Kai tämä on jo laitettava tälle puolelle.
Lautapelipäivä ja alkaa nälkä iskeä, tilataanpa Kotipizzasta.
Ai katos täältä saa op:n Pivolla maksamalla 5e alennuksella, tilataanpa puhelimella.
Otetaas kolme New York monsteria (kuuluu dippi tähän) ja kolme erilaista normipitsaa, sekä kukkakaaliwingsejä (kuuluu dippi tähänkin).
Ai, jos monsterille vaihtaa dipin, niin se on sama kaikissa. Ai, kukkakaaliwingseihin ei voi vaihtaa dippiä vaan ensimmäinen aakkosissa tulee vain vaihtoehdoksi.
No puljaillaanpa nyt sillä tavalla, että saadaan monstereille dippi joka jokaiselle kelpaa ja wingsien kanssa tyydytään tuohon.
Maksetaan ruuat, emme löydä mistään kuittia mitä tilattu, mutta tulee ilmoitus että tunnin päästä tulee safkaa ja tilaus mennyt läpi.
Kestää n.1h (ihan ajallaan luvatusta), tulee soitto "hei olen tässä juuri lähdössä kuljettamaan pitsoja, mutta tiedättehän että tilasitte ruokanne ilman dippejä".......
Noh, saadaan nyt sitten kaikki haluamamme dipit puhelimessa tilaukseen mukaan.
Kuski tulee paikan päälle ja ilmeisesti tilaus on jättänyt yhden monsterin kokonaan pois luvusta, koska kuskin kuitissa oli vain kaksi monsteria kolmen sijaan.
Samalla myös yksi kuitilla näkyvistä pitsoistakin puuttui. Kuski joutui sitten uudestaan ajelemaan takaisin ja saatiin oikea määrä pitsoja mukaan (monsteri piti vielä maksaa kun ei ollut tullut maksuihin mukaan), saimme karkkia ja 1,5l limsaa hyvitykseksi ja kaikki hyvin.
Hieman närkästyttävää tuo Kotipizzan uusi kotisivu, ei hemmetti. Aina jotain ongelmaa...