Poromagia

Kirjoittaja Aihe: 10th edition vaikutus extendediin  (Luettu 2168 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vodel

10th edition vaikutus extendediin
« : 29.05.07 - klo 17:42 »
Tippuuko 7th edition pois extendedistä, kun 10th edition tulee lailliseksi elokuussa, vai tippuuko se vasta seuraavassa extended rotaatiossa?
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa duracel

Re: 10th edition vaikutus extendediin
« Vastaus #1 : 29.05.07 - klo 21:26 »
Settejä tippuu vain normaalissa rotaatiossa, joten 7th jatkaa eloaan Extendedissä Kympistä huolimatta.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: 10th edition vaikutus extendediin
« Vastaus #2 : 29.05.07 - klo 22:11 »
Yllä oleva pätee siis Extendediin. 20.7. alkaen Standardissa 10th edition korvaa 9th editionin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Re: 10th edition vaikutus extendediin
« Vastaus #3 : 30.05.07 - klo 10:35 »
Yllä oleva pätee siis Extendediin.

Eikös muuten Extended-politiikan tulevaisuus ole huhujen mukaan vähän horjuva tällä hetkellä? Tarkoitan siis kolmen vuoden rotaatioiden osalta.

Poissa duracel

Re: 10th edition vaikutus extendediin
« Vastaus #4 : 30.05.07 - klo 10:48 »
En ole moisia huhuja kuullut. Niin sanotun tiedon mukaan Extendedin seuraava rotaatio kuitenkin tapahtuu syksyllä 2008. Ihmettelen, jos ennen sitä päätetään formaattia pyöräyttää, mutta kaikkihan on mahdollista. Tuon 2008 syksyn jälkeistä elämää ei kannattane tässä vaiheessa liikoja spekuloida, Velhot kertovat siitä sitten ajallaan kuitenkin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!