Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Modern Goblins  (Luettu 8907 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vilhis

Vs: Modern Goblins
« Vastaus #30 : 09.08.13 - klo 10:14 »
Tästä pitää ja saa olla mitä mieltä tahansa, itse olen tätä mieltä.

No ei kai se nyt mikään mielipidekysymys ole, että onko joku kortti hyvä vai ei? Se joko toimii hyvin, huonosti tai jostain siltä väliltä.

Kun kyseessä on swarmiaggro, niin en itse yhtään ihmettelisi, jos shared animosity olisi hyvä. Sehän on eräänlainen anthemefekti, jolla on potenttiaalia olla toisinaan vieläkin pöllömpi. Toisaalta se voi olla myös winmore, kuten Markku kommentoi. Vähän tuntuu siltä, että tää on sellainen asia joka ei selviä kuin testaamalla. En ole itse pakkaa pelannut, niin en aio myöskään sitoutua kumpaankaan kantaan. Mutta jos aikoisin tällä pakalla pelata, niin aivan varmasti vähintään kokeilisin miten animosity toimii.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Modern Goblins
« Vastaus #31 : 09.08.13 - klo 12:30 »
Hail Goblin!

Ei tuo yksi poweria lisää antava vehje kaikista hyökkäävistä mikään maailmoja kaatava lipuke ole ilman evaasiota. Ehdolla, että ukkelisi eivät sitä ajaessaan tienaa jonkun yksittäisen gobon kyvystä alustavasti.

Goblinit tiettävästi haluavat pelata intensiivisesti ja manasäästeliäästi, joten ainakin nopeasti katsottuna liittää se kaksoffina pakassa. Luultavasti tällöin kyseessä on ehkä casual puoleen elävä koostumus läjästä.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston