Poromagia

Kirjoittaja Aihe: UWR Midrange  (Luettu 2563 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa minics4

UWR Midrange
« : 03.09.13 - klo 21:14 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:27 kirjoittanut minics4 »

Poissa syfilisx

Vs: UWR Midrange
« Vastaus #1 : 03.09.13 - klo 21:39 »
Mielestäni tässä on vähän miksailtu UWR Control listoista & UWR Midrange listoista, silmään pistää lähinnä Cliquen puute ja Geistien läsnäolo vähän enemmän Control puolen listalta vaikuttavassa setissä. Itse pelaan kolmen Geistin midrangea ja siinä se tuntuu Remandien kanssa ihan kivalta, tässä en tiedä haluatko tapouttaa, vai haluaisitko esim. MD Pyroclasmia tms. ja Winconeina paukuttaisivat Colonnadet & Restot + burni & snapcasterit.
Sulla tais olla havella Thundermaw Hellkite, se on ihan jees sidekortti näissä tai jopa mainissa 1.

Poissa minics4

Vs: UWR Midrange
« Vastaus #2 : 03.09.13 - klo 21:42 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:26 kirjoittanut minics4 »

Poissa syfilisx

Vs: UWR Midrange
« Vastaus #3 : 03.09.13 - klo 21:45 »
Niih. Cliquessa on se bonari, että voit mennä vaan land go ja pelata asiat toisen vuorolla.

Poissa kurikka

Vs: UWR Midrange
« Vastaus #4 : 03.09.13 - klo 22:23 »
Täähän on sama dekki kuin maailmanmestarilla, paitsi että cliquet on vaihdettu geisteiksi. Kaippa se toimii (?), mutta en itse pidän cliquesta enemmän. Aika moneen asiaan häviää vuorolla 4 on the draw.

Poissa Vartijainen

Vs: UWR Midrange
« Vastaus #5 : 04.09.13 - klo 00:53 »
Cliquen juttu on se ETB-ability ja lento. En tiedä Geistien toimivudesta paikallisessa metassa, mutta niissä piilee riski mennä rikki, jolloin itse suosisin Cliqueja(jos minulla olisi vain varaa hankkia ne).