Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

AlmsBeast ja yleistä keskustelua

<< < (7/8) > >>

mork:

--- Lainaus käyttäjältä: KudzuSmoker - 19.01.15 - klo 18:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Saimu - 19.01.15 - klo 18:12 ---Tässä nyt vielä kuva kirjekuoresta: etu, taka. Jos tämä jostain syystä ei ole AlmsBeastin käyttämä kirjekuori, sitten ollaan taas jännän äärellä.

Olen useamman vastaajan kanssa samoilla linjoilla, että neutraali palaute myöhästymisestä on täysin hyväksyttävää. Joskus se voi olla postista kiinni, mutta useimmiten ei. Tässä tapauksessa, jos postimerkki olisi leimattu ja näkyisi, että moka on postin, olisin varmasti antanut positiivisen palautteen.

Lisäksi mainittakoon, että lähetin AlmsBeastille ensin viestin tästä tapauksesta ja seuraavana päivänä totesin kaverin käyneen forumilla, mutta hän ei ollut vastannut mitään -> annoin palautteen.

--- Lainaus päättyy ---

Koita nyt ymmärtää hyvä mies, että jos pistät tavalliseen postilaatikkoon kirjeen, jossa on postimerkki niin niitä ei leimata. Omia lähetyksiäni ei ole lähes koskaan leimattu vaikka kauppoja on takana vaikka muille jakaa.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä kaikki kirjeet pyritään leimaamaan lajittelukeskuksessa ennen vantaalle lähtöä josta sitten lähtee muualle

Flyygeli:

--- Lainaus käyttäjältä: KukistajA - 19.01.15 - klo 20:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KudzuSmoker - 19.01.15 - klo 18:59 ---Koita nyt ymmärtää hyvä mies, että jos pistät tavalliseen postilaatikkoon kirjeen, jossa on postimerkki niin niitä ei leimata. Omia lähetyksiäni ei ole lähes koskaan leimattu vaikka kauppoja on takana vaikka muille jakaa.

--- Lainaus päättyy ---

Miten tähän threadiin vastanneilla ihmisillä luetun ymmärtäminen tuntuu olevan tasolla 1/10 would not bang?

Jos luet tuolta vähän aikasempia kommentteja, oli esitetty väittämä että kirjeeseen on kirjotettu lähettäjän tiedot. Näkyykö sun mielestä kuvissa lähettäjän tietoja kirjotettuna?

Sit mua myös kiinnostas tietää mistä mun postiluukkuun tälläset misprintit on ilmestyny? http://imgur.com/M7RzRJk

--- Lainaus päättyy ---
Nämä postin "leimauskäytännöt" ovat hieman tässä viime vuosina ilmeisesti muuttuneet: http://www.talouselama.fi/uutiset/saitko+kirjeen+jossa+postimerkkia+ei+ole+leimattu+yle+nain+posti+varoittelee/a2205666

mork:

--- Lainaus käyttäjältä: Flyygeli - 19.01.15 - klo 20:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KukistajA - 19.01.15 - klo 20:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KudzuSmoker - 19.01.15 - klo 18:59 ---Koita nyt ymmärtää hyvä mies, että jos pistät tavalliseen postilaatikkoon kirjeen, jossa on postimerkki niin niitä ei leimata. Omia lähetyksiäni ei ole lähes koskaan leimattu vaikka kauppoja on takana vaikka muille jakaa.

--- Lainaus päättyy ---

Miten tähän threadiin vastanneilla ihmisillä luetun ymmärtäminen tuntuu olevan tasolla 1/10 would not bang?

Jos luet tuolta vähän aikasempia kommentteja, oli esitetty väittämä että kirjeeseen on kirjotettu lähettäjän tiedot. Näkyykö sun mielestä kuvissa lähettäjän tietoja kirjotettuna?

Sit mua myös kiinnostas tietää mistä mun postiluukkuun tälläset misprintit on ilmestyny? http://imgur.com/M7RzRJk

--- Lainaus päättyy ---
Nämä postin "leimauskäytännöt" ovat hieman tässä viime vuosina ilmeisesti muuttuneet: http://www.talouselama.fi/uutiset/saitko+kirjeen+jossa+postimerkkia+ei+ole+leimattu+yle+nain+posti+varoittelee/a2205666

--- Lainaus päättyy ---
siksi sanamuoto "pyritään"
koska niitä kyllä pääsee suht runsaasti läpi (en tiedä tilastoja mutta luulisin että jopa 1-2% kulkee leimaamattomina)

kaMeli85:
Asia ei minulle kuulu, enkä halua syyttää ketään mistään, mutta koska on hauska leikkiä salapoliisia niin:
A ja B asuu samassa suurkaupungissa
A on toivonut kortit pikaisesti
B ei oo muistanu laittaa ajoissa postiin
A kyselee perään kun ei kuulu
B "vittu perkele unohdin.. no selkeesti postin vika.."
B lykkii merkit kuoreen, jotta näyttää lähetetyltä ja vie ite kirjeen vastaanottajan laatikkoon.. toimitus nopein mahdollinen,  ei tarvii lähettäjän osotetta kun vie ite perille ja ei tuu postileimaa..

Tapaus ratkaistu.  =D joo älkää ottako tosissaan, oli tylsää ja huumorini on huonoa...

AlmsBeast:
Jaahas tulipahan tästä iso juttu. No thanks. Itse laitoin kortit ajoissa . Mistään postileimasta en tiedä mitään koska laitan aina vaihdot/myynnit itse postilaatikkoon omilla merkeillä yms. niin ei ole kyllä kukaan minun aikaisempi vaihto toveri alkanut mistään postileimasta näin isoa juttua tekemään. No jos laitatte sivua taaksepäin niin näätte sen mitä sanoin. Ei muuta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta