Muu MTG > Poromagia

Artikkeli: FNM med Jelly 13.8.2010

<< < (2/2)

roussih:
Jees, nää on hyvää luettavaa. Lisää vaa kaikkee random mtg artikkeleita vaikka pro tour valmistautumisesta tjsp.

PerCinG:
Draftista sen verta, että 2 position päässä Tomista kummallakin puolella draftasi miehet monovalkoset pakat. Ja näköjään Siitosen Paulikin piti ekassa pelissä Fauna Shamaninsa pakassa.

Oli myös minulle toinen drafti ikinä. Ja tänäänhän tulee se kolmas sitten  ;D

Eskomi:
Jees, lisää vaan matskua. Porot tekevät paljon hyvää suomen MTG-skenelle, kiitos siitä!

Poromagia:

--- Lainaus käyttäjältä: Eskomi - 03.09.10 - klo 22:08 ---Jees, lisää vaan matskua. Porot tekevät paljon hyvää suomen MTG-skenelle, kiitos siitä!

--- Lainaus päättyy ---


Ja kiitokset kiitoksista. Hieno scene, ilo palvella!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta