads.

Poissa Temppi88

Vs: U/W enkelitoken pakka
« Vastaus #4 : 31.10.09 - klo 22:48 »
Mjeh, ettet olisi sattunut pelaamaan Seinäjoella kalapakkaa vastaan, silloin Sceptereissä taisi näkyä yhtä aikaa Pathi, Angelsong ja Negate...?

Kyllä pelasin ja tiukkaa teki. Ongelmana taisi juuri olla, että en pelin alkuvaiheessa saanut Luminarchia pöytään. Täytyi yrittää poistoilla pitää kalat kurissa kunnes alko enkeleitä tulemaan :)

Poissa Eibon

Vs: U/W enkelitoken pakka
« Vastaus #5 : 18.09.11 - klo 13:54 »
kun kerran pelaat kepakkoa, niin laita silence deckiin, sillä yhdistelmällä saa osan vastustajista skuupaamaan kierroksella 2

Poissa yugular

Vs: U/W enkelitoken pakka
« Vastaus #6 : 18.09.11 - klo 20:32 »
On aika veikeän näköinen pakka  :P

Jäin vain kiinni tuohon DoJiin. Siis miksi pelaat sitä mieluummin? Eikö WoG ole lähes sataprosenttisesti suoraan parempi?
paupertothepeople.proboards.com

Poissa Rancid-

Vs: U/W enkelitoken pakka
« Vastaus #7 : 18.09.11 - klo 20:38 »
Jätkät hei, tässä necrottiin nyt kaks vuotta vanha pakkathreadi.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.