Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sininen Morph-pakka  (Luettu 3679 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eaglescout

Sininen Morph-pakka
« : 13.03.05 - klo 13:05 »
Ländit: (20)

Island x17
Saprazzan Cove x3


Olennot: (31)

Voidmage Apprentice x4
Willbender x4
Apprentice Wizard x2
Disruptive Pitmage x3
Echo Tracer x3
Timid Drake x1
Aphetto Runecaster x2
Master of the Veil x2
Chromshell Crab x3
Ixidor, Reality Sculptor x2
Quicksilver Dragon x3
Weaver of Lies x2


Enchantmentit ja artifaktit: (9)

Soothsaying x1
Iceberg x2
War tax x2
Dream Chisel x2
Neurok Stealthsuit x2


Joo eli tollasella kokoonpanolla on ny tullu pelattuu aika monta pelii ja hyvin on kestetty ja voitettukki sillon tällön :)
Eli pakan taktiikka on olla salaperäinen ja päästä yllättämään pahan paikan tullen.
Timid Draken syy pakassa on combon tehostajan osa, mikä menee näin:
mulla on pöydässä morphina Chromshell Crab, Weaver of Lies ja Master of the Veil sekä mikä tahansa olento, mut paras olisi Drake.
Selitys: käännän Crabin annan vastustajalle ylimääräisen olennon ja saan vaihdossa tehokkaamman takas, sit vaan Masterilla Crab taas morphiin ja sit Crabillä uusinta ja Weaverilla molemmat morphiin. Manaahan tässä kuluu mutta sitä ei olekkaan tarkoitus käyttää yhdessä vuorossa koko comboa. Drake astuu kuvaan siinä kohdassa kun Crab tulee esiin ja joudun antamaan olennon vastustajalle. Jos annan Draken niin se palaa minulle takaisin heti kun peliin tulee seuraava creature joten omat menetykseni on silloin +/- 0.
Parannus ehdotuksia saa antaa (paras olisi jos ei tulisi, ni se kertoisi pakan tasosta ;) ). Kritiikkiä kuunnellaan myös, kertoohan sekin pakasta paljon. Älkää sitten ehdotelko pakkaan mitään moxeja sun muita koska onhan tämä sentään casual puolella.

Nameless One

Joo
« Vastaus #1 : 14.03.05 - klo 13:50 »
Voihan tolla muutaman pelin jopa voittaakkin.
Itse taas ajattelin, että voisit tunkea sinne jotain kortteja, jotka tukee wizardeja, koska suurin osa morpheistasi on nimenomaan wizardeja.
Esim: Azami, lady of scrolls, patron wizard, ja tietenkin kaikkien rakastamaa countterspelliä, dream chisel vois mlös olla kova sana, supreme inquisitoriakin vois kokeilla,voidmage prodigy...
tämmöistä minä kokeilisin, mutta minulla ei ole kovin paljoa kokemusta
mtg:stä vielä, eli jos muilta tulee kommentteja, joissa sanotaan, että en osaa, niin usko heitä :D

Poissa Anssi

Sininen Morph-pakka
« Vastaus #2 : 15.03.05 - klo 21:22 »
Pelailin itsekin jotain Morph-viritelmää pari vuotta sitten, ainakin nämä olivat dekissä:

4 Aphetto Runecaster
4 Bonethorn Valesk
4 Dream Chisel
4 Skirk Marauder
4 Voidmage Apprentice
1 Krosan Colossus
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Eaglescout

.
« Vastaus #3 : 15.03.05 - klo 22:32 »
Nameless One - muuten hyvä tollaset wizardia tukevat kortit mut ku mun wizardit on välil face up ja sit taas välil face down ni ne tukevat heput ei oikeen toimi jos mulla on wizard face down. Tästä esimerkkinä Nameless One ;) (siis se kortti) oli kerran pakassa mut ei ollu kovin kiva ku välillä se oli ehkä jotain 6/6 mut sit pahan paikan tullen saatoikin heppu kutistuu 1/1 ja sitkös vastustaja nauratti :D .

Nameless One

HeH
« Vastaus #4 : 16.03.05 - klo 09:53 »
Joo näin taitaa asian laita olla, morphissahan ne taitaa suurimman osan ajasta olla, ainakin kun on master of veilsit ja weaver of liesit.

Poissa Dark Knight

joo
« Vastaus #5 : 16.03.05 - klo 12:25 »
Vedetääs nyt tällanen kysymys tähän väliin, että ketkä olis sitä mieltä, että tohon pakkaan pitäis lisätä vielä 1-2 Dream Chiseliä, ja jos niitä pitäis lisätä, ni mitä otettaisiin pakasta pois niitten tilalta?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Dark Knight

?
« Vastaus #6 : 05.04.05 - klo 13:06 »
Voisin vaikka nyt tässä vaiheessa ehottaa, että laittaisit tohon pakkaan vielä ainakin yhen Dream Chiselin, jotta sulla olis mahollisuus pelata Morpheja täysin ilmaiseksi.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."