Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli  (Luettu 10801 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tharna

Jos selainpohjaiset roolipelit kiinnostavat kannattaa käydä vilkaisemassa allaolevan bannerin takaa löytyvää peliä.

Omaa lehmää pidän sen verran ojassa, että jokaisesta tuon linkin kautta rekisteröityneestä pelaajasta saan omalle hahmolleni boonusta, eli käyttäkää sitä (rekisteröitykää vaikka itse peli ei kiinnostaisikaan), niin saatte ainakin epäsuorasti tuettua foorumiamme!


Linkki
Porkkana:
Jos jouluun mennessä olen saanut yli 200 pp:tä uusista käyttäjistä, niin lupaan, että uusi vaihtopalautesysteemi valmistuu vuoden loppuun mennessä.
« Viimeksi muokattu: 31.12.06 - klo 10:42 kirjoittanut Tharna »

Poissa SnowCrow

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #1 : 15.12.06 - klo 22:11 »
Miksi linkki ei toimi?  :-'

Poissa papana

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #2 : 16.12.06 - klo 12:12 »
Miksi linkki ei toimi?  :-\

Minulla linkki ainakiin toimii, mutta mietin vain, että maksaako tuo kirjautuminen? ???
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa Tharna

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #3 : 16.12.06 - klo 12:42 »
Kyllähän tuo linkki tuntuisi toimivan.
Ja kirjautuminen ei maksa mitään.

Poissa Masa88

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #4 : 16.12.06 - klo 13:30 »
hienoltahan tuo vaikuttaa. Olenkin jo rekisteröitynyt tuonne, ja jonkin verran olen jo pelannut
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Tharna

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #5 : 16.12.06 - klo 13:44 »
Jos joku tosissan rupeaa pelailemaan, niin voin heitellä ylimääräistä tavaraa aloittelijoille.

Poissa Jantsu1

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #6 : 16.12.06 - klo 16:05 »
Mistäs sinut löytää, vois pari aloittelijan kysymystä myös kaivata vastausta.

-Janne-

Poissa Tharna

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #7 : 16.12.06 - klo 20:38 »
Mistäs sinut löytää, vois pari aloittelijan kysymystä myös kaivata vastausta.

-Janne-

Pelistä löytää nimellä Tharnakus.
Täälläkin saa tietysti kysellä.

Poissa Jantsu1

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #8 : 16.12.06 - klo 20:45 »
Näyttäs että tharnakukselta on tullut muutamia eqja.
Lähinnä mietityttää minne ja kuinka paljon kannattaa alkaa pisteitä lisäämään eri skilleihin/abilityihin eli sillä rotta tehtävällä nousin lvl2 mutta en ole vielä käyttänyt yhtään pistettä mihinkään.
Nimellä Spanky pelaan.

-Janne-

Poissa Tharna

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #9 : 16.12.06 - klo 20:53 »
Juu olen "turhia" esineitä heitellyt satunnaisesti niille, jotka on käyttänyt tuota linkkiä rekisteröitymiseen.
Skillit vaikuttaa melko turhilta noin yleisesti... Itse olen panostanut find itemiin.
Statseista kannattaa panostaa melkeinpä ainoastaan attackiin ja ehkä hieman damageen. Hyvällä attackilla kun osuu varmemmin ötöihin, ja näin ollen staminaa kuluu vähemmän saavutettuun xp:hen nähden.

Poissa Jantsu1

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #10 : 16.12.06 - klo 20:56 »
toi prkl selkäreppu käy kyllä pieneksi kun kokoajan tulee että ei voi lootata ku reppu on täynnä, voiko "isomman" repun ostaa jostain?

Poissa Eritoten

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "mies meni kauppan, lapio! "
Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #11 : 17.12.06 - klo 16:37 »
heitäppäs mulle jotain kamaa kun alottelija olen nimi on Faraya

Poissa Masa88

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #12 : 17.12.06 - klo 19:16 »
toi prkl selkäreppu käy kyllä pieneksi kun kokoajan tulee että ei voi lootata ku reppu on täynnä, voiko "isomman" repun ostaa jostain?

tarviit niitä Fallensword pointteja siihen
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Jaakkima

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #13 : 17.12.06 - klo 21:52 »
liityin ja nimeni tuolla on grillikana. mutta mitä painan että pääsen pelaamaan?
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa GraveShell

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #14 : 18.12.06 - klo 19:20 »
Meikäkin liittyi ja nickkini on GraveShell.
POISTAKAA TÄMÄ ACCOUNT.

Poissa Nox

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #15 : 19.12.06 - klo 12:41 »
rekkasin sitte mäkin .. Nox oli napattu ni menin nikillä Noxious... kusahti vaa sen verran et toi validation code ei tullu tai meili tuli mut en huomannu siinä mitää numerosarjaa !? :-'
« Viimeksi muokattu: 19.12.06 - klo 12:49 kirjoittanut Nox »

Poissa Eritoten

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "mies meni kauppan, lapio! "
Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #16 : 19.12.06 - klo 16:14 »
rekkasin sitte mäkin .. Nox oli napattu ni menin nikillä Noxious... kusahti vaa sen verran et toi validation code ei tullu tai meili tuli mut en huomannu siinä mitää numerosarjaa !? :-\


jos käytät hotmailia menee se e-mail roskapostiin suoraaan


liittykää suomi sauna kiltaan ---> http://www.fallensword.com/index.php?cmd=guild&subcmd=view&guild_id=1815

Poissa Nox

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #17 : 19.12.06 - klo 16:32 »
Juu sain homman toimimaan ku otin yhteyttä sinne.. käytän luukkua :D... juu saapi mulleki laittaa tavaraa wink wink tharna nikki siis Noxious

Poissa mahonen

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #18 : 19.12.06 - klo 19:29 »
Myös minä liityin peliin mukaan.

Poissa Tharna

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #19 : 19.12.06 - klo 20:32 »
Rupeaa dropit olemaan min. 7-9 lvl kamaa, niin ei oikein suoraan aloittelijoille ole hirveesti hyötyä. Toki voin niitä aina heitellä, jos vaikka pistätte myyntiin, ja rahoilla ostelette itsellenne sopivampaa tavaraa.

Poissa Jantsu1

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #20 : 19.12.06 - klo 22:06 »
Pitäs varmaan tämän foorumin pelaajien nikit kirjotella ylös ja droppia kaikki ylimääräinen ettei tarvi maahan tiputella.
Pelaan tosiaan nimellä spanky

-Janne-

Poissa Jaakkima

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #21 : 20.12.06 - klo 11:47 »
en vieläkään tiedä miten tuota pelataan. olen varmaan tyhmä kun missaan tämän, mutta auttakaa
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa miinin

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #22 : 20.12.06 - klo 12:22 »
en vieläkään tiedä miten tuota pelataan. olen varmaan tyhmä kun missaan tämän, mutta auttakaa

Vasemmassa laidassa on navi-palkki, jossa on kohta "World" ja sen alla "View Map", siltä valitset niistä parista paikasta, mitkä ovat hiirelle hot spotteja, sen mihin haluat ja sitten liikutat sitä oranssia palloa nuolilla pienen karttaruudun laidassa. Kun näet lihiksen jota tahdot lyödä, niin painat siitä karttaruudun oikelta puolelta esim. sanan "Rat" vierestä miekkaa. Navi-palkista löytyy myös muuta mukavaa, sepän, huutokaupan, kiltatoimintojen, tilastojen ja hahmon profiilin jne. muodossa.

Poissa GraveShell

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #23 : 22.12.06 - klo 22:13 »
Kun tosta bannerista ilmoittaudutaan tonne, niin sillonko sinä saat FS pointin?
POISTAKAA TÄMÄ ACCOUNT.

Poissa hall0n

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #24 : 22.12.06 - klo 22:56 »
Meikäki rekkas sitten, tuolta maailmasta löydyn nimellä Nomadi. Kaikennäkösiä ja kokoisia tavaroita saa heitellä :P.

Että mites toi oikee sitte toimii+ Pitääks vaa lähtee juoksimaan ympäriinsä vai onko jotain harjoituksia yms. saatavilla, tuli vaa tämmönen mieleen ku pelasin 2 sekuntii ja heti tuli joku ja hakkas mun äijän..
« Viimeksi muokattu: 22.12.06 - klo 22:59 kirjoittanut Quiet Nomad »

Poissa Tharna

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #25 : 22.12.06 - klo 23:17 »
Kun tosta bannerista ilmoittaudutaan tonne, niin sillonko sinä saat FS pointin?

Itseasiassa 3, ja jos sinä puolestasi suosittelet peliä edelleen, niin saat 3 ja minä 1 pisteen.

Poissa Poika

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #26 : 23.12.06 - klo 10:36 »
Olen rekisteröitynyt nikillä Poikanov joten sinne voi laittaa kaikkea kivaa.

riimumestari

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #27 : 23.12.06 - klo 10:44 »
Rekisteröidyin tuohon peliin, pelasin sitä ja 57sekunnin päästä sylkäisin mukiin ja sanoin "voi V**** miten P**** peli..." ja lähdin pelaamaan cs:sää.

-kiitos saitpahan Ylläpitäjä ainakin pojoja :D

[HUOM] Pyydän ettette - karmaani koska tämähän oli vain minun suhtautumiseni peliin... jos tämä viesti ei miellytä, poistakaa se.

Poissa GraveShell

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #28 : 23.12.06 - klo 14:22 »
Kun tosta bannerista ilmoittaudutaan tonne, niin sillonko sinä saat FS pointin?

Itseasiassa 3, ja jos sinä puolestasi suosittelet peliä edelleen, niin saat 3 ja minä 1 pisteen.

Joo kun en jostain syystä pysty enää hakkaamaan jotain vihuja sit se sanoo jotain staminasta ja sitä saa lisää noilla FS pointeilla.
POISTAKAA TÄMÄ ACCOUNT.

Poissa hall0n

Vs: Hieno peli + foorumin ylläpitäjälle hyvä mieli
« Vastaus #29 : 23.12.06 - klo 14:39 »
Jos ei oo staminaa ei pysty mitään tekemään, melkein. Sitä tulee 50 lisää ku odotat tunnin ja sit sitä voi tosiaan ostaa FS-pojoilla.