Poromagia

Kirjoittaja Aihe: M10 - spoilers  (Luettu 42464 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Alesi

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #30 : 02.06.09 - klo 12:49 »
Yhdyn Kaottiseenmatoon

Poissa Delicious_Kake

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #31 : 02.06.09 - klo 13:12 »
Ja Kaoottinenmato vain ilmaisi, ettei kombo jyrää formaatteja deckcheckin mukaan. Enhän minä väittänyt että jyräisikään, vaan pyysin perustelemaan aiempaa väitettäsi Cascade Swansiin liittyen, eli miksei kyseinen dekki toimi. Lisäksi olet ristiriidassa itsesi kanssa:

Plääh. Nyt kiinnostaa vielä vähemmän pelata Standardia. Miksei Standardissa voi olla jotain komboa? Sais vähän eloa siihenkin formaattiin...

EDIT: Juu eipä tuo minua liikuta, vaikkei Standardiin tulisikaan mitään comboja, koska siellä on jo Devoted Druid + Quillspike, ja se on ainoa combo jota itse aion siellä pyörittää.

Yhdyn Kaottiseenmatoon

Mielestäsi siis type kakkonen ei kiinnosta kombojen vähyyden takia, mutta ei liikuta vaikkei niitä tule enempää? Luulen että yhdyit mielipiteeseen hieman nopealla lukemisella, joten perustele nyt omin sanoin mielipiteitäsi. Vai yhdytkö Chaoswormin postiin siksi, etteivät kombot omista turnausskenejä? Onko sillä omalla suosikkipakkatyypillä sitten aina voitettava että pelaaminen on sen arvoista? Lopuksi: miksi nostit esille kombo-aiheen? Käsittääkseni nuo M10-spoilerit/muu info eivät ole sotineet kombojen mahdollista tulemista vastaan, vaikka setti aiotaan ilmeisesti painaa kohtuullisen aloittelijaystävälliseksi ja näin ollen helpostipelattavaksi. Jälleen kerran, korjatkaa jos olen väärässä.

-Kake

Poissa teemuhy

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #32 : 02.06.09 - klo 16:45 »
Minä olen aina ollut sitä kastia, jonka mielestä kombopakat ovat tylsiä ja mtg:n paras kombo on mountain + lightning bolt :)

Jos on tuota mieltä, niin kai sitä sitten kombopakat on tylsiä.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Rancid-

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #33 : 02.06.09 - klo 16:46 »
Mun mielestä Magicin paras kombo on Mishra's Workshop + Trinisphere.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Elwood

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #34 : 02.06.09 - klo 22:59 »
Mun mielestä tää on partiksen paras kombo-ketju.

Poissa Delicious_Kake

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #35 : 03.06.09 - klo 10:24 »

Mun mielestä tää on partiksen paras kombo-ketju.
Olipa näin lähellä etten sanonut tuota jo eilen. Voitaisiin palata aiheeseen tai jättää threadi kellumaan omaan rauhaansa. Itseäni tuossa uudessa setissä kiinnostaa dualien laatu, sillä lupaus täysin uudenlaisesta syklistä antaa paljon arvailun varaa. Tuleekohan näistä vain t2-kelpoisia, vai olisiko dualeissa tarpeeksi potkua vanhempien formaattien puolelle?

-Kake

Poissa Chaosworm

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #36 : 03.06.09 - klo 11:43 »

Mun mielestä tää on partiksen paras kombo-ketju.
Olipa näin lähellä etten sanonut tuota jo eilen. Voitaisiin palata aiheeseen tai jättää threadi kellumaan omaan rauhaansa. Itseäni tuossa uudessa setissä kiinnostaa dualien laatu, sillä lupaus täysin uudenlaisesta syklistä antaa paljon arvailun varaa. Tuleekohan näistä vain t2-kelpoisia, vai olisiko dualeissa tarpeeksi potkua vanhempien formaattien puolelle?

-Kake
Kivuton dual T2-formaatissa tarkoittaa jotain seuraavista (preferoitumisjärjestyksessä)

1. Muu järkyttävä throw-back, vaikka CIPT, uhraa/discardaa jotain ja ei BLand -tyyppiä
2. BLand -tyypitön normidual - ovathan jo Filtterit aika lähellä tätä (tosin aika kaukanakin), voisi olla mahdollista mutta epätodennäköistä
3. A/B/U/R Dualien reprinttaus + järkyttävät non-basic land vihat settiin (eli jos edellinen oli epätodennäköinen, mitä tämä sitten on?)
aka. Awaclus

Poissa Uthen

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #37 : 03.06.09 - klo 12:39 »
Lainaus
Kivuton dual T2-formaatissa tarkoittaa jotain seuraavista (preferoitumisjärjestyksessä)

1. Muu järkyttävä throw-back, vaikka CIPT, uhraa/discardaa jotain ja ei BLand -tyyppiä
2. BLand -tyypitön normidual - ovathan jo Filtterit aika lähellä tätä (tosin aika kaukanakin), voisi olla mahdollista mutta epätodennäköistä
3. A/B/U/R Dualien reprinttaus + järkyttävät non-basic land vihat settiin (eli jos edellinen oli epätodennäköinen, mitä tämä sitten on?)

Oma veikkaukseni uudeksi kivuttomaksi landiksi on kyllä dual, jossa on sitten discardaa landi kädestä throw-backkinä. Yksi jatkuvasta 8 kortista on varmistunut olevan Nightmare jonka en uskonut tulevan. Mitkä ovat siis muut 7 korttia ja hekentääkö tämä WoG:n mahdollisuuksia ? Kingiä pidän kyllä jatkuvana mutta tuo WoG on kyllä täysi arvoitus.

Edit: Tuli liikaa lainauksia mukaan.
Edit: Väärä nimi pois lainauksista kun ainoastaan nimi jäi
« Viimeksi muokattu: 03.06.09 - klo 18:05 kirjoittanut Uthen »

Poissa Delicious_Kake

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #38 : 03.06.09 - klo 13:22 »
Hieno lainaus, Uthen ;) Mun signaushan se sinne alas jäi vaikka muu teksti oli Chaoswormin sormista. Omat veikkaukseni voisivat olla nonbasictype -dualit, jokin discard-drawback tahi sitten Wizards sahaa silmään ja printtaa jonkin Future Sightin dualeista syklinä. Grove-tyyppiset dualit olisivat mielestäni erittäin pelattavia, ja näiden ilmestyminen olisi mielestäni enemmän kuin suotavaa. Täytynee odottaa hyviä spoilereita tai heinäkuuhun saakka..

-Kake

Poissa Sicktoid

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #39 : 03.06.09 - klo 15:25 »
Sitä paitsi, olet sitä mieltä, että combo on tylsää siksi, ettet itse pelaa sitä. Juu, sitä vastaan on tylsä pelata, mutta itse combolla pelaaminen on äärimmäisen hauskaa, koska se on vaikeampaa kuin mikään muu tyyppi - etenkin aggro on helppo.

Vielä pakko jatkaa, kun tuli niin provosoivaa tekstiä: Olen kyllä pelannut komboa ja minusta se on näistä kolmesta se tylsin arkkityyppi. Joka peli menee samalla tavalla ja jos ei mene, niin häviät. Jännää... Minusta aggro on kaikista deckkityypeistä ollut loppujen lopuksi se kaikkein vaikein, sillä sen kanssa jokainen lepsu blokki, munaus ja virhearvio sattuu ja pahasti. Muttei tästä sen enempää.

EDIT: Jos vielä siihen aiheeseenkin jotain: Toivoisin, että M10 tuo mukanaan jotain hyvää land tutorointia. Itse pelailin standardia aktiivisesti viimeksi Kamigawa / Ravnica aikoihin ja minusta on jotenkin masentavaa kerta toisensa jälkeen todeta, että nyky stanun käyttökelpoisin ländin haku on tylsä Rampant Growth. Kodama's Reachin tai Sakura-Tribe Elderin reprintti olisi positiivinen yllätys. Itse en oikein ikinä ole tykännyt manakiihdyttää creatureilla, niiden haavoittuvaisuuden takia :/
« Viimeksi muokattu: 03.06.09 - klo 15:42 kirjoittanut Sicktoid »

Poissa Sigu7

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #40 : 03.06.09 - klo 15:39 »
Hieno lainaus, Uthen ;) Mun signaushan se sinne alas jäi vaikka muu teksti oli Chaoswormin sormista. Omat veikkaukseni voisivat olla nonbasictype -dualit, jokin discard-drawback tahi sitten Wizards sahaa silmään ja printtaa jonkin Future Sightin dualeista syklinä. Grove-tyyppiset dualit olisivat mielestäni erittäin pelattavia, ja näiden ilmestyminen olisi mielestäni enemmän kuin suotavaa. Täytynee odottaa hyviä spoilereita tai heinäkuuhun saakka..

-Kake

Minä itse pelkään, että nuo "lifegain" landit tappavat aggrot ja parantavat jo muutenkin kovaa controllia. Ainakin kaikista nopein aggro varmaan kuolee. Minusta kaikista paras olisi jos sama vanha pain landi cycle tulisi uudelleen.

Poissa JunioRcmf

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #41 : 03.06.09 - klo 16:00 »
Minusta kaikista paras olisi jos sama vanha pain landi cycle tulisi uudelleen.
Näin ei tule tapahtumaan, koska:
There has been some speculation as to which set of existing dual lands will be in the next core set, and the answer may surprise: none of them. We wanted to make a cycle of powerful dual lands that risk-averse newer players would like, which meant coming up with something that didn't involve losing life. Sorry, painlands, fetchlands, and Ravnica duals. Trust me, the new ones are awesome!
Eli life lossia/damagea ei niistä ainakaan tule saamaan. Dualit ilman basic land typejä olisivat mielestäni mahdollisia, koska ne olisivat pelattavia, mutta eivät liian voimakkaita, koska niitä ei voisi esimerkiksi fetchailla.
Myös Nimbus Maze cycle olisi myös mahdollinen.

Poissa ScoopArt

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #42 : 03.06.09 - klo 17:44 »

There has been some speculation as to which set of existing dual lands will be in the next core set, and the answer may surprise: none of them. We wanted to make a cycle of powerful dual lands that risk-averse newer players would like, which meant coming up with something that didn't involve losing life. Sorry, painlands, fetchlands, and Ravnica duals. Trust me, the new ones are awesome!

Eikös tuossa nimenomaan sanota että vanhoja dualeja ei tulla näkemään? Siksi en elättele toiveita nähdä reprinttejä vanhoista dualeista, toivotaan että ne uudet ovat edes kohtalaisia.

Poissa Farseer

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #43 : 03.06.09 - klo 17:51 »
WotC on ollut lausunnoissaan aina sen verran epätarkka että jokin Future Sightissa nähdyistä ländicycleistä voisi olla tulossa. Tuossa sanotaan "as to which set of existing dual lands will be in the next core set, and the answer may surprise: none of them", eli siinä sanotaan että yhtään olemassaolevaa landicycleä ei ole tulossa, mutta esimerkiksi River of Tears-cycle voisi hyvinkin tulla koska siitä on vasta julkaistu yksi osa. Toisaalta jo spekuloitu "duali ilman basic land-typejä" voisi olla tulossa.

Anyways, tuon ländicyclen hinta lienee melkoisen korkea SM-kisoja edeltävänä perjantaina kun setti ilmestyy mikäli ne ovat yhtään pelattavia. Eventide oli sentään pieni setti ja siinä oli muutakin hyvää. Tähän mennessä setissä ei ole vielä mitään uusia selviä raharareja tulossa (planeswalkeritkin on jo printattu Lorwynissä ja yhtä lukuun ottamatta Duel Deckeissä kunhan Lilianat ja Garrukit tulevat pihalle kesäkuussa), vaikka Golden Lotus aiheuttaakin voimakkaita tunteita.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #44 : 06.06.09 - klo 15:34 »
Palataanpa vielä tuohon mekaniikkojen höysteisyyteen eli flavoriin sen verran, että sille on kyllä muitakin perusteita kuin tarinaulottuvuuden tuominen peliin ja siten "nuorison" houkuttelu. Ytimekkäiden ja jotenkin pelimaailmaan liittyvien (diegeettisten) termien käyttö auttaa pelaajia hahmottamaan mekaniikan toimintaa ja muistamaan asiat helpommin. Asiasta on aikoinaan tarinoinut esimerkiksi Matt Cavotta: http://www.wizards.com/magic/Magazine/Article.aspx?x=mtgcom/daily/mc1 . Vaikka Mattin henkilöstä olisi monenlaista mieltä ja vaikka mies vetääkin homman liikaa yli rajan toiselle puolen, kyllä tuossa on järkipuhettakin mukana.

Onhan höysteistä terminologiaa muissakin lajeissa: shakissa lyödään, uhrataan, tornitetaan; pesäpallossa haavoitutaan ja poltetaan; laivanupotus on konkretisoitu meritaisteluksi, vaikka siinä voitaisiin ihan hyvin vain puhua eri pituisista möhkäleistä koordinaatistossa. On helpompi sisäistää, että lentävää miestä ei voi blokata maaukolla kuin että nimetään tukku ominaisuuksia vaikka "evasion ability A-E" (flying, trample, landwalk, fear, shadow) ja sitten yritetään muistella, mitäs kukin näistä tekikään.

Tämän siis on tarkoitus osoittaa osassa kirjoittajista esiintyvä ajatus siitä, että tarina-aspektiin liittäminen olisi pahasta, vääräksi ainakin puhtaimmillaan: ilman minkäänlaista höysteterminologiaa tämän pelin säännöstöä olisi todella vaikea muistaa. Ihmisen muisti ja ajattelu toimivat sillä tavalla, että käsitteellistäminen, luokittelu ja jo tuttuihin asioihin palauttaminen ovat keskeisiä.

Käytännössä jossain tietysti menee raja, miten paljon tuota terminologiaa kannattaa sitoa näihin fantasiamaailman sankarointeihin. Olemme kuitenkin kauan sietäneet flyingiä, graveyardia, libraryä ja sen sellaista, joten battlefield ja exile vielä mennevät samoilla höyryillä. Varsinkin kun ne molemmat myös jämäköittävät terminologian käyttöä.

Jarilla sen sijaan oli oikeasti järkevä näkökanta siinä, että muutoksesta seuraa myös oikeasti huonoja asioita: säännöstöä ja erityisesti säännöstöä selittäviä kirjoituksia on taas kerran muokattava. Lisäksi takaisin päin yhteensopimattomuus on ihan oikeutettu huoli, mutta ei tässä nyt ensimmäistä kertaa olla tekemässä isoa muutosta, joka "tuhoaa" asioita takautuvasti. Vuonna 1999 tuli 6E säännöstö ja se oli ihan valtaisa muutos. Tuli stackiä sun muuta. Moni muukin asia on muuttunut niin, että taaksepäin yhteensopivuus on iäksi menetetty. Eihän monista korteista edes itse korttia lukemalla tiedä, mitä ne tekevät!

Nähtäväksi jää, ovatko nyt muutoksen hyödyt oikeita (ei kuvitteellisia tai muutosvastarinnasta johtuvia) haittoja suuremmat. Minä veikkaan huvikseni ensimmäistä. Perustelen aiemmin mainitulla kaksoismerkitysten yms. vähenemisellä. Exile on myös mukavan lyhyt termi (tosin "enters the battlefield" taas pitkähkö). Tunnustan myös Jarin mainitsemat sääntöihin kajoamisen hankaluudet, mutta omasta puolestani veikkaan niitä ohimeneväksi harmiksi.

-- Nute
Oulu

Poissa Chaosworm

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #45 : 06.06.09 - klo 20:46 »
pälä pälä
Hyviä pointteja. Keskimäärin on viidenkymmenen prosentin todennäköisyys, että koko muutos onkin ihan kiva juttu, mutta silti ärsyttää, että hyvää systeemiä ruvetaan ronkkimaan.
aka. Awaclus

Poissa Temppi88

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #46 : 10.06.09 - klo 09:45 »
En tiedä mitä mieltä te olette noista M10 tulevista ländeistä, mutta kyllä ne mulle kelpais!

Ashwood Forest   
Land   
Ashwood Forest enters the battlefield tapped unless you control a Mountain or a Forest.
: Add R or G to your mana pool.
   
Desolate Cairns   
Land   
Desolate Cairns enters the battlefield tapped unless you control a Swamp or a Mountain.
: Add B or R to your mana pool.
      
Floral Clearing
Land   
Floral Clearing enters the battlefield tapped unless you control a Forest or Plains.
: Add G or W to your mana pool.
      

Glacial Fortress   
Land   
Glacial Fortress enters the battlefield tapped unless you control a Plains or an Island.
: Add W or U to your mana pool.
      
Murky Tidewater   
Land   
Murky Tidewater enters the battlefield tapped unless you control a Island or Swamp.
: Add U or B to your mana pool.

Poissa Chaosworm

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #47 : 10.06.09 - klo 09:56 »
Ländit on kivoja, ja tarkemmin ajatellen flavorimuutoksetkin ovat ihan jees. Mutta sääntömuutokset ei! Nytpä ei sitten enää pystykään floattaamaan kahta punaista pooliin, uhraamaan kaikkea Ravagerille, ajelemaan ja vielä ampumaan Shrapnel Blastia. Iso throwback.

« Viimeksi muokattu: 10.06.09 - klo 10:03 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #48 : 10.06.09 - klo 10:18 »
Ja kaikille muille selvennykseksi:

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/feature/42a

Itseni mielestä sääntömuutokset tuntuvat järkeviltä, mutta ensimmäisissä turnauksissa (lue: SM) judgea viedään kuin sikaa narusta. Mitä mana floattaamiseen/burniin tulee, voin uskoa että kohta joku hoksaa jonkun deckin joka taasen exploittaa tätä rulinkia. Combat Damagen muutos stackin käyttämättömyyteen oli tervetullut muutos, jonka avulla saatiin selvennystä myös Deathtouchiin ja Lifelinkkiin, (josta suurin helpotus on cumulatiivisen vaikutuksen poisto).

Itse ländit vaikuttavat "ihan ok" koska täppinä peliin tulo tekee noista korteista ykkös dropin ländeinä turhia, Shardsin täppiländien ollessa vain parempia. Toisaalta tässäkin tuodaan taas esille seuraavien blockien "yksinkertaisuutta" ja jo kauan puhuttua/haluttua paluuta mono/kaks värisiin "maailmoihin". Lopputuloksena täytyy sanoa että on kyllä varmasti pelattava ja haluttu lappu ja eipähän siitä ainakaan ota kipua. Rareslotin landiksi ehkä hiukan pieni pettymys. Ländien art on kyllä hienoa, jos jotain hyvää haluaa kaivata.
There is no place like that's no moon!

Poissa zoukka

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #49 : 10.06.09 - klo 20:29 »
Battlefield termihän on hyvä. Pelaajat nyt jokatapauksessa käyttävän aina omaa slangia kuvaamaan mitä milloinkin, joten onko tuolla nyt niin suurta väliä.

Ja ainoa oikea facepalm kuva on se missä on Picard.

Poissa Sicktoid

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #50 : 10.06.09 - klo 20:44 »
Täytyy sanoa, että battlefield ja exile alkavat kuulostaa jo aika hyviltä ratkaisuilta minun korvaani, kun vertaa tähän uuteen combat damage muutokseen.

Poissa toni_a_salmi

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #51 : 10.06.09 - klo 23:59 »

   Uudet säännöt vaikuttavat ihan hyviltä, mut vaatii hieman totuttelua ja muutamat vielä tällä hetkellä hyvät kortit
   tulevat olemaan selkeästi huonompia. esim omasta mielestäni bounce kortit jotenki menettävät hohtonsa ku ei voi
   käyttää stackia ja sit bouncaa mies käteen, mut toisaalta vaikuttaa jotenkin järkevämmältä, että "tappelussa" oleva
   mies joka "kuolee" ei selviäkään, vaan se on saatava selviämään ennen "kuolemaa" tai jotenki näin sen pähkäilin.
   Toivottavasti ymmärsitte pointtini. En sit tiedä mitä kaikkea tästä seuraa. Keksitäänkö jotain "porsaareikiä" ja tulee
   esille mauttomia toimintatapoja hoitaa tai kiertää tämäkin sääntömuutos. Aina se on vaatinut pientä ponnistelua ymmärtää
   jotain uutta rulingia tässä vuosien varrella ja joka kerta uus sääntö on tuntunut aluksi vaikealta ymmärtää ja typerältä
   muutokselta, mutŽeiköhän näihinki uusiin muutoksiin totu tai siis on pakko tottua  ;D  Kai tarkoitus kuitenki on selkeyttää
    peliä ja tehdä siitä selkeämpää uusia pelaajia ajatellen ja yleisesti ottaenkin helpompaa ymmärtää. 
   Mitäs mieltä muut ovat näistä uusista sääntömuutoksista?

Poissa ScoopArt

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #52 : 11.06.09 - klo 01:00 »

Poissa FreakyM

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #53 : 17.06.09 - klo 11:57 »
Eikös tuo kultaloorus jo kerran feikiksi tuolla salvationin puolella todettu? Ainaki ne taisi poistaa sen spoilerista.
"Elf dekki heikkous on jos tappaa kaikki sen creaturet se on ihan paska."

<@luma> miulle laittoi että kiinnostaa "2 Ruahjand, 1 Yavuni Coat, viitsik' olla niin ystävällinen"

Poissa FreakyM

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #54 : 18.06.09 - klo 20:43 »
Jumaskekka, onkohan toi Lightning Bolt-huhu nyt varmasti totta? Kaiken polton esiäiti, uudestaan mustareunaisena?
"Elf dekki heikkous on jos tappaa kaikki sen creaturet se on ihan paska."

<@luma> miulle laittoi että kiinnostaa "2 Ruahjand, 1 Yavuni Coat, viitsik' olla niin ystävällinen"

Poissa Myrmi

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #55 : 18.06.09 - klo 21:05 »
« Viimeksi muokattu: 18.06.09 - klo 21:07 kirjoittanut Myrmi »

Poissa ScoopArt

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #56 : 19.06.09 - klo 00:10 »
Ihan hyvännäköistä arttia mitä tuolla venäläisellä(kin) sivulla oli spoilattu. Varsinkin Drudge Skeletons ja Snapping Drake olivat hienoja.

Ja vaikka Golden Lotus otettiinkin pois spoilerista, niin kurkkiipa tuolta Sunpetal Groveksi nimetty teos... Näyttää ländiltä ja näyttää lootukselta. You do the math.

Poissa hall0n

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #57 : 19.06.09 - klo 06:46 »
LIGHTNING BOLT!!! C-O-M-P-O! RDW kusee hunajaa. Harmi, ettei kannata kusta kaikkii hunajii samaan purkkii. Käy kuulemma huonosti. Mutta päivän deckvinkki on sm-kisoihin burni. Boltti ja ball lightning. Synergiaa. Ei meinaan vaikuta uudet blokkimissäännöt eikä combat damagen stäkin puuttumine ymsyms. Osaa vähän vanhempikin lapunlätkijä pelata. Enää puuttuu price of progness tai fireblast.

[edit]On muuten mahosen kirjoittama tämä, jos ei joku kirjoitusasusta hoksannu
« Viimeksi muokattu: 27.07.09 - klo 20:12 kirjoittanut hall0n »

Poissa Delicious_Kake

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #58 : 19.06.09 - klo 14:00 »
Juhannuksesta nauttivalle hall0nille tiedoksi: onhan se Anathemancer keksitty ;) Viesti vaikutti ilmeisesti sarkasmipainoitteiselta (kuulen kuoron: "o'rly?"), mutta polttoa kohti näyttävät WotCin miehet ohjaavan.

-Kake

Poissa zoukka

Vs: M10 - spoilers
« Vastaus #59 : 20.06.09 - klo 15:17 »
Huhhuh vanhoja pommeja näköjään tuodaan standardiin kun päänsä hetkeksi kääntää. Meddling Mage (josta puhuin noin puoli vuotta sitten kaverille, että pitäskö hommata setti kun munissa on semmonen kutina, että nää vielä nähdään) ja Lightning Bolt ja vieläpä commonina! Pallokin vielä ei hemmetti sentään. Samalla sitten muistui mieleen minkälaista mahtia core-setin drafteissa voi joskus nähdä kuten Acidic Ooze ei helvetti  :D

Onko tässä sitten myös uusia lappuja? En muista kuulleeni ainakaan korteista "Ant Queen" ja "Vampire Nocturnus"?

Ja Duress vielä! Jes, eipä tarvii hommata Seize-settiä enää koskaan takaisin.