Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Eventide-prereleaset Tampereella  (Luettu 4077 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Eventide-prereleaset Tampereella
« : 25.06.08 - klo 11:55 »
19.7. turnaus on täynnä. (16.7.2008)

Järjestän Tampereella kaksi Eventiden prerelease-turnausta kahtena peräkkäisenä lauantaina.

Aika: 12.7.2008 kello 10.00~17 ja 19.7.2008 kello 10.00~17.
Paikka: Tampereen teknillisen yliopiston sali SE203.
Hinta: 25 euroa, maksuvälineenä kelpaa vain käteinen.
Formaatti: Shadowmoor-Eventide -sealed.

Osallistujat saavat Shadowmoor- tournament packin ja kolme Eventide-boosteria, joista rakennetaan vähintään neljänkymmenen kortin pakka käyttäen vapaasti basic landeja. Landeja saa tarvittaessa lisää turnauspaikalta. Jokainen osallistuja saa myös prerelease-foilikortin, jota ei kuitenkaan saa käyttää pakassaan itse turnauksessa.

Molemmissa turnauksissa pelataan kuusi swiss-kierrosta, joiden jälkeen 4-2 tai paremmalla tuloksella saa boosteripalkintoja. Palkintoboosterit ovat Eventidea.

Turnauksiin täytyy ilmoittautua ennakkoon. Tämän voi tehdä vain ja ainoastaan sähköpostilla. Seuraavilla ohjeilla se käy helposti ja nopeasti.

1) Avaa käyttämäsi sähköpostiohjelma
2) kirjoita vastaanottajan osoitteeksi [email protected]
3) kirjoita otsikoksi Eventide
4) kirjoita varsinaiseen viestiin päivämäärä tai päivämäärät, jolloin haluat tulla pelaamaan
5) kirjoita varsinaiseen viestiin oma nimesi ja kaverisi nimi, jos haluat ilmoittaa hänetkin samalla.
6) Lähetä viesti.

En tarvitse tarinaa siitä, miten kesäsi on mennyt, vaan ainoastaan päivämäärät ja nimesi. Älä piilota näitä tietoja kohinan sekaan. Jos et saa muutaman päivän sisällä vastausta, on luultavasti jotain mennyt pieleen ja on syytä yrittää uudelleen. Laitan myös vastauksen, jos turnaus on jo täynnä etkä mahdu mukaan.

Etusijalla turnaukseen ovat ihmiset, jotka ovat aikaisemmin todella saapuneet turnauksiin, eivätkä pelkästään ilmoittautuneet huvikseen ja vieneet turhaan paikan turnauksesta. Paikkoja on rajallinen määrä, ja ne olisi mukava saada kaikki hyötykäyttöön. Ilmoita minulle ajoissa tuohon samaan sähköpostiosoitteeseen, jos et pääsekään tulemaan paikalle.

Turnauspaikka on TTY:n kätköissä, ja koulun ovet ovat lukossa. Tule seisoskelemaan harmaan Sähkötalon VTT:n puoleisen seinän sisäänkäynnin eteen, niin sinut päästetään jossain vaiheessa sisään. Oven vieressä lukee "ORC", ja se on samalla sivustalla kuin iso AGAn typpisäiliö.

Kampusalueen kartta.

Kysykää tässä ketjussa, jos jäi kysyttävää esimerkiksi siitä, miksi juuri sinunkin täytyy ilmoittautua sähköpostilla.

~jari
« Viimeksi muokattu: 16.07.08 - klo 09:39 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Eventide-prereleaset Tampereella
« Vastaus #1 : 30.06.08 - klo 21:50 »
Uppaus, että pysyy tärkeät infot näkyvissä. Molempiin turnauksiin vielä mukavasti tilaa jäljellä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Eventide-prereleaset Tampereella
« Vastaus #2 : 04.07.08 - klo 06:34 »
Molempiin turnauksiin on vielä kymmenkunta paikkaa jäljellä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Eventide-prereleaset Tampereella
« Vastaus #3 : 04.07.08 - klo 22:07 »
Ensimmäiseen prelluun on vielä muutama paikka, toiseen edelleen noin kymmenen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Eventide-prereleaset Tampereella
« Vastaus #4 : 07.07.08 - klo 18:05 »
Ensimmäisen viikonlopun prerelease on täynnä. Edelleen saa kuitenkin ilmoittautua sähköpostilla jonoon. Vastailen jonottajille, jos paikkoja vapautuu.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Eventide-prereleaset Tampereella
« Vastaus #5 : 10.07.08 - klo 13:29 »
Turnaukset ovat täynnä.
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Eventide-prereleaset Tampereella
« Vastaus #6 : 12.07.08 - klo 19:45 »
Jälkimmäiselle viikonlopulle on kaksi paikkaa vapaana.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!