Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Neo  (Luettu 5506 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Genesis

Neo
« : 10.04.11 - klo 22:18 »
Eli tein kauppaa kyseisen nimimerkin omistajan kanssa jokunen viikko sitten ja sain tavarat mitkä ei ollut ihan mitä luvattiin (kunto ja kieli taisi olla jotain muuta mitä piti) ja myyjä lupasi antaa hyvitystä tästä. Myyjä on käynyt eilen foorumilla pitkän tauon jälkeen mutta ei vaivautunut vastaamaan yksityisviesteihin onko tavara lähtenyt liikkelle kun ei ole näkynyt vaikka kaupasta on aikaa jo reilusti.

Onkohan tuo shrine tulossa kun ei oo näkyny?

Tuon Shrinen voin pistää Mirristä ja Duplicantista. Sori noista vääristä edikoista. En ollut kirjannut vaihtowordiini alkuperäishommaa.

Oliko bayoussa jotain vikaa, eli tarvetta reklamaatioon? Jos on niin voidaan perua kaupat. Tuo kyllä löytää uuden kodin tuolla hinnalla vaikka merkintä olisi ex+.

Ikävä kyllä tuo Hallowed on jäänyt kummittelemaan tonne. Eli se on jo myyty.

Keksitkö jotain muuta? 5€ voin antaa alea, kun keksit jotain vaikka yli 15 eurolla.

Moro

Pannutin mäessä sen verran naamalleni, että on ollut naamassa paranneltavaa.

Lisäksi en löytänyt mistään Duplicanttia enkä Mirri's guilea. Joten tarjoan muutaman vaihtoehdon:
1) Maksan takaisin tilillesi 4€
2) Saat alennusta, jos kaipaat jotain myyntitopicistani

Kortit ovat kuitenkin jo postissa eli perjantaina pitäisi olla siellä. Pahoittelut sekoilusta.

1x Godless Shrine (Stamp) 5 Eur
1x Hallowed Fountain 5 Eur

Nuo kiinnostaisi. Mitäs jäisi noille hintaa yhteensä tuon hyvityksen & alennuksen kera?

Laput saapuivat mutta niin.. Thran dynamo on "väärää" sarjaa niinkuin worm powerstone. Oli hakusessa ne sagan versiot ja nää on rumemmalla artila eikä "alkuperäisestä sarjasta". Sitten bayou. En voi sanoa edes hyvällä tahdolla tuota nm- kuntoiseksi. Kulma taittunut, selvää kulumaa etupuolella mm. Jos tuon Goddless shrinen saisi hyvityksenä siitä duplicantista ja mirri's guilen puuttumisesta niin olisi jees.

Eli homma meni jo päin persettä heti alusta asti ja samaa tuttua rataa näyttää edelleen menevän. Jos joku tuntee Neon IRL niin jos viititte sanoa et jos millään viittis hoitaa sovitut diilit loppuun asti ni ei tarvii sitten enää vaivautua tulevaisuudessa ainakaan mun kanssa asioimaan.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Neo
« Vastaus #1 : 10.04.11 - klo 22:25 »
Itse asiassa meikäläiselläkin on samanlaisia ongelmia. Ostin kyseiseltä herralta Goblin Lackey FTW foilin kympillä. Maksoin tilille, mutta kyseistä pahvia ei vain tahdo kilahtaa postista. Jos joku tosissaa tuntee IRL niin muistuttakaahan myös tästä kortista.

Tarjoan FTV Goblin Lackeystä 10 euroa sisältäen postit. Ota tai jätä. ;)
Otan.

Tilinumero: 313130-3308772, Vili Urpilainen

Laput lähtevät postiin, kun rahat näkyvät tilillä

Kiitos kaupoista


Sen jälkeen ei ole herravastaillut meikäläisen viesteihin, vaikka on käynyt tosissaa eilen viimeksi...

Poissa Genesis

Vs: Neo
« Vastaus #2 : 10.04.11 - klo 22:27 »
Itse asiassa meikäläiselläkin on samanlaisia ongelmia. Ostin kyseiseltä herralta Goblin Lackey FTW foilin kympillä. Maksoin tilille, mutta kyseistä pahvia ei vain tahdo kilahtaa postista. Jos joku tosissaa tuntee IRL niin muistuttakaahan myös tästä kortista.

Tarjoan FTV Goblin Lackeystä 10 euroa sisältäen postit. Ota tai jätä. ;)
Otan.

Tilinumero: 313130-3308772, Vili Urpilainen

Laput lähtevät postiin, kun rahat näkyvät tilillä

Kiitos kaupoista


Sen jälkeen ei ole herravastaillut meikäläisen viesteihin, vaikka on käynyt tosissaa eilen viimeksi...


Jeps, "hienoa" että kohtalotovereita löytyy. Tosiaan ennen eilistä visiittiä taisi herralla olla viikko(?) ehkä aikaa viime vierailusta, jännä juttu jos on kauppoja kesken ja ei foorumilla haluta käydä. Jos ei ole mitään kesken niin sitten ei mitään niin väliä mutta kun on jotain saatavia vielä ihmisillä.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Neo
« Vastaus #3 : 11.04.11 - klo 06:44 »
Ja huonoja uutisia...

Olin postissa vasta 17.05, joten kortit lähtevät vasta huomenna.

Pahoittelut vielä myöhästymisestä. Muistuta mua ensi kerralla niin katsotaan aleja sitten.


Anteeksi viivästyminen.

Kirjekuoresi oli jäänyt epähuomiossa postittamatta. Kymmenen kirjekuoren kanssa yhden puuttumista ei huomaa. Kortit lähtevät tänään 1.luokassa (kuten kuuluukin) eli huomenna pitäisi olla sulla.

Anteeki vielä kerran. Tällaista ei saisi kyllä tapahtua.

Voit myös perua kaupan, jos haluat. Toisena vaihtoehtona muistutat mua seuraavan kerran, kun olet ostoksilla niin saat alennusta.

Vili

En ole saannut yhäkään korttejasi. Missä oikein nyt mättää? Oletko lähettänyt kortit kakkosluokan postissa vaan mistä tämä viivästys johtuu?

Noh tärkeintä on että kortit saapuvat perille. Kun olen kortit ostannut niin minä en viitsi peniä maksua takaisin joten lähetä vaan ne postissa. Mie en laita tästä negatiivista tai neutraalia merkintää jos seuraavalla kerralla saan jonkinnäköisen alennuksen.

Tuollaista ongelmaa on joskus ollut herran kanssa kuukausia sitten, mutta en viitsinyt laittaa asiasta suurempaa asiaa liikkeelle kun hän lupasi alennusta seuraavasta kaupasta. Noh minäpä viikko sitten laitoin miehelle viestiä että voisin ostella lappuja häneltä, mutta ei ole täältäkään kuullut mitään vastausta mieheltä.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Genesis

Vs: Neo
« Vastaus #4 : 11.04.11 - klo 07:34 »
Sain vastauksen nyt asian tiimoilta ja lappujen pitäisi olla tulossa postissa extrojen kera. Mun puolesta asia pihvi jos vain laput saapuvat perille, toivon mukaan Wrakis on myös saanu hoidettua asiat kuntoon neon kanssa.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Neo
« Vastaus #5 : 11.04.11 - klo 09:17 »
Vastausta tuli. Toivotaan nyt, että Lackeykin tulee, mielellään extran kanssa. :P

Poissa mike-a

Vs: Neo
« Vastaus #6 : 11.04.11 - klo 09:41 »
Mulla taitaa olla samantyyppinen, tilasin windswept heath DCI foilin ja makselin jo viime kuun lopussa. En musita availleeni lappua kirjekuoresta. Laitoin tänään viestiä sinneppäin kun muistin, että tuli sellanenkin kortti tilattua :D

katsotaan miten asia etenee :)

Itse asiassa meikäläiselläkin on samanlaisia ongelmia. Ostin kyseiseltä herralta Goblin Lackey FTW foilin kympillä. Maksoin tilille, mutta kyseistä pahvia ei vain tahdo kilahtaa postista. Jos joku tosissaa tuntee IRL niin muistuttakaahan myös tästä kortista.

Tarjoan FTV Goblin Lackeystä 10 euroa sisältäen postit. Ota tai jätä. ;)
Otan.

Tilinumero: 313130-3308772, Vili Urpilainen

Laput lähtevät postiin, kun rahat näkyvät tilillä

Kiitos kaupoista


Sen jälkeen ei ole herravastaillut meikäläisen viesteihin, vaikka on käynyt tosissaa eilen viimeksi...


Poissa Genesis

Vs: Neo
« Vastaus #7 : 12.04.11 - klo 14:59 »
Homma mun puolesta selvä, hyvityksenä tuli Bloodghast mikä oli bonusta :)

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Neo
« Vastaus #8 : 12.04.11 - klo 19:08 »
Sain omani takaisin, vaikkei ollutkaa mitää hyvityksiä. :( Kostin negatiivisella palautteella, jonka hän mielestäni ansaitsikin.

Poissa mike-a

Vs: Neo
« Vastaus #9 : 12.04.11 - klo 19:45 »
itse en ole saanut vielä vastausta

Poissa mike-a

Vs: Neo
« Vastaus #10 : 13.04.11 - klo 21:24 »
lappu saapui tänään postissa :)

Poissa neo

Vs: Neo
« Vastaus #11 : 18.04.11 - klo 23:53 »
Sain omani takaisin, vaikkei ollutkaa mitää hyvityksiä. :( Kostin negatiivisella palautteella, jonka hän mielestäni ansaitsikin.
Kiitos palautteesta. Vaikka aika yksipuolista onkin. Huutelit lapun perään vaikket ollut pistänyt osoitettasi. Muille asianosaisille pistin extraa syystä.

Kuitenkin kaikille (suht) tasaisesti anteeksi. Työ ikävä kyllä välillä haittaa muuta elämää.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Neo
« Vastaus #12 : 19.04.11 - klo 20:14 »

Kiitos palautteesta. Vaikka aika yksipuolista onkin. Huutelit lapun perään vaikket ollut pistänyt osoitettasi. Muille asianosaisille pistin extraa syystä.

Kuitenkin kaikille (suht) tasaisesti anteeksi. Työ ikävä kyllä välillä haittaa muuta elämää.

Minulla oli mielikuva, että olin jo pistänyt osoitteeni sinulle. Ja vaikka huutelin sinulle korttien perään, etkä vastannut (edes kysyäksesi osoitetta) sai minut epäilemään sinua huijariksi