Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Vaihto alkoi Akspeen kiinnotuksesta kahta Bitterblossomia kohtaan, joiden hinnasta emme pÀÀsseet yhteisymmÀrrykseen. PitÀÀkseen vaihtoa yllÀ hÀn koetti löytÀÀ minulta muita kortteja, mutta se meni vÀÀntÀmiseksi eikÀ siitÀ mitÀÀn tullut. Vaihto oli vÀhÀllÀ kaatua, mutta sain pelastettua tilanteen löytÀmÀllÀ hÀnelle Flooded Groven, joka paransi vaihtoa "valovuosilla eteenpÀin".
Vaihto kuitenkin valmistui verkkaisesti erinÀköisten lÀhinnÀ minusta johtuvien syiden takia kunnes sain asiani hoidetuksi ja Akspee pisti kortit postiin.
Kortit saatuani valitin toisen tÀrkeÀnÀ pitÀmÀni Emerald Medallionin kunnosta, josta syntyi ikÀvÀ riita, koska Akspee itse piti korttia hyvÀssÀ kunnossa. Riidan pÀÀtteksi Akspee kuitenkin osoitti tehneensÀ vaihdon aikana paljon myönnytyksiÀ minulle ja lisÀksi hÀn oli hyvin kÀrsivÀllinen hidasteluistani huolimatta, jolloin tajusin itse mokanneeni koko homman aloittamalla tÀysin turhan riidan. Kaiken huippuna hÀn myönsi saaneensa ajat sitten tarvitsemansa Flooded Groven, mutta halusi saattaa vaihdon loppuun, jotta saisin tarvitsemani Emerald Medallionit, joista kiitin valittamalla.
Akspee oli koko vaihdon aikana asiallinen, kÀrsivÀllinen, joustava ja erittÀin epÀitsekÀs antaessaan pÀÀlliskaupan joukossa kaverilleni tÀrkeÀn Mesa Enchantress -setin. HÀn hoiti vaihdon oikein hyvin. Minulla sen sijaan olisi ollut parantamisen varaa. En taas vaihteeksi ajatellut.
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System