Sinänsä mielenkiintoista, minkä ikäisiä tänne kirjoittaneet käyttäjät tuntuvat keskimäärin olevan. Paljon ainakin vaikuttaisi löytyvän jo vakiintuneita suunnilleen kolmikymppisiä.
Mutta joo, itse olen juuri päässyt teiniydestä eroon täyttämällä 20. Ei sillä, monien mukaan kyllä olen edelleenkin ihan teinigootti-emo, mitä vain - you get the point (Varsinkin, jos satutte vilkaisemaan kuvaani siinä toisessa topicissa. Normaalisti tosin pukeuidun paljon mustemmin.) Olen harrastanut erilaisia nörtteilyjä ala-asteen lopulta. Silloin figuja, yläasteelta lähtien pöytäroolipelejä, silloin tällöin on tullut larpattua, lukion aikoihin taisin aloittaa Yu-Gi-Oh!:n ja Magiciin olen päätynyt yliopiston fuksivuotenani (kuten myös competitiveen Pokemonien treenaamiseen). Siis vajaa puoli vuotta sitten. Nörtteilyn lisäksi nautin eksentrisestä pukeutumisesta, ajattelumallien kyseenalaistamisesta (minkä suhteen olen oikealla alalla - nimim. filosofian opiskelija, Jyväskylä) ja rajua diskoissa heilumista. Vaikka olen hieman bilehile aina, kun mahdollisuus saapuu, en juo lainkaan alkoholia, vaan pidän tunnelmaa yllä kofeiinin voimalla. Olen vannoutunut ateisti ja tiedollinen fallibilisti, eli en usko minkään täydelliseen varmuuteen. Toki se koskee myös Jumalan olemassaolemattomuutta, mutta olen valmis hyväksymään kantani irrationaalisuuden, koska yhtä kaikki pidän sitä varmempana kuin oletusta yliluonnollisen olemassaolosta. Tosin, jos jumaluutta käsitellään esimerkiksi feuerbachilaisittain, olen valmis hyväksymään myös uskovaisen kannan sinänsä järkevänä.