Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sauudi  (Luettu 12676 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Teravainen

Sauudi
« : 12.12.12 - klo 19:33 »
 Tuollaisen herran kanssa sovittiin vaihto 22.11.2012, mutta en ole saanut korttejani vieläkään. Käyttäjä on viimeksi ollut paikalla 3.12, mutta ei ole vastannut viesteihini kun olen kysellyt korttien perään.

 Käyttäjä näkyisi asuvan Oulussa, eli jos joku tuntee hänet kyselkää häntä foorumilla pyörähtämään.

 En usko että kyse olisi rippauksesta vaan huolimattomuudesta, mutta haluaisin korttini saada.


 Ville Teräväinen

Poissa ElfRiderX

Vs: Sauudi
« Vastaus #1 : 13.12.12 - klo 04:33 »
Jooh samaisen herran kanssa sopinut kauppoja 23.11  ja kerran sen jälkeen kävi onlinessa  sanomassa olleen kipeenä viikon ja sen jälkeen taas ollut pois  täältä


Poissa Teravainen

Vs: Sauudi
« Vastaus #2 : 16.12.12 - klo 22:01 »
 Päivitystä sen verran, ettei mies ole vieläkään foorumilla pyörähtänyt enkä ole korttejani saanut. Laitoin jo negatiivisen vaihtopalautteen ja odottelen koska mies foorumilla seuraavan kerran pyörähtää.

 Jos joku tosiaan tuntee kyseisen käyttäjän (en varmaan saa hänen oikeata nimeään tässä julkaista) niin tökkikää häntä ihmeessä foorumille pyörähtämään niin saadaan vaihto loppuun asti hoidettua.


 Ville Teräväinen

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Sauudi
« Vastaus #3 : 20.12.12 - klo 18:16 »
Hetkinen. Eikö se jo kertaalleen päätelty, että tietosuoja ei koske tilannetta, jossa on tarpeen päästä esittämään oikeusvaade tai sellaista puolustaa tai ratkaista? Kaupankäyntiä koskevan sopimuksen toteuttaminen tietysti tähän kategoriaan menee.

Poissa Teravainen

Vs: Sauudi
« Vastaus #4 : 25.12.12 - klo 22:47 »
 Päivitystä taas, ei ole Sauudii foorumilla vieläkään käynyt ja kortteja ei ole näkynyt. Oletan viime viestin perusteella, että voin postata henkilön nimen avoimesti.

 Tällaiset yhteystiedot hän minulle ilmoitti:

Erkka Immonen
Kainuuntie 1 D 48
90130 OULU

 Jos jollakulla on tietoa hänen sähköpostiosoitteesta, voi sen minulle privana lähettää tai sitten tähän ketjuun. Uskon myös että elfriderille se kannattaa lähettää samalla.
 
Ville Teräväinen

Poissa Teravainen

Vs: Sauudi
« Vastaus #5 : 12.01.13 - klo 02:52 »
 Joo, ei vieläkään kortteja, henkilö oli kuitenkin käynyt 8.1 foorumilla, joten odottelen vielä pari päivää ennen kuin otan yhteyttä häneen puhelimitse (löysin numerohaulla hänen numeronsa.)

 Ihme pelleilyä kuitenkin, ei ole viitsinyt edes viesteihin vastata vaikka foorumilla on pyörähtänyt.


 Ville Teräväinen

Poissa Teravainen

Vs: Sauudi
« Vastaus #6 : 20.01.13 - klo 20:26 »
 Etsin kyseisen henkilön numeron käsiini ja lähetin tekstiviestin jossa kehotin käymään foorumilla. Olin myös hänelle lähettänyt viestin facebookin kautta.

 Yhteenkään viestiini ei ole vieläkään vastattu, mahdollisesti menen tekemään rikosilmoituksen jos en tulevalla viikolla saa mitään vastausta. Nyt voisi Erkka Immonen viimein vastailla, tai joku hänet tunteva pistää häneen vauhtia.

Poissa Eik

Vs: Sauudi
« Vastaus #7 : 20.01.13 - klo 21:34 »
Äijä on tällä hetkellä intissä. Tunnen tyypin hyvin, enkä usko että mitään huijausta olisi tässä käynyt. Voin kans tykittää viestiä, että hoitas tän homman. Yleensä se on hoitanut vaihdot ajallaan, en tiiä mikä nyt kusee.

Poissa ElfRiderX

Vs: Sauudi
« Vastaus #8 : 21.01.13 - klo 16:32 »
Olisi hyvä että hoitais kun vaihdon sopimisesta  on nyt kulunut 2kk

Poissa Eik

Vs: Sauudi
« Vastaus #9 : 21.01.13 - klo 17:51 »
Toivon todella itsekin niin. Kuten vaihtopalautteesta huomaa, ei ole miehen tapaista tälläinen. Jostain syystä tähän samaan saumaan sattuneet vaihdot/kaupat nyt kusseet hänen päässään jotenkin. Eilen se mulle vastas ja sanoi hoitavansa homman. Kuitenkin ihan IRL kaveri niin en haluais sitä rikosilmoitusta sille  :D

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Sauudi
« Vastaus #10 : 21.01.13 - klo 19:23 »
Kuitenkin ihan IRL kaveri niin en haluais sitä rikosilmoitusta sille

Se kuuluu asianomistajalle, ei sinulle.

Ei sinänsä, käytännössä ihan mukavaa, että ihmiset huolehtivat kavereistaan jne. Mutta on olemassa tilanteita, joissa tuommoisilla lausunnoilla on todella pahalta kalskahtava kaiku. Siksi niiden kanssa pitää olla varovainen muissakin tilanteissa.

-- Nute
Oulu

Poissa Sauudi

Vs: Sauudi
« Vastaus #11 : 22.01.13 - klo 22:30 »
Iltaa. En ole tosiaan käynyt täällä foorumilla vähään aikaan, kun ei ole ollut siihen tarvetta enkä ole intin kiireiltäni siihen kerennyt. Olen todellakin ollut siinä uskossa, että kortit vietyäni postiin ne ovat lähteneet oikeiden omistajien luokse. Täten kaverin minulle kerrottuani pari päivää sitten, että täällä on tullut sanomista olen koettanut saada hetkeä päästäkseni tänne. Noh, nyt olen täällä korjaamassa tilannetta ja ettei kenellekkään jäisi huono kuva minusta vaihtajana.

Kun nyt sain tietooni tämän asian, ehdottaisin tälläistä menettelyä.

Tulen lomille ensi perjantaina ja voisin lähettää asianomaisille korttinne takaisin, joita olette minun kanssa vaihtaneet.

Näin saisimme asian päätöksen tälle asialle. Olen todella pahoillani tapahtuneesta, mutta en ole tiennyt etteivät kortit ole koskaan saapuneet okeille omistajilleen.

-Sauudi
Boostereista kuuluu nostaa aivan uskomatonta ja mainitsemiskelvotonta sontaa, jonka jälkeen vannotaan ettei koskaan osta pusseja, vaan irtokuponkeja. Toistetaan sykli kerran - pari kuukaudessa. Parhautta. - Jotudin

2cc: Give me a break. Any player may activate this ability

Poissa Teravainen

Vs: Sauudi
« Vastaus #12 : 24.01.13 - klo 20:59 »
Iltaa. En ole tosiaan käynyt täällä foorumilla vähään aikaan, kun ei ole ollut siihen tarvetta enkä ole intin kiireiltäni siihen kerennyt. Olen todellakin ollut siinä uskossa, että kortit vietyäni postiin ne ovat lähteneet oikeiden omistajien luokse. Täten kaverin minulle kerrottuani pari päivää sitten, että täällä on tullut sanomista olen koettanut saada hetkeä päästäkseni tänne. Noh, nyt olen täällä korjaamassa tilannetta ja ettei kenellekkään jäisi huono kuva minusta vaihtajana.

Kun nyt sain tietooni tämän asian, ehdottaisin tälläistä menettelyä.

Tulen lomille ensi perjantaina ja voisin lähettää asianomaisille korttinne takaisin, joita olette minun kanssa vaihtaneet.

Näin saisimme asian päätöksen tälle asialle. Olen todella pahoillani tapahtuneesta, mutta en ole tiennyt etteivät kortit ole koskaan saapuneet okeille omistajilleen.

-Sauudi


 Mä en kyllä pistäis yhtään pahakseni jos jotain korvausta laittaisit korttien kanssa, kuitenkin 2 kuukautta laput kadoksissa ja arvot muuttunut mun korteilla semi paljon. En nyt voi pakottaa tietenkään, mutta esim. Jace jonka vaihdoin sulle on laskenut jotain 10 euron luokkaa siitä kun vaihto sovittiin.

Poissa ElfRiderX

Vs: Sauudi
« Vastaus #13 : 26.01.13 - klo 03:18 »
Olen samoilla linjoilla teräväisen kanssa että korvausta voisi pistää kun korttien arvo on muuttunut alaspäin selkeästi ja yli 2kk tässä on mennyt kortteja odotellessa eikä posti noin vaan hävitä kahta postia samaan aikaan mikä vähän haiskahtaa tässä tilanteessa palaneen käryltä.

Poissa Teravainen

Vs: Sauudi
« Vastaus #14 : 29.01.13 - klo 14:59 »
Eipä lappuja vieläkään näkynyt kummallakaan meistä, eikä minuun ainakaan otettu viikonloppuna edes yhteyttä tähän lankaan postaamista lukuunottamatta. Ihan uskomatonta käytöstä, eipä taida Saudiia kiinnostaa hirveästi tämä asia.

 Ensi viikolla jos ei keskiviikkoon mennessä ole lappuja tullut, menemme elfriderin kanssa tekemään rikosilmoituksen niin katsotaan jos sitten rupeaa viimein kiinnostamaan vaihdon hoitaminen. Ylläpito voisi myös miestä muistaa jonkinlaisella rangaistuksella.

 Ville Teräväinen

Poissa ElfRiderX

Vs: Sauudi
« Vastaus #15 : 29.01.13 - klo 15:05 »
Olen ihan samaa mieltä että aika huonoa käytöstä on kun ei edes välillä viitti ilmoittaa josko on intissä kiinni eikä pääse pois mutta eihän sielläkään voi
7 viikkoa olla kiinni.
Kyllä siel intissäkiin on tietokoneet ja internetti jos edes vähääkää kiinnostais niin laittais edes viestiä ettei pääse hoitamaan asioita vähään aikaan.

Poissa Laava

Vs: Sauudi
« Vastaus #16 : 30.01.13 - klo 06:50 »
Ylläpito voisi myös miestä muistaa jonkinlaisella rangaistuksella.
Ja muistaakin. Kaikki ajallaan.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Teravainen

Vs: Sauudi
« Vastaus #17 : 06.02.13 - klo 14:58 »
Päivitystä sen verran, että tänään tein rikosilmoituksen ja elfrider on paraikaan tekemässä itsekin. Katsotaan jos kaupankäynti rupeaa sujumaan poliisin avustuksella.

 Ville Teräväinen

Poissa ElfRiderX

Vs: Sauudi
« Vastaus #18 : 06.02.13 - klo 15:25 »
Olen myös käynyt tekemässä rikosilmoituksen joten toivottavasti henkilö nyt osais hoitaa asiansa kuntoon.

Poissa ElfRiderX

Vs: Sauudi
« Vastaus #19 : 11.02.13 - klo 15:26 »
Poliisi äsken soitti ja sano että  ollut kyseiseen herraan yhteydessa ja saanut vastauksen että muhun ois ollu hän yhteydessä puhelimen välityksellä ja asia on ok.
Mutta enpä ole herralta puhelinsoittoa saanut niin ihmettelin miten asia voi olla ok?

Poissa Prenger

Vs: Sauudi
« Vastaus #20 : 11.02.13 - klo 16:09 »
Hint: Sauudi on ollut tänään viimeksi foorumilla. Ja kannattaa muuten vinkkasta poliisille, että et ole saanut soittoa. Sano niille, että jos on kerta soittanut niin se herrahan voi vaikka näyttää soitetuista puheluista sun numeron.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa ElfRiderX

Vs: Sauudi
« Vastaus #21 : 11.02.13 - klo 16:18 »
Hint: Sauudi on ollut tänään viimeksi foorumilla. Ja kannattaa muuten vinkkasta poliisille, että et ole saanut soittoa. Sano niille, että jos on kerta soittanut niin se herrahan voi vaikka näyttää soitetuista puheluista sun numeron.

Juu sanoin kyllä poliisille että en ole saanut mitään puhelua tai tekstiviestiä kyseiseltä herralta

Poissa Prenger

Vs: Sauudi
« Vastaus #22 : 11.02.13 - klo 16:21 »
No ei ole ensimmäinen kerta suomen poliisilta, että kuseevat asioita. Allekirjoittanutkin hävisi 200€, kun osti roipetta joka oli kaukana luvatusta. Vaikka todistaja oli niin ei nuo paskalakit saaneet mitään aikaan. Pahoittelut avautumisesta, toivottavasti teillä kävisi paremmin.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa ElfRiderX

Vs: Sauudi
« Vastaus #23 : 11.02.13 - klo 16:23 »
Juu menevät niin kirjan mukaan etteivät voi tehä asioita ominpäin :D muuten varmaan tulostakin syntyis enemmän.

Poissa Lightstorm

Vs: Sauudi
« Vastaus #24 : 11.02.13 - klo 21:32 »
No ei ole ensimmäinen kerta suomen poliisilta, että kuseevat asioita. Allekirjoittanutkin hävisi 200€, kun osti roipetta joka oli kaukana luvatusta. Vaikka todistaja oli niin ei nuo paskalakit saaneet mitään aikaan. Pahoittelut avautumisesta, toivottavasti teillä kävisi paremmin.

Aina voi tehdä valituksen päätöksestä jolloin asiaa tutkii toinen henkilö. On  toki vähän raskasta valittaa epäoikeuden mukaisesta päätöksestä kun on kohdannut epäoikeudenmukaisuutta. Vaikka Suomen poliisi onkin loistava, niin ei sekään ihan aukoton ole aina. Kirjan mukaan meneminen ei ole heillekään varmasti aina kovin mieluista.

Toivottavasti saatte omanne takaisin korkojen kera.

Poissa Teravainen

Vs: Sauudi
« Vastaus #25 : 12.02.13 - klo 10:56 »
 Sain tänään laput tuntuvien korvausten kera. Asia on minun osalta nyt käsitelty

Poissa ElfRiderX

Vs: Sauudi
« Vastaus #26 : 12.02.13 - klo 14:56 »
Samoin sain kortit tänään erinomaisten korvausten kera. Kiitokset hyvästä korvauksesta

Poissa luma

Vs: Sauudi
« Vastaus #27 : 12.02.13 - klo 15:02 »
Tapauksen vuoksi Sauudi on asetettu 4 kuukauden porttikieltoon.