Poromagia

Kirjoittaja Aihe: "Exalted" taginsa arvoinen käyttäjä  (Luettu 4588 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Genesis

"Exalted" taginsa arvoinen käyttäjä
« : 08.05.10 - klo 16:31 »
Noniin. Kun ei homma tunnu edistyvän mitenkään niin kokeillaan tätä kautta sitten. Eli sovittiin exaltedin kanssa vaihto / kauppa missä mulle tuli lappuja + rahaa ja toiseen suuntaan lappuja. Vaihto meni muuten ok mutta lähetin lappuja tavallaan kuuluivat kauppaan mutta sain niistä vain rahaa ja postitin ne samalla kun muutkin laput. Lähetin ensin suuremman läjän lappuja mistä sain itse laput takaisin mutta seuraava satsi mistä olisi pitänyt saada rahaa meni perille kanssa mutta rahoja ei näkynyt. Tässä kuvausta tapahtumista ->

Tuliko sun kortit jo?

Morjens, tänään saapui. Laitan sulle loput kamat huomenna tulemaan :) Saapuiko sulle tontut?

Tässä vielä läjä minkä laitoin menemään:

3x Propaganda
x hydroblast
2x llawan, cephalid empress
4x Standstill
2x wake thrasher
3x Back to basics

Hinnaksi sovittiin 46€ yhteensä. Ja päivähän oli 14.04.2010. Laitoin laput samana päivänä menemään ja sen jälkeen olen yrittäny saada rahoja tuolta päin. Mietin vähän myöhemmin että missä rahat viipyy mutta en kysellyt perään koska niillä ei niin kova hoppu ollut. Sain seuraavan viestin 19.4 seuraavan viestin:

Moi,

En ole saanut maksettua nuo kortit vielä kun mun liksa ei ole tullut tilille >:( En tiedä mistä kiikastaa mutta yritän selvittää asiaa, voidaan toimia nyt joko niin että 1) Lähetän sulle esim. nuo NO:t takaisin mitä saat helposti myyty muualle (saat pari euroa ikään kun vahingonkorvauksena) tai 2) Odotellaan vähän aikaa että saan elvitettyä tota palkkasotkua. Mulla on oma firma ja laskutan työstäni muutamalle asiakkaalle kuukausittain, rahat on aina aikaisemmin tullut täsmällisesti mutta jostain syystä nyt ei ??? Ilmoittele miten haluat menetellä

 - Micki

Mietin jo tuolloin että outoja asiakkaita kun ei rahat tule ajoissa? Noh odotin silti kärsivällisesti ja sanoin että en halua takaisin lappujani mitä olen myynyt vaan haluan rahat kiitos.

Ok, ilmoittelen. Pahoittelen tätä sotkua :-\

Moro, onko tietoa milloin saat laput maksuun? Olisi hyvä saada tääkin diili viimeisteltyä..

Lähetin tuon viestin 25.4 eli melkein kaksi viikkoa sen jälkeen kun olin postittanut laput. Ja vastaus tuli:

Ensi viikon aikana

Joo, kun sulla ei ole enään natural ordereita havella niin oletan että oot vaihtanut ne eteenpäin vaikka et ole maksanut niitä pois vielä.

Tässä vaiheessa ei ollut oikein mahdollisesta enään sanoa että laita laput takaisin, kun kerran ilmeisesti ne oli vaihdettu pois tai jotain oli tapahtunut kun eivät enään havella olleet. Sain vastauksen tuohon ja huonon lupauksen:

Joo vähän typerästi toimittu kyllä, toisaalta jos katsoo sitä vihtoa oiken tarkasiti niin nämä;

4x Standstill 22€ / setti
2x wake thrasher 6€ yht
2x esg 4€ (toinen taittunut mutta en huomaa itse etupuolelta sitä)
4x Thorn of amethyst 4
3x Back to basics 4,5€ / kpl

on ne mitä oikeasti on maksamatta ja ne on kaikki jäljellä. Hoidan joka tapauksessa sen maksun pois nyt ensi viikolla niin asia on poi päiväjärjestyksestä.

Jokatapauksessa on maksamatta ja siinä on kestänyt jo pari viikkoa. Eli hyvä jos saat ens viikolla ton hoidettua.

Tuo vastaus tuli 25.4. 30.4 pistin viestiä ja kyselin rahojen perään joidenka piti ilmestyä samalla viikolla mutta eivät näkyneet.

Joo vähän typerästi toimittu kyllä, toisaalta jos katsoo sitä vihtoa oiken tarkasiti niin nämä;

4x Standstill 22€ / setti
2x wake thrasher 6€ yht
2x esg 4€ (toinen taittunut mutta en huomaa itse etupuolelta sitä)
4x Thorn of amethyst 4
3x Back to basics 4,5€ / kpl

on ne mitä oikeasti on maksamatta ja ne on kaikki jäljellä. Hoidan joka tapauksessa sen maksun pois nyt ensi viikolla niin asia on poi päiväjärjestyksestä.

Eipä näy rahoja vielä. Mikäs mättää?

Samana päivänä tuli vastaus:

Rahat lähtee tänään, pistän 50€ niin saat vähän korkoa kun on kestänyt niin kauan.

Selvä juttu.

Ajattelin että vihdoin homma on kunnossa. Mutta ei. Pistin viestä menemään 5pv myöhemmin:

Rahat lähtee tänään, pistän 50€ niin saat vähän korkoa kun on kestänyt niin kauan.

Rahoja ei näkynyt äsken. Oletko msksanut ne niinkuin sovittiin pe?

Vastaus saapui jopa:

Sori näin sun viestin vasta nyt kun kuume on vähän rajoittanut halu olla koneella. Maksoin juu, rahat ois pitänyt olla sun tilillä aikoja sitten ??? Minäpäs tarkistan asian, eikö tämä "xxx-xxx, Mikko Jormanainen" on oikea tilinumero?

Kyllähän se pitäisi oikein olla. Voin vielä tarkistaa uusiksi mutta olen aika varma että rahoja ei näkynyt tänäänkään aamulla kun tarkistin..

Ylläri pylläri, rahoja ei näkynyt. Tuon jälkeen en ole viestejä saanut vaikka käyttäjä käynyt foorumilla eilen ja tänään 12.02. Ymmärrän jos ihminen on kipeenä mutta ei kai kuume voi estää maksamasta lappuja tilille? En itse ainakaan ole semmoisessa kuumessa ollut että en olisi voinut naputella pankkitunnuksia ja voinut copy-pastella vetää tietoja oikeisiin kohtiin ja klikannu "vahvista". Eli tässä nyt on mennyt 3vk ja 3pv. Alkaa pikkuhiljaa olla sen aikaa mennyt että rahojen olisi pitänyt tulla, minua ei liikuta se jos "asiakas ei maksa laskuja" vaan se että kaupat hoidetaan loppuun asti. Joten mikä on ylläpidon mielipide asiaan? Saisiko "hidas vaihtaja" vihdoin lipun banaanisaarille ennaltamäärättömäksi ajaksi? Sähköposti löytyy käyttäjälle joten sitä kautta saan itse hoidettua yhteydenpidon. Pahoittelen pitkää raporttia mutta laitoin kaikki olennaiset jutut ja juttu on kestäny sen verran pitkään että tarinaa tuli :/

Poissa Laava

Vs: "Exalted" taginsa arvoinen käyttäjä
« Vastaus #1 : 08.05.10 - klo 18:23 »
Poliisin juttusille vaan.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Genesis

Vs: "Exalted" taginsa arvoinen käyttäjä
« Vastaus #2 : 08.05.10 - klo 19:47 »
Poliisin juttusille vaan.

Näin tuossa on varmaan tehtävä kun tyyppiin ei saa yhteyttä ja muutenkin tuntuu ontuvan nuo lupaukset. Saiskos vielä muita moderaattoreilta kommenttia tuosta banaanin työntämisestä kurkkuun?

Poissa Hopo

Vs: "Exalted" taginsa arvoinen käyttäjä
« Vastaus #3 : 09.05.10 - klo 11:13 »
Ihan näin kommenttina tähän vaihtokäyttäytymisbännäilyyn: Ymmärrättekö, että bännäämällä aktiivisen vaihtajan aiheutatte mahdollisesti suunnatonta harmia niille, kellä sattuu olemaan ns. vaihto kesken bännätyn kanssa? Viette pois mahdollisesti ainoan kommunikointiväylän vaihtajien väliltä. Tämä ilmiselvä ongelma ei jotenkin ole tavoittanut päättäjiä. Miettikää ja toimikaa siten, että ette vahingoita muiden toimia. Tämä koskee kaikkia käyttäjiä, ei vain tämän ketjun asiakkaita.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Genesis

Vs: "Exalted" taginsa arvoinen käyttäjä
« Vastaus #4 : 09.05.10 - klo 11:42 »
Ihan näin kommenttina tähän vaihtokäyttäytymisbännäilyyn: Ymmärrättekö, että bännäämällä aktiivisen vaihtajan aiheutatte mahdollisesti suunnatonta harmia niille, kellä sattuu olemaan ns. vaihto kesken bännätyn kanssa? Viette pois mahdollisesti ainoan kommunikointiväylän vaihtajien väliltä. Tämä ilmiselvä ongelma ei jotenkin ole tavoittanut päättäjiä. Miettikää ja toimikaa siten, että ette vahingoita muiden toimia. Tämä koskee kaikkia käyttäjiä, ei vain tämän ketjun asiakkaita.


Kyllä tämäkin kävi jo mielessä aiemmin ja olin siihenkin varautunut. Löytyy sähköposti mistä tavoittaa kyseisen käyttäjän minkä kautta voisi suorittaa keskeneräiset jutut pois..

Poissa Saimu

Vs: "Exalted" taginsa arvoinen käyttäjä
« Vastaus #5 : 09.05.10 - klo 20:09 »
Ihan näin kommenttina tähän vaihtokäyttäytymisbännäilyyn: Ymmärrättekö, että bännäämällä aktiivisen vaihtajan aiheutatte mahdollisesti suunnatonta harmia niille, kellä sattuu olemaan ns. vaihto kesken bännätyn kanssa? Viette pois mahdollisesti ainoan kommunikointiväylän vaihtajien väliltä. Tämä ilmiselvä ongelma ei jotenkin ole tavoittanut päättäjiä. Miettikää ja toimikaa siten, että ette vahingoita muiden toimia. Tämä koskee kaikkia käyttäjiä, ei vain tämän ketjun asiakkaita.


Katsoppa ylläpidon toimintaa täällä. Tämä taitaa olla yleinen tapa. Kyllä sinä tässä olet pihakustaa ja voisit miettiä asioita, ennen kuin postaat tänne ylläpidon haukkumista.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Genesis

Vs: "Exalted" taginsa arvoinen käyttäjä
« Vastaus #6 : 11.05.10 - klo 18:46 »
Rahat saapui aamulla tilille eli aikaa meni 3vk ja 6pv. Tosin pääasia että raha ja laput vaihtoi omistaa vaikka siinä kestikin :/ Joutaa lukkoon mun puolesta tämä.