Kortit ja pakat > Turnauspakat ja limited

Miten tehään hyvä turnauskelpoinen dekki jos ei halua olla nyyppä :) ?

(1/4) > >>

KingKoljaatti:
Miten tehään hyvä turnauskelpoinen dekki jos ei halua olla nyyppä :) ?

Lappuja on tullut ostettua nyt aika mukavasti. m13 booster box, return to ravnica booster box, gate crash booster box (gatecrash vielä synttärilahjalaatikossa sisällä odottamassa maanantaita ;) ja muutama hassu m13 deckbuilder's toolkitti. Lappuja tulee osteltua eli arsenaali on melkoinen. Tosin ihan jokaista korttia ei löydy.

Olen sen verran edennyt että tykkään pelata valkoisella dekillä tai valkoinen ja sininen tai valkoinen sininen ja vihreä. Olen myös ihmetellyt kortteja useampia päiviä ja lukenut oppaita eri mana curveista ja synergiasta. Ideaa olen koittanut löytää netistä katselemalla muiden dekkejä tosin en vielä tarpeeksi.

Sattuuko joku tietämään hyvän sivun missä olisi kilpailukelpoisia dekkejä ?

Nekron:
No ihan jos laitat googleen "Net deck mtg" niin omalla haulla kaksi ensimmäistä tulosta ovat

http://www.mtgdecks.net/
http://www.decklists.net/

Eli luulis et sieltä löytyis mieleen sopiva dekki =)

Meltyman:
Suosittelen aluksi menemään sinne drafteihin nyyppäilemään ja ottamaan oppia.

Samalla kun kerää korttivarastoa, tulee myös opittua turnauspelausta ja deckinrakennustaitoja

Willi4m:
Pelaanko väärää peliä ja/tai kannattaako minun pysyä siellä dräftäämisessä ja keittiönpöydällä jos noiden netdeckien "est. price: 150$+" hintalaput saavat aikaan "NOPENOPENOPE..."-reaktion?

Onneksi turpaanottaminen itseäni paremmilta ei ole oikeastaan koskaan tehnyt arpia sieluun, ehkä mä pärjään  ;D

Nastaboi:
Ei noita hintoja kannata tuijottaa, ellet ole suoraan ostamassa diileriltä valmista dekkiä. Etsit sinua miellyttävän ja tyylillesi sopivan pakan, ja alat keräillä siihen kortteja pikku hiljaa vaihtamalla ja säästämällä. Rahaahan tähän peliin tulee joka tapauksessa uppoamaan, mutta kertasijoitukset voi pitää esimerkiksi kymppeinä kuukaudessa ja pikku hiljaa kartuttaa kokoelmaa.

Draftatessa oppii tosiaan parhaiten pakanrakennusta ja korttien tehokkuuden arvioimista, siltä pohjalta ymmärtää paremmin myös constructedpakkojen kasaamisessa tehtyjä valintoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta