Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Hei! Vanhoja kortteja myynnisä kohta mutta apua tarvitaan  (Luettu 3432 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vanhauggo

Hei!
   
   Olen vanha pelaaja ja ajattelin nyt myydä kokoelmani. Tässä listauksessa myisin kokoelmaani kuulumattomia vanhoja hyväkuntoisi kortteja sarjoista
Antiques, legends, Dark ja ehkä jos löydän niin arabian nightista . Ongelma on että en löydä korttien arvoa edes ammattikauppiaiden sivustoilta.
Annan esimerkin dragon engine  on perus kortti mutta josta  kaikkista muista versioista löytyy hinta joitain kortteja en löydä ollenkaan. Olen käyttänyt tätä sivua:
https://www.cardkingdom (piste tähän väliin )com/mtg/mercadian-masques/squeeze-foil . Jätin tarkoituksella tuon kortin siihen koska sekin on myynnissä ja siitä voi tarjjota. Yksityisviestillä mieluiten.  Pidättekö koskaan huuto kauppoja vai tarviiko myyjän tietää isomman korttiläjän hinta varsinkin jos on harvinaisia kortteja eikä niitä ole ajatellut ihan kaupan viimeisellä hinnalla myydä?
 Muista korteistani teen isomman kokoelman kunhan lajittelen mutta myyn jo nyt pois jotain ylimääräistä. Lisäksi mulle suositeltiin card-market sivua mutta sekin näyttää olevan alhaalla. Onko muita sivustoja jolla voisin inventoida tuhansia kortteja? se on kynällä ja paperilla vähän liikaa.
Olkaa kilttejä auttakaa vanhaa gubbea.

Poissa TIM82

Vs: Hei! Vanhoja kortteja myynnisä kohta mutta apua tarvitaan
« Vastaus #1 : 28.03.21 - klo 13:04 »
Magiccardmarketin pitäis aueta tänään myöhemmin. Se lienee paras hintalähde euroissa, ja löytyy kyllä kaikki versiot. Kannattaa huomata että MCMn hinnoista sivusto ottaa 5% komissiota.

Jos huutokauppaa meinaat laittaa, ehkä huuto.net on ok alusta siihen ja vaikka linkki tänne...

Poissa Vanhauggo

Vs: Hei! Vanhoja kortteja myynnisä kohta mutta apua tarvitaan
« Vastaus #2 : 29.03.21 - klo 22:26 »
Tänään aamulla katoin jotain satunnaista ice agesista ja muitakin kortteja. Dark ritual oli 30$.
Pomppasin tuolillani muta tuniin päästä kun olim löytänyt 3 ice agen dark ritualia niin hinta olie tippunt takas 5 centtiin.

Poissa zoukka

Vs: Hei! Vanhoja kortteja myynnisä kohta mutta apua tarvitaan
« Vastaus #3 : 30.03.21 - klo 20:58 »
Kortin setillä ja kunnolla on valtava merkitys hinnanmuodostuksessa. Dark Ritual betasta maksaa 50 ylöspäin ja ice agesta juurikin tuon 5 senttiä :)

Poissa Vanhauggo

Vs: Hei! Vanhoja kortteja myynnisä kohta mutta apua tarvitaan
« Vastaus #4 : 26.04.21 - klo 04:39 »
Minä pistän pari korttia tänne myyntiin ja katson miten se menee. Ainakaan huuto.net ei ole hyvä paikka joskus oli.