Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sieppi ja laput hukassa  (Luettu 3864 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stils

Sieppi ja laput hukassa
« : 30.04.11 - klo 09:12 »
Sovin Sieppi-nimisen käyttäjän kanssa vaihdosta (SoBM vs Baneslayer) 29.-30.4.
Korttia ei kuulunut viikkoon ja pistin viestiä, että joko on saanut kortin postiin. Tuli vastaus

Intissä tuli ylläri kiinnioloa mutta eipä oo sen koommin tota swordiakaan näkyny

Pistin viestiä, että selvä, ei kiirettä, odotellaan ja katsotaan tilannetta.

14.4 lähetin viestin tiedustellakseni tilannetta enkä saanut vastausta vaikka kaveri oli käynyt foorumilla.

19.4 lähetin uuden viestin jossa ilmoitin, että olisi kohteliasta ilmoittaa itsestään jotain, kun kuitenkin käy tasaisin väliajoin foorumilla.

23.4 on kaverin viimeinen sisäänkirjautuminen, ei vastausta.


Jos joku tuntee tätä Niko Sievästä, niin voisko potkia persuksille?


Poissa jupu_

Vs: Sieppi ja laput hukassa
« Vastaus #1 : 30.04.11 - klo 10:08 »
Mjoo tuohan on lahden poikia. Yleensä on prelikoissa pyörinyt, jos tulee viikon päästä sinne niin lupaan mainita asiasta.

Poissa Sieppi

Vs: Sieppi ja laput hukassa
« Vastaus #2 : 06.05.11 - klo 19:45 »
Joo niin pahoittelen etten korttia ole saanut lähtemään kiitos pv:n ja juhlapyhien poistamisen mutta jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin syylisiä on kaksi koska en itsekkään ole vielä kuullut traden toisen osapuolen lupaamasta sword of body and mindista yhtään mitään ja aina ku asioita yritettiin puida niin vastaus oli että kyl on laitettu et pitäs pian tulla että ilmottele sit no ei ole tullut mistä päästäänkin tähän motti tilanteeseen joka olisis mm ratkennut jo viikkoja sitte jos SoBM olisi tullut koska olin antanut kämppikselleni ohjeet että pöydälläni on kortti sleeveissä kun minulle tulee kirjattu kirje ota kortti ja mailaa lähettäjälle takas. Joten minkähän takia tuo Baneslayer angel ei ole vielä lähtenyt kysympähän vaan...

Poissa Chaosworm

Vs: Sieppi ja laput hukassa
« Vastaus #3 : 06.05.11 - klo 20:16 »
Joo niin pahoittelen etten korttia ole saanut lähtemään kiitos pv:n ja juhlapyhien poistamisen mutta jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin syylisiä on kaksi koska en itsekkään ole vielä kuullut traden toisen osapuolen lupaamasta sword of body and mindista yhtään mitään ja aina ku asioita yritettiin puida niin vastaus oli että kyl on laitettu et pitäs pian tulla että ilmottele sit no ei ole tullut mistä päästäänkin tähän motti tilanteeseen joka olisis mm ratkennut jo viikkoja sitte jos SoBM olisi tullut koska olin antanut kämppikselleni ohjeet että pöydälläni on kortti sleeveissä kun minulle tulee kirjattu kirje ota kortti ja mailaa lähettäjälle takas. Joten minkähän takia tuo Baneslayer angel ei ole vielä lähtenyt kysympähän vaan...
Pahoittelen off-topicia, mutta erityisesti tällä alueella, jossa ei pysty viestejä muokkaamaan, olisi erittäin mukavaa jos 6-rivisiin viesteihin laitettaisiin mukaan edes muutama piste tai pilkku.
aka. Awaclus