Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Abzan Company aka Hot CoCo. Complete Deck Guide.  (Luettu 3111 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bor


Poissa Delicious_Kake

Vs: Abzan Company aka Hot CoCo. Complete Deck Guide.
« Vastaus #1 : 26.05.15 - klo 20:48 »
"Kaikki asiat" on melko kunnianhimoinen ilmaus, vaikka kyllä mä tätä jo Primeriksi kutsuisinkin. Artikkeli antoi hyvän katsauksen eri tapoihin lähestyä Junk-Abzan -arkkityyppiä ja keskittyi yhteen kombo-orientoituneeseen varianttiin korttivalintoja myöten. Varsinkin sidetyssuunnitelma oli hyvää antia ja antoi käsityksen juurikin siitä, miksi tiettyjä kortteja haluaa erilaisissa match-upeissa sisään.

Poissa Kaitsu

Vs: Abzan Company aka Hot CoCo. Complete Deck Guide.
« Vastaus #2 : 26.05.15 - klo 21:32 »
"Kaikki asiat" on melko kunnianhimoinen ilmaus, vaikka kyllä mä tätä jo Primeriksi kutsuisinkin. Artikkeli antoi hyvän katsauksen eri tapoihin lähestyä Junk-Abzan -arkkityyppiä ja keskittyi yhteen kombo-orientoituneeseen varianttiin korttivalintoja myöten. Varsinkin sidetyssuunnitelma oli hyvää antia ja antoi käsityksen juurikin siitä, miksi tiettyjä kortteja haluaa erilaisissa match-upeissa sisään.

Pelkkä muotoseikka, mutta itse olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä ettei tämä ole Primer. Primerit ovat yleensä vielä kattavampia, koska niissä on vielä lisää informaatiota esim. aloituskäsistä joita kannattaa / ei kannata pitää, kuinka pelata tiettyjä matchuppeja (muutakin kuin sideboarding guide) ja interaktioita niin omien kuin nykymetan dekkien välillä joita ei huomaa välttämättä suoraan (tässä artikkelissa ainoa joka iski silmään oli että Wall of Rootsista ei kantsi välttämättä ottaa manaa, koska voi tällöin blokata Rhinoja). Deck techinä tää on kyllä erinomainen.

Poissa Bor

Vs: Abzan Company aka Hot CoCo. Complete Deck Guide.
« Vastaus #3 : 26.05.15 - klo 22:37 »
Wall of Roots tee monemaa kui Noblit.
Ja vain en voi pelaa Fulmi nopeammin...

Aloituskäsit ja pasjanssi, jos haluatte:
http://playtest.tappedout.net/abzan-company-v220/

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Abzan Company aka Hot CoCo. Complete Deck Guide.
« Vastaus #4 : 27.05.15 - klo 21:28 »
Voisiko jollain pienellä tasolla yrittää puhua ymmärrettävää suomenkieltä tai vaikka ees enkkua?!
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Bor

Vs: Abzan Company aka Hot CoCo. Complete Deck Guide.
« Vastaus #5 : 28.05.15 - klo 01:16 »
Ich kann nicht, bro! Millään kielellä. Hakuna Matata, Alakazam!

Poissa Bor

Vs: Abzan Company aka Hot CoCo. Complete Deck Guide.
« Vastaus #6 : 28.05.15 - klo 18:19 »
FAQ nummer eins und FAQ nummer zwei, .....drei, Polizei!