Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Nimimerkki Sieni Oy  (Luettu 3807 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Genesis

Nimimerkki Sieni Oy
« : 18.06.09 - klo 18:09 »
Eli homma alkoi näin:

6.6.2009
Juuh. Mutta en Omista Tiliä eikä äiti tai kamut laita omaltaan joten Laitan Postin kautta korttien välissä Sen Rahan. laittaisitko Vielä Posti Osoitteen. Laitan Tulevalla viikolla ne rahat. Ilmoitan Kun Ne lähtee postiin. Antaisitko Vielä puhelin numeronkin mihin laittaa vielä viestiä Kun ne on lähtenyt. Koska en kerkeä käymään koneella viikolla paljoa. :)

Osoite:

xxx


Noh homma ok. Annoin osoitteen minne lähettää rahat vaikka vierastankin paljon tuota "rahat kuoressa" juttua. Ihan siksi että jos sattuu kirje repeämään tai katoamaan matkalla. Kyselin rahojen kohtaloa 13.6 eli viikko tuosta viestistä. 6. pv oli la joten siinä ehti pyöriä 5 arkipäivää joten postin pitäisi ehtiä suomen sisällä toimia tuossa ajassa. Vastauksena tuli että jotain yllättäviä menoja ja osoite hukassa. Laitoin osoitteen uusiksi ja jatkoin odottelua. Perään tulee viesti missä peruttiin osa kaupasta ja tämä vielä kävi mulle kun ei ollut kovin iso summa mikä hävisi tuosta. Tänään laitoin viestin ja kyselin rahojen kohtaloa kun on 9 arkipäivää jo kulunut kaupan sopimisesta (tämän viikon la olisi 2 viikkoa tullut täyteen). Tänään tuli viestiä ja ilmoitus että hän on kreikassa kesälomareissulla ja pappa betalar oli ostanut onnekkaan pussin mistä figure nousi. Ei näin. Ei todellakaan näin. Mikä siinä on niin hiton hankalaa ilmoittaa että ei ole kiinnostunut. Kyllä sen ymmärrän tavallaan että "jee nostin pussista sen mitä olin ostamassa" mutta ne rahat olisi ehtiny lähettää kahden viikon aikana varmasti jos hieman olisi kehdannut asian eteen vaivaa nähdä. Ei voi suositella oikein tätä nimimerkkiä missään merkeissä kenellekkään :/



Poissa Sieni Oy

Vs: Nimimerkki Sieni Oy
« Vastaus #1 : 18.06.09 - klo 18:14 »
Olisin ollut vielä halukas ostamaan ne mutta Maanantaina en olisiKerennyt rahoja laittaa. Että anteeksi vain.

Poissa Genesis

Vs: Nimimerkki Sieni Oy
« Vastaus #2 : 18.06.09 - klo 19:12 »
Olisin ollut vielä halukas ostamaan ne mutta Maanantaina en olisiKerennyt rahoja laittaa. Että anteeksi vain.

En kaiketiOle kiinnostunut enään. Olen juuri tällä hetkellä kreikassa lomilla. Kesäloma nääs. Anteeksi. ja pistä vain kommenttia jos Siltä tuntuu.Olen erittäin pahoillani.=/ Ja se miksi enään en ole kiinnostunut johtuusiitä että vanhempani ostivat minulle läjän pusseja ja munkitin sieltä tuon figuren.

Jännän äärellä ollaan.

Avautuminen jatku privassa:

Ihan sairaanmoinen kauppa/vaihto ongelma jos munkitan jotain pussista? Stana jos et olev huomannu et paljot haluaa Destiny:eit et ei ole mikään ongelma päästä niistä eroon?? Ja jos on nin vitun moinen hinku päästä niistä eroon niin hanki paperisilppuri.. >_>

Harmi kun en omista silppuria :/ Taitaa olla vielä toinen osa puoli käymässä äidin kielen kursseja perus koulussa . Mutta homma mun puolelta selvä.

Poissa jatoen

Vs: Nimimerkki Sieni Oy
« Vastaus #3 : 18.06.09 - klo 19:23 »
Olisin ollut vielä halukas ostamaan ne mutta Maanantaina en olisiKerennyt rahoja laittaa. Että anteeksi vain.

En kaiketiOle kiinnostunut enään. Olen juuri tällä hetkellä kreikassa lomilla. Kesäloma nääs. Anteeksi. ja pistä vain kommenttia jos Siltä tuntuu.Olen erittäin pahoillani.=/ Ja se miksi enään en ole kiinnostunut johtuusiitä että vanhempani ostivat minulle läjän pusseja ja munkitin sieltä tuon figuren.

Jännän äärellä ollaan.

Avautuminen jatku privassa:

Ihan sairaanmoinen kauppa/vaihto ongelma jos munkitan jotain pussista? Stana jos et olev huomannu et paljot haluaa Destiny:eit et ei ole mikään ongelma päästä niistä eroon?? Ja jos on nin vitun moinen hinku päästä niistä eroon niin hanki paperisilppuri.. >_>

Harmi kun en omista silppuria :/ Taitaa olla vielä toinen osa puoli käymässä äidin kielen kursseja perus koulussa . Mutta homma mun puolelta selvä.

No anna sille se Negatiivinen palaute kun se sitä haluaa...

Poissa Dargor86

Vs: Nimimerkki Sieni Oy
« Vastaus #4 : 25.06.09 - klo 22:35 »
Mulla kävi saman miehen kanssa ihan samanlainen tapaus. Olin vaan myymässä Chameleon Colossusta. Kaupat lyötiin lukkoon ja rahojen piti saapua kuoressa. Pari viikkoa taisi vierähtää ja hän lupasi pistää ylimääräistä tulemaan odotuksen takia ja miulle asia kelpasi. Tästä meni sitten jonkun verran aikaa ja sitten tuli viesti että ei tarvinnutkaan enää colossia kun oli saanut sen just boosterista. Mitään dokumenttia en tästä säästellyt enkä jaksanut mitään palautettakaan antaa, kun aattelin että näin todella on käynyt ja laitoin colossuksen takaisin myyntiin. Mitään kaunaa en tästä kanna, mutta aattelin tähän ketjuun lisätä tämän sen takia että jos joku oikesti haluaakin rahansa lapuistaan niin kannattaa olla varovainen tämän herran kanssa kauppaa käydessä.
Your suffering will be legendary - even in hell!
-Pinhead

H/W: http://mtgsuomi.fi/listat/Dargor86/hw/
O/M: http://mtgsuomi.fi/listat/Dargor86/om/