Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mono U budjetti Delver, Ninja, Snapcaster  (Luettu 5801 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MagicShack

Mono U budjetti Delver, Ninja, Snapcaster
« : 23.06.14 - klo 01:12 »
Hei

Olen kokoamassa budjetti pakkaa joka perustuu alkupelissä Delveriin, ja vielä toistaiseksi loppupeleissä stalker + pike yhdistelmään. Ihan aluksi painotan tuota budjetti asiaa. Olen melko aloittelija, eikä vielä aikomusta saati rahaa panostaa snapcastereihin, remandeihin saatikka fetcheihin. Ehkä sitten joskus, mutta ei nyt. Pakka sijoittuu johonkin keittiönpöytäpakkojen ja FNM conpetetive- pakkojen väliin. Tavoite olisi saada pelikelpoinen pakka, jolla voi pelata FNM:mässä. Tässä pakkalistaa:

Creaturet:
1x Augur of bolas
4x Delver of secrets
2x Invisible stalker
2x Omenspeaker

Instant/Sorcery
2x Dissolve
4x Mana leak
2x Echoing truth
4x Gitaxian probe
4x Serum visions
2x Telling time
1x Thought scour
4x vapor snag
2x Dismember

Land
2x Ghost quarter
17x Island
3x Faerie conclave[/card]

Artifact
3x Runechanters pike
1x Silver-inlaid dagger



Faerie Conclaveja en ole vielä päässyt koittamaan miten toimii, kun eivät ole tulleet.

Eli ekalla vuorolla Delveriä kentälle, mahdollisimman nopea muuttaminen Omenspeakerilla, serum visionilla tai jollain vastaavalla. Countereilla ja bounceilla suojelua. Loppupeleissä stalker ulos ja pike stalkerille. Tällä hetkellä pyrin tähän. Toinen vaihtoehto olisi Delver-Phantasmal Bear-Ninja of the Deep Hours- creturekantana. Tätäkin voisi koittaa, ei ainakaan noiden Bearien ja Ninjan hinnat ole mitään kovin suuria. Tulisikohan pakasta tehokkaampi näillä?

Artifact hatea hankinnassa, Steel Sabotagea nyt alkuun ja ehkä Hurkyl's recallia sitten joskus.

Tällä hetkellä kysymysmerkit pakassa: