Olikos Echoing Truth tarkoituksella Chain of Vaporin yli sidellä? Reunatapauksissa sillä saa tosiaan Chalicen @1 pois, mutta niin saa myös Burning Wishillä.
Itse oon palannu sidellä Pulverizeen Shattering Spreen sijaan, koska sillä pääsee halvemmin kaikista artifacteista eroon. Tämä myös tosiaan vaikuttaa manabaseen, että esimerkiksi tuosta sinun manabasesta joutais sitten 1 Island Volcanic Islandiksi.
-Echo on jäänteitä Chalicen ohi pelaamisesta vanhasta buildista.
- Pulverizeä en nyt itse kyllä koe että kannattaisi pelata. Mieluummin vaikka
Meltdown sen sijasta?
Ad nauseamin hyvyys riippuu muistakin seikoista kuin dekin keskimääräisestä manacostista. Vaikka Dark Petition nostaa dekin manacostia, se myös mahdollistaa useampia voitoon johtavia korttiyhdistelmiä. Infernal tutoriin osuminen ei ole automaattisesti parempi sillä täytyy osua myös lediin.
Ei tarkoita ei. Mutta monesti olen deckkiä pelatessa huomannut sen, että kaipaisi kuudetta tutor spelliä, mutta halvempi costista että tarvittaessa jos Ad Nauseamin pelaa se ei tyssäisi niin äkisti. Burning Wishien hyvyyden koenkin siitä, että ne antavat lisää mahdollisuuksia pelilinjoille.
Edes se ei satu niin paljoa, jos joku sattuu viemään sen ainoan winconin MB:lta pois tavalla tai toisella.