Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

Ongelmia poromagian kredutuskampanjan ja asiakaspalvelun kanssa

<< < (2/5) > >>

Lightstorm:
Toisaalta tuossa aika selkeästi mainitaan ehdot bonukselle: "Riittää kun laitat kredutuksen meille 14.6. - 21.06 välisenä aikana."

Toki ymmärrän pointtisi ja itsekin olen joskus missannut bonarit, kun vahingossa itse laittanut kredutuksen liian aikaisin.

Veronkierto:

--- Lainaus käyttäjältä: Lightstorm - 20.06.18 - klo 22:57 ---Toisaalta tuossa aika selkeästi mainitaan ehdot bonukselle: "Riittää kun laitat kredutuksen meille 14.6. - 21.06 välisenä aikana."

Toki ymmärrän pointtisi ja itsekin olen joskus missannut bonarit, kun vahingossa itse laittanut kredutuksen liian aikaisin.

--- Lainaus päättyy ---
Jos olisit ymmärtänyt pointtini olisit ymmärtänyt että nimenomaan se että mitä tarkoitetaan kredutuksen laittamisella tiettynä aikana oli sitä hämärää, kun itse oletin että mikäli sovimme kredutuksen tuolle ajalle ja tuon sen silloin poroille saan ne bonarit.

Hiski:
Omasta mielestäni on melko selkeää, että kredutus tuli laittaa virallisesti alulle mainittujen päivämäärien välisenä aikana, eli painaa sitä kredutuksen ”lähetä”-nappulaa aikaisintaan 14.6. klo 00.00.01. Se, että onko tällaisesta itsetehdystä kampanjasäännöstä sokeasti kiinnipitäminen yrityksen taloudellisten tai muidenkaan etujen mukaista on tietysti keskkusteluaihe erikseen, MUTTA teknisesti tapahtumaa tarkastellen mokausmittarin viisari osoittaa nyt kreduttajaa kohti, ei Poromagiaa.

Mainitsitko alunperin kredutuksen ohella, että meneehän nämä nyt 14. päivä alkavan kampanjan alle? Poromagia saa luultavasti jatkuvasti kredutuslistoja ja alkuprosessoi ne sähköisesti kredutus-sivuston ohjelman kautta. Voisin kuvitella, että kortteja jälkikäteen tarkastava henkilö ei ota kantaa muuhun kuin korttien kuntoon ja määrään, koska kredutusohjelma on tehnyt kaikki muut tarvittavat määrittelyt kredutuksen osalta.

mahonen:
Mulla on osuva esimerkkicase käynyt itselleni täysin eri alan firman kanssa ja täysin erilaisella asiakaspalveluasenteella. Ostin muutamaa vuorokautta ennen Black Fridayn alkamista vahvistimen eräästä suomalaisesta hififirmasta. Vahvistin oli lähetetty, mutta ei ollut saapunut vielä perjantaina kun BF-tarjoukset tulivat julki. Sama vahvistin oli tarjouksien joukossa n. 100€ halvemmalla. Lähetin asiasta s-postia ja n. tunnin päästä sain erotuksen tililleni. Näin toimii hyvä asiakaspalvelu.

//Roni

Rhianne:

--- Lainaus käyttäjältä: mahonen - 21.06.18 - klo 09:27 ---Mulla on osuva esimerkkicase käynyt itselleni täysin eri alan firman kanssa ja täysin erilaisella asiakaspalveluasenteella. Ostin muutamaa vuorokautta ennen Black Fridayn alkamista vahvistimen eräästä suomalaisesta hififirmasta. Vahvistin oli lähetetty, mutta ei ollut saapunut vielä perjantaina kun BF-tarjoukset tulivat julki. Sama vahvistin oli tarjouksien joukossa n. 100€ halvemmalla. Lähetin asiasta s-postia ja n. tunnin päästä sain erotuksen tililleni. Näin toimii hyvä asiakaspalvelu.

//Roni

--- Lainaus päättyy ---

Tää on aika yleinen käytäntö nykyään, mutta ei täysin verrattavissa kredutukseen. Erona on se, että jos olet tilannut tuotteen postilla, sulla on lain mukaan 14 päivää aikaa palauttaa se. Näin ollen olisit täysin vapaa palauttamaan tilaamasi kalliimman tuotteen, ja ostamaan uuden halvemmalla. Kaupat eivät halua näitä turhia palautuksia käsitellä, joten helpommalla pääsevät maksamalla erotuksen. Samalla tietenkin pidetään asiakastyytyväisyys korkeana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta