Kortit ja pakat > Legacy

ANT vs TES

(1/4) > >>

Helinä:
Olen muutamiin otteisiin stormia pelatessa törmännyt aiheeseen jossa aikanaan itse ANTia pelanneena TES pelaaja kysyi miksi ANT yli TES, sekä myöhemmin itse siirtyessä TESiä pelaamaan samaan kysymykseen: Miksi pelata ANT yli TES tai toistepäin. Noh, tätä asiaa on niin monessa kahvipöytä keskustelussa tullut käytyä lävitse, ettei mitään rajaa. :D

Tuumasta toimeen, alku vuonna Bryant Cook päätti alkaa keräämään dataa spread sheetilleen Sensei's Divining Topin bännin jälkeen ja jakoi ihmisille katseltavaksi tämän tiedon, sekä prosessin etenemisen. Tätä oli ilo seurata ja itsekkin ko spread sheettiä käytän oman pelaamis datan keräämiseen atm. Hiljan hän sitten kirjoitti artikkelin aiheesta: http://theepicstorm.com/storm-data-comparison/

Huomioittakoon, että aikanaan kun itse olen keskusteluita käynyt lävitse on vielä Top/balance ollut pelissä, mutta nyt erityisesti kun tätä ei ole on ollut hienoa katsoa datan vertailua kahden huippu storm pelaajan osalta. Tässä pitännee huomioida, että on kumminkin kahdesta yksilöstä kyse mutta kyllä tästä jotain osviittaa voimme saada.

Ilolla tahdon jakaa tämän artikkelin tännekkin, jos joku ei niin aktiivisesti seuraa stormi foorumeita. :)

Harvestman:
Miks pelata stormia, kun voi pelata määtsikkiä? (Hymiö)

mahonen:
Ei liity aiheeseen oikeestaan millään tavoin, mutta oon pelannut kaksi kertaa Cookkia vastaan ja molemmilla kerroilla mies on posaroinut. Liekö tottumaton modon pelaaja?

Helinä:

--- Lainaus käyttäjältä: mahonen - 14.08.17 - klo 12:34 ---Ei liity aiheeseen oikeestaan millään tavoin, mutta oon pelannut kaksi kertaa Cookkia vastaan ja molemmilla kerroilla mies on posaroinut. Liekö tottumaton modon pelaaja?

--- Lainaus päättyy ---

Nooh eiköhän mies pelaa aika paljon niin kyllä sinne noita posautteluja mahtuu myös sekkaan :D Itsekkin kokemuksesta tiedän ettei se aina mee ihan nappiin ^^

Rancid-:

--- Lainaus ---TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.
--- Lainaus päättyy ---

Legacy + dekkien nimet = ululululu

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta